Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Insignia (Vectra 2008 - 2009)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
De grotere foto's
Last edited by McClane; 23/06/2007, 21:08.1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
zou dit de break versie kunnen zijn
Opel Omega B 2.0 Tdi (100 serie)(100pk)
Opel Astra Twintop 1.9 CDTi (150pk)
VW Caddy 2008 1.9TDI
_-_Lid Van Het Trouwe AW Opel Front_-_
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Talldega Bekijk Berichtenzou dit de break versie kunnen zijn
Comment
-
het wordt tijd dat ze Opel es wat aantrekkelijker gaan maken, ze zijn al goed op weg met de modellen, nu de garages nog
Enkele maanden geleden es in een Opel garage gesukkeld om een offerte te gaan vragen voor een Astra CC en ik voelde me daar echt in zo een ouwe winkel, een hoop paperassen op die bureau, offerte werd in Excel gemaakt door alles manueel in te tippen (en dan nog een rekenmachine nemen om de korting te bepalen) sjonge jonge
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenhet wordt tijd dat ze Opel es wat aantrekkelijker gaan maken, ze zijn al goed op weg met de modellen, nu de garages nog
Enkele maanden geleden es in een Opel garage gesukkeld om een offerte te gaan vragen voor een Astra CC en ik voelde me daar echt in zo een ouwe winkel, een hoop paperassen op die bureau, offerte werd in Excel gemaakt door alles manueel in te tippen (en dan nog een rekenmachine nemen om de korting te bepalen) sjonge jonge
Ook naar den Opel geweest in Aalst ?
Ik heb daar juist hetzelfde gezien, eigenlijk erg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenhet wordt tijd dat ze Opel es wat aantrekkelijker gaan maken, ze zijn al goed op weg met de modellen, nu de garages nog
Enkele maanden geleden es in een Opel garage gesukkeld om een offerte te gaan vragen voor een Astra CC en ik voelde me daar echt in zo een ouwe winkel, een hoop paperassen op die bureau, offerte werd in Excel gemaakt door alles manueel in te tippen (en dan nog een rekenmachine nemen om de korting te bepalen) sjonge jongeOorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
Wat maakt het nu uit of die gast z'n berkening maakt met Excel of met een supergesofisticeerd computerprogramma? Is je auto daardoor beter? Is je service daardoor beter? Neen toch?
Liever een aftandse garage waar je prijzen bereken met een telraam waar je altijd terecht kan dan een paleis waar je een volgnummer opgespeld krijgt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichtenwat een gezeik... hoe simpeler de infrass..structuur, hoe beter de service!
zeg ik altijd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk BerichtenWaarom, zijn jullie dan werkelijk zo'n afgelikte gastjes waarbij heel Aalst moet gezien hebben dat je 'n nieuwe auto ging kopen in een sjieke tempel?
Wat maakt het nu uit of die gast z'n berkening maakt met Excel of met een supergesofisticeerd computerprogramma? Is je auto daardoor beter? Is je service daardoor beter? Neen toch?
Liever een aftandse garage waar je prijzen bereken met een telraam waar je altijd terecht kan dan een paleis waar je een volgnummer opgespeld krijgt.
Maar ge hebt wel overschot van gelijk natuurlijk, laat daar vooral geen twijfel over bestaan!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wouteb Bekijk BerichtenIn Aarschot mogen toch ook wel dringend eens verbouwen, de receptie is denk ik al 10-20 jaar hetzelfde.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichtendas toch juist leuk, moderne infrastructuur is KÄK!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk BerichtenWaarom, zijn jullie dan werkelijk zo'n afgelikte gastjes waarbij heel Aalst moet gezien hebben dat je 'n nieuwe auto ging kopen in een sjieke tempel?
*hautain mode aan*
en als ik wil gezien worden als ik een nieuwe auto koop zal het niet bij Opel zijn
*mode uit*
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenik wil maar zeggen, aangenaam vertoeven was wel net iets anders, ik zat de seconden af te tellen om naar buiten te kunnen gaan.
*hautain mode aan*
en als ik wil gezien worden als ik een nieuwe auto koop zal het niet bij Opel zijn
*mode uit*
moet je trouwens eens zien waar ik men mondeo besteld heb. gewoon een hangaar achter zijn huis en een veranda met een wagen in.
supergezellig is dat.
Comment
Comment