Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Niemand kan je toch verplichten om velgen te kuisen ??
Ik vind wieldoppen echt not done vanaf een zeker 'niveau'
Voorbeeld:
Passats met wieldoppen zijn marginale leasebakken.
Mondeo weet ik niet direct, nog nooit met wieldoppen gezien, wat natuurlijk niets bewijst.
Voorbeeld:
Mondeo weet ik niet direct, nog nooit met wieldoppen gezien, wat natuurlijk niets bewijst.
Mondeo heb ik al met wieldoppen gezien, en wederoim vind ik dat dan weer net de leukste versie
Voorbeeld:
Wat is dat nu weer voor een stelling? Er zijn nu éénmaal mensen die niet veel belang hechten aan het uiterlijk van hun auto maar om dan meteen te zeggen dat ze een marginale auto hebben vind ik toch wel wat sterk. Als het maar verzorgd is vind ik het al meer dan genoeg.
Over de Insignia: lijkt een hele vooruitgang te zijn.
Voorbeeld:
Velgen die nooit gewassen worden is pas hét voorbeeld voor vele marginale leasebakken
Wat is dat nu weer voor een stelling? Er zijn nu éénmaal mensen die niet veel belang hechten aan het uiterlijk van hun auto maar om dan meteen te zeggen dat ze een marginale auto hebben vind ik toch wel wat sterk. Als het maar verzorgd is vind ik het al meer dan genoeg.
Over de Insignia: lijkt een hele vooruitgang te zijn.
Ik vind doppen not done voor een wagen van het niveau Passat of Mondeo.
Voorbeeld:
Opel heeft van die wieldoppen die echt super goed op velgen lijken. Die mogen echt nog gezien worden. Als je geen zin hebt om velgen te onderhouden toch een goede oplossing.
( Renault werkt trouwens ook aan een dergelijk systeem, met een unieke vergrendeling trouwens zodat ze niet kunnen loskomen al rijdend )
Opel heeft van die wieldoppen die echt super goed op velgen lijken. Die mogen echt nog gezien worden. Als je geen zin hebt om velgen te onderhouden toch een goede oplossing.
( Renault werkt trouwens ook aan een dergelijk systeem, met een unieke vergrendeling trouwens zodat ze niet kunnen loskomen al rijdend )
Comment