Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Vectra 2008 - 2009)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
    Zal meer aan de flikken liggen dan aan de auto's denk ik!
    Dat kan, die auto's zien dat ook zeer veel af + het volledige interieur is al eens uiteen gehaald voor de ombouwing.
    De deuren van een politievoertuig zullen iets van een 60tal keer per dag (kzeg maar iets, tkan nog meer zijn ) open en dicht gedaan worden => meer dan gewoon gebruik he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichten
      de nieuwe vectra's van de flikken slagen er dan toch in om altijd te rammelen na een dikke 10.000 km... of zelfs minder...
      Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
      Zal meer aan de flikken liggen dan aan de auto's denk ik!
      Hmmmh komt me bekent voor. Soms zie ik voetafdrukken op dashboard, overschotten van maaltijden, etc. Er zijn er vele die denken "het is niet mijne wagen".

Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
      Dat kan, die auto's zien dat ook zeer veel af + het volledige interieur is al eens uiteen gehaald voor de ombouwing.
      De deuren van een politievoertuig zullen iets van een 60tal keer per dag (kzeg maar iets, tkan nog meer zijn ) open en dicht gedaan worden => meer dan gewoon gebruik he
      Dan zwijgen we nog maar hoe er met de voertuigen wordt gereden.
      1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
      2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Ganz neu und sehr elegant: der Opel Insignia Caravan

Elegantes Familienmobil: Der Opel Insignia Caravan wird ein harter Gegner für den Passat werden.

In Rüsselsheim bereitet Opel einen ganz starken Passat-Gegner für 2009 vor. Der Insignia Caravan besticht mit einer eleganten Form, die nichts mehr mit dem kantigen Vectra-Vorgänger zu tun hat. Er steht auf einer neuen Bodengruppe, von der auch die Nachfolger der Saab-Typen 9-3 und 9-5 profitieren sollen. Die Kombi-Attacke muss VW bis 2012 noch mit dem jetzigen Modell parieren. So gibt es 2009 ein gründliches Facelift, ehe in vier Jahren der ganz neue Passat anrollt. Er wird im Prinzip ein großer Golf mit quer eingebauten Motoren, unter denen dann hoffentlich auch ein Sechszylinder-Diesel sein wird. Unser Computerfoto zeigt eine erste Vision des ganz neuen Autos, mit dem VW die Kombi-Spitze weiterhin verteidigen will.
        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• ziet er zeer knap uit !!!

Comment

• Die break ziet er wel jammie uit

Comment

• die is echt geweldig mooi die break
              Opel Omega B 2.0 Tdi (100 serie)(100pk)
              Opel Astra Twintop 1.9 CDTi (150pk)
              VW Caddy 2008 1.9TDI
              _-_Lid Van Het Trouwe AW Opel Front_-_

Comment

• opel gaat de stijltoer op van u onderschrift talldega

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                  Dan zwijgen we nog maar hoe er met de voertuigen wordt gereden.
                  Ne flik kan ni rijden, dat is al langer geweten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                      Ik kan je geen ongelijk geven.
                      1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                      2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

Ik kan je geen ongelijk geven.
                        Bij mij is het beurtrol ( 1 shift rij ik, devolgende rijdt de collega ) dus gisteren vrouwelijke collega doen rijden met de nieuwe transporter => nooit meer . Gelukkig dat dat ding parkeersensoren heeft
                        Op het einde van de dienst heb ik hem maar in de garage gezet omdat ik zag dat het niet lukte ( in de garage van het commissariaat rijden is nu wel geen makkie maar ook niet zo moeilijk )
                        aja, niet alle vrouwelijke collega's zijn slechte chauffeurs, er zijn ook mannen die nie kunnen rijden

Comment

• De Opel Insignia komt in het najaar op de markt en heeft dan de beschikking over benzine- en dieselmotoren met vermogens tussen de 110 en 240 pk. In een later stadium komen ook een 2,9-liter V6 turbodiesel met 250 pk en een OPC-versie met 300 pk sterke V6 turbomotor en vierwielaandrijving.

Autoweek.nl

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichten
                                Eén van de betere foto's die een zicht geven op het zijprofiel van de wagen. Ziet er goed uit.

Comment

Eén van de betere foto's die een zicht geven op het zijprofiel van de wagen. Ziet er goed uit.
                                  en het chrome randje hangt al bloot... al zit dat precies vanachter ni goe in elkaar, en dat is wat ik bij veel auto's ergelijk vindt... namelijk dat die chrome lijntjes bijna nooit mooi in elkaar overlopen... daarom ben ik ook blij dat de mijne maar één enkel chrome lijntje heeft

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichten

Lang!

De moterkap lijkt me wel te kort...

Comment

• Berline en break zien er alletwee lekker uit maar 'k denk da'k toch voor de break ga. Ziet er alleszins mooier uit dan die fel overroepen 'passat'. Achterlichten doen overigens beetje denken aan nieuwe BMW 5.
                                      Opel Rules!!

Comment

• Blijkbaar staat deze niet in Geneve.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk Berichten
                                          Blijkbaar staat deze niet in Geneve.
                                          geduld kameraad.... nog ffkes... ik ben ook wreed benieuwd, als die bij de dealer staat sta ik er wrs ook... om te kijken hé

Comment

Working...
                                          X