Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Vectra 2008 - 2009)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk Berichten
    en de 1.3 in de nieuwe corsa.
    was ik vergeten
    1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
    2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

Dat wordt dus ne 1.7 met 100 of 125 pk en dan ne 2.0 met 150 of 175 pk.
      Ruim aanbod, fiscaal iets minder interessant (voorlopig)

Comment

Comment

Auto Review is hét magazine voor autoliefhebbers. In elke editie staan uitgebreide vergelijkende tests, het laatste autonieuws en de leukste reportages.

Oorspronkelijk geplaatst door www.autowereld.com
          Opel werkt in het diepste geheim aan de opvolger van de Vectra. Het compleet nieuwe model staat eind 2008 bij de dealers. Deze allereerste foto´s tonen een prototype verpakt in een heftig camouflerende jas.

Bij Opel is iedereen in opperste paraatheid. Na het presenteren van de nieuwe Passat en nu ook de compleet nieuwe Mondeo wordt het tijd om met een opvolger voor de Vectra te komen. De lat is de afgelopen jaren een stuk hoger gelegd en Opel moet daarin meegaan om zich te kunnen blijven meten met de concurrentie.

Nieuw design-DNA
          In Genève kregen we al een voorproefje van hoe het design van de nieuwe Vectra eruit zal gaan zien. Daar presenteerde Opel de Gran Turismo concept. Volgens Opel toont deze conceptcar een indruk van het ´toekomstige´ design-DNA van de Duitse autofabrikant. Het heftig gecamoufleerde prototype laat ons nauwelijks iets zien van de lijnen van het nieuwe model. We zullen moeten wachten tot Opel met minder gecamoufleerde prototypes de openbare weg op zal gaan.

Nieuwe V6 motoren
          De opvolger van de Vectra - die vermoedelijk Insignia zal gaan heten - wordt gebouwd op het compleet nieuwe Epsilon 2 platform. Dit platform maakt het mogelijk om meer interieurruimte te creëren. Motorisch zal er naast het bekende aanbod ook plaats worden gemaakt voor twee nieuwe zescilinders. De eerste is een 2.8 liter V6 benzinemotor. Bovendien komt Opel met een 200 pk sterke 2.7 liter V6 dieselmotor.

Najaar 2008 bij de Opel-dealer
          Eind 2008 zal de opvolger van de Vectra bij de dealers staan. Vermoedelijk presenteert Opel het model in 2008 op de Autosalon van Genève.

1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
          2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

Ik heb zo een licht vermoeden dat deze knapper gaat worden dan de Mondeo!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
              Ik heb zo een licht vermoeden dat deze knapper gaat worden dan de Mondeo!
              en volgens mijn vermoeden gaat u vermoeden meer dan waar zijn

zou ook niet mis zijn als de vectra zoiets wordt:
              Opel Omega B 2.0 Tdi (100 serie)(100pk)
              Opel Astra Twintop 1.9 CDTi (150pk)
              VW Caddy 2008 1.9TDI
              _-_Lid Van Het Trouwe AW Opel Front_-_

Comment

Zouden die 1.7 cdti's nog in de huidige vectra komen?
                1991 BMW E30 318is

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
                  Zouden die 1.7 cdti's nog in de huidige vectra komen?
                  Voor de lease-markt zou dat wel interessant zijn, maar ik twijfel, want ze hebben nu ook de 2.0 cdti.
                  Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Talldega Bekijk Berichten
                    zou ook niet mis zijn als de vectra zoiets wordt:
                    *droommodus aan*

Hmmmm, voor mij liefst in die volgorde :

najaar 2008 Insignia bij de dealers,

een jaartje later voorstelling break,
                    en nog een jaar of iets langer shot ik de mijne buiten en koop ik me nen jonge Insignia break!!!!

*droommodus uit*
                    2007 Audi A6 Avant 2.7tdi S-line Quattro Tiptronic

Comment

Als alles volgens planning verloopt en het model spreekt mij aan komt er eind 2010/begin 2011 een Vectra/insignia break (hopelijk dan al een faceliftje voor model 2011 ) op mijne oprit

Als ik mag geloven wat ik reeds gelezen heb spreekt mij dat wel aan!

-2.7 cdti V6 +-200pk (als het maar onder de 211pk blijft)
                      -DSG-bak (wss andere naam )
                      -4wd

Als die 3 dingen te combineren zijn...

Maar het kan evengoed *droommodus aan* een jonge M3 Touring worden,afhankelijk hoe goed de zaken gaan *droommodus uit*

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten

hoi, ik ben nieuw hier
                        ik werk voor een automaterialenvervangingsbedrijf, en ik wilde eigenlijk weten wat voor een vectra hierboven staat? let vooral op de bumper, die is anders dan bij andere vectra's. ook de mistlampen zijn anders, normaal zijn ze rond.

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

alvast bedankt,

Rembo1987

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rembo1987 Bekijk Berichten
                          hoi, ik ben nieuw hier
                          ik werk voor een automaterialenvervangingsbedrijf, en ik wilde eigenlijk weten wat voor een vectra hierboven staat? let vooral op de bumper, die is anders dan bij andere vectra's. ook de mistlampen zijn anders, normaal zijn ze rond.

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

alvast bedankt,

Rembo1987
                          Welkom!
                          De bovenstaande Vectra is een "mule", eigelijk de techniek van de toekomstige Vectra onder het koetswerk van de huidige Vectra. Deze ziet er zo raar uit omdat de afmetingen van de toekomstige Vectra verschillen met die van de huidige en dan passen ze het koetswerk van de huidige aan aan de nieuwe afmetingen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                            Welkom!
                            De bovenstaande Vectra is een "mule", eigelijk de techniek van de toekomstige Vectra onder het koetswerk van de huidige Vectra. Deze ziet er zo raar uit omdat de afmetingen van de toekomstige Vectra verschillen met die van de huidige en dan passen ze het koetswerk van de huidige aan aan de nieuwe afmetingen

oke, maar een vectra zoals die hier staat, rijdt die ook op de weg? want de bumper en de mistlampen van deze vectra zijn te bestellen bij de opel dealer, voor de huidige vectra, van 2005. alleen probeer maar ergens een vectra vanaf 2005 te vinden met hoekige mistlampen.

zelfs de opel dealer weet hier niks van, die snapt ook niet dat je deze onderdelen wel kan kopen maar dat er niks verkocht wordt.

in ieder geval bedankt.

groetjes,
                            rembo1987

Comment

Comment

Zou mercedes op de hoogte zijn?

Comment

mooie wagen
                                  maar de mondeo zal denk ik toch net iets mooier zijn
                                  opel mag dringend het interieur eens vernieuwen en die gele interieur lichtjes veranderen door naar kleur gewenste ofzo

Comment

Bringing car buyers and enthusiasts automotive news coverage with high-res images and video from car shows and reveals around the world.

Comment

Te Aziatisch naar mijn goesting.

Comment

Bron

Comment

Comment

Working...
                                          X