Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik vind de huidige de minste Opel uit het hele gamma
Volgens Jeremy Clarckson getekend door designers op een slechte dag, in de koffiepauze...
Hij steekt een beetje af tegenover de Zafira, Astra en COrsa. De volgende versie mag iets opwindender zijn...
Hierin moet ik Bukefreak bijtreden. De huidige corsa is buiten proportie. Hij lijkt te groot, de lijnen vloeien op een veemde manier, de heupen zijn niet mooi, de lichten lopen niet mooi af, en de voorste koplampen zijn HUGE.
Dit is op de astra beter, en lijkt met de Insignia ook beter te zullen gaan...
Hierin moet ik Bukefreak bijtreden. De huidige corsa is buiten proportie. Hij lijkt te groot, de lijnen vloeien op een veemde manier, de heupen zijn niet mooi, de lichten lopen niet mooi af, en de voorste koplampen zijn HUGE.
Dit is op de astra beter, en lijkt met de Insignia ook beter te zullen gaan...
de astra GTC is super, de corsa is
mor sjoit, deze vectra valt goed mee ( het is wel nog vroeg )
De huidige corsa is buiten proportie. Hij lijkt te groot, de lijnen vloeien op een veemde manier, de heupen zijn niet mooi, de lichten lopen niet mooi af, en de voorste koplampen zijn HUGE.
niet akkoord, ik vind hem wel mooi
vind het een logische evolutie van het model
de dames blijken hem mooi te vinden, is er toch een belangrijk publiek voor
Comment