Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Vectra 2008 - 2009)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

wat word de catalogusprijs met een 1.9cdti diesel
    zou deze dan meer pk hebben dan de huidige
    aangezien de wagen terug wat zwaarder zal worden waarschijnlijk
    dat moet toch te kompenseren vallen

de vorige vond ik wel iets feller
    maar dat veranderd wel als je de wagen zonder die stickers ziet
    kan dat dat ik vandaag er eentje zag in namen? het was geen ford mondeo en het trok wel erg op deze vectra
    duitse nummperplaat begon met gg

meer weet ik niet meer

Comment

Ik vind dat BMW 6 kofferdeksel echt mottig zunne, dan vind ik de achterkant van de huidige Vectra veel mooier!!!
      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Spijtig dat ze de 'dracula-tanden' niet toepassen op het productiemodel
        Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk Berichten
          Spijtig dat ze de 'dracula-tanden' niet toepassen op het productiemodel
          de vectra van nu is simpel en goed afgewerkt
          maar opel moet de nieuwe trends volgen
          en dan willen ze nu precies op elk model de gtc lichtjes steken of die van de astra twintop dat mss volgen

deze zijn zeker niet mis

ze zouden beter een diesel uitbrengen 1.9cdti 163 of 170pk ipv terug die 150pk
          want deze versie zal waarschijnlijk toch al meer wegen
          op welke versies kan je nog 4wd krijgen naast die opc versie enzo
          komt er terug een gts en gts sport of hoe zit dan

sorry als ik ergens heb overgezien waar deze antwoorden stonden
          Last edited by Daviej; 31/05/2007, 23:34.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Daviej Bekijk Berichten
            1/ze zouden beter een diesel uitbrengen 1.9cdti 163 of 170pk ipv terug die 150pk
            want deze versie zal waarschijnlijk toch al meer wegen
            2/komt er terug een gts en gts sport of hoe zit dan
            1/je mag de fiscale impact ook niet vergeten hé
            2/ ja aldus AW 195

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichten
              1/je mag de fiscale impact ook niet vergeten hé
              2/ ja aldus AW 195
              ja deze zal al wat meer gaan kosten
              hiervan zijn er zeker nog geen scoops van de 5d gts?
              lijken me allemaal sedans

Comment

1.7 125pk
                1.9 150pk
                2.7 200pk met AWD, staat op blz 4 ergens

Vanwaar komt die V6 ? Wie maakt die ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
                  1.7 125pk
                  1.9 150pk
                  2.7 200pk met AWD, staat op blz 4 ergens

Vanwaar komt die V6 ? Wie maakt die ?
                  ja maar die 2.7 is nu wel wat te groot als je graag nog wat geld overhoud he ipv van al die taxen af te geven
                  maar opel mag binnekort die fiat motoren toch niet meer bruiken
                  achja die 150pk versie gaat ook wel goed vooruit natuurlijk
                  maar het mag best wat meer zijn voor zo een zware wagen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bron Autoblog.nl
                    Onze Nederlandse vrienden hebben een leuke primeur: ze hebben de komende Opel Vectra/Insigna met strak latex pakje aan gespot. Eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat je dit gecamoufleerde model ook niet echt kan missen als je ‘m ziet (what’s the deal met de super-opvallende zebra-look de laatste tijd?), maar dat maakt de plaatjes er niet minder interessant op. Onder de camouflage kijken kan helaas niet, maar zoals de auto er bij staat lijkt het erop dat de impressies al een aardig beeld gaven van Opels luxe middenklasser die in 2009 op de markt moet komen.
                    Het is te verwachten dat de nieuwe Vectra in grote lijnen een afgezwakte versie gaat worden van het GTC Concept. Het gefotografeerde model heeft een kleine overhang aan de achterkant, een coupe-achtige stroomlijn en koplampen die, ‘cls-style’, vrij ver doorgetrokken lijken te zijn. Uit de interieurshots wordt duidelijk dat het hier afgebeelde exemplaar een diesel is, vanwege de redline bij 5000 toeren. Qua formaat komt de auto redelijk overeen met de VW Passat, en dat zal ook juist het segment zijn waar de nieuwe wagen voor succes moet zorgen voor de fabrikant uit Rüsselsheim.
                    Qua motorenaanbod valt al vrij veel te voorspellen, als je kijkt naar Opels huidige motoren-lineup. Waar wij uiteraard het meest in geïnteresseerd zijn is de OPC-versie. Volgens eerdere aangave zou dit een 2,8 liter V6 zijn die zo’n 300 pk gaat leveren. Maar zal dit genoeg zijn om een beetje indruk te maken tussen het huidige pk-geweld? Ik denk van wel, maar wie weet wordt er binnenkort wel een gerucht de wereld in geholpen over een supermotorisering met 400 pk. Opel is per slot van rekening van GM, en die doen wel vaker boute uitspraken als het om pk’s gaat.

1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                    2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

ziet er een beetje saai uit hé...

Comment

ik vind opel niet goed bezig. Waar is de eenvoudige zakelijkheid van weleer? Een eenvoudig dash, een eenvoudige buitenzijde. Al die ronde lijnen, niet opel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
                          ik vind opel niet goed bezig. Waar is de eenvoudige zakelijkheid van weleer? Een eenvoudig dash, een eenvoudige buitenzijde. Al die ronde lijnen, niet opel.
                          komaan dit is toch een pak knapper dan pakweg de vectra uit de tweede helft van de jaren 90.

Antwerpen is't Stad
                          en al de rest is parking!!

Comment

1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                            2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichten
                              komaan dit is toch een pak knapper dan pakweg de vectra uit de tweede helft van de jaren 90.
                              Hij is zéker niet lelijk maar ik mis de zakelijkheid in zo'n grote berline. Zakelijkheid die ik ook niet meer vind in bijvoorbeeld een Mondeo interieur.

Ik vind ze wel bij 'n Passat en 'n 407. En die verkopen daarbij nog 'es beestig goed ook dus ik ben niet alleen.

Comment

Er wordt toch altijd gezegd dat Opels saai zijn, nu veranderen ze het en is het niet goed.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten

Das beter
                                  Prachtige lijn van de sedan

Comment

dat stuur vind ik anders wel zalig!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten

Dit is een heel mooie ps, maar de gordellijn is spijtiggenoeg veel te hoog
                                      Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

Ik vind het wel iets hebben. Toch zal ik waarschijnlijk nooit geen opel kopen. Na één keer een misere-bak over te erven van m'n ouders is het meer dan genoeg geweest met Opel

De "cockpit" staat trouwens veel te vol met knoppekes, ik hou daar niet zo van.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten

En uiteraard hebben ze ook hun eigen iDrive, in dit segment zijn ze wel allemaal goed bezig precies hè , Laguna, C5, Vectra, Mondeo...

Comment

Working...
                                          X