Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Vectra 2008 - 2009)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door exile Bekijk Berichten
    Gaat een knappe kar worden, maar ben zéér benieuwt naar den brrrrrrreak en vooral wat ze van zijnen achterkant gaan maken om tegen de huidige nieuwelingen à la Mondeo Clipper, de heel mooie Alfa 159 SW en co op te boksen...en misschien in het trio 5-touring, A6 avant en E-break keet te gaan schoppen maar dan heeft 'em zijn logo tegen natuurlijk en is ook weer een stap/klasse hoger.
    2007 Audi A6 Avant 2.7tdi S-line Quattro Tiptronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fa820373 Bekijk Berichten
      Gaat een knappe kar worden, maar ben zéér benieuwt naar den brrrrrrreak en vooral wat ze van zijnen achterkant gaan maken om tegen de huidige nieuwelingen à la Mondeo Clipper, de heel mooie Alfa 159 SW en co op te boksen...en misschien in het trio 5-touring, A6 avant en E-break keet te gaan schoppen maar dan heeft 'em zijn logo tegen natuurlijk en is ook weer een stap/klasse hoger.
      ik vind het spijtig dat het merk steeds word bekeken als minderwaardig .
      zeker als je weet dat opel al heel lang bestaat ,en toch wel een paar iconen ter wereld heeft gebracht (manta a ,GT,kadett c coupe ...enz)
      voor de overname van general motors was opel zelfs een icoon op zich en ze brachten keer op keer een auto op de markt die gezien mocht worden en kwalitatief in orde was .
      maar één keer iets misloopt raak je u slechte naam moeilijker kwijt dan een goede.
      ik denk en hoop dat de insignia hier een beetje verandering kan in brengen .
      optisch ziet het er al goed uit nu nog hopen op een deftige kwaliteit ,wegligging en vooral een scherpe prijs

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fa820373 Bekijk Berichten
        een remake van de signum kan weer proberen in die klasse te gaan spelen... al heeft die idd dan zijn logo tegen en (dit is moeilijk om toe te geven) kwaliteit & klasse

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
          Inderdaad, als je Opel zegt denken de mensen nog steeds aan saaie en lompe modellen. Terwijl dit helemaal niet zo is. Het was, is en blijft een goede duitser met prima prijs/kwaliteit verhouding.
          Opel Omega B 2.0 Tdi (100 serie)(100pk)
          Opel Astra Twintop 1.9 CDTi (150pk)
          VW Caddy 2008 1.9TDI
          _-_Lid Van Het Trouwe AW Opel Front_-_

Comment

• LEKKER!

Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk Berichten
              LEKKER!

Inderdaad
              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

LEKKER!

Lekker stoer

Oorspronkelijk geplaatst door lele
                A6 motorkap ? edit: kofferklep dus
                De lichtblokken hadden ze bij Opel al vrijgegeven dus die zullen wel juist zijn
                Last edited by ; 08/02/2008, 21:37.

Comment

• ik denk dat de algemene lijnen van die impressie wel goed zitten, al zal de voorkant wel minder bruut zijn denk ik

Comment

• Gaat er heel goed uit zien denk ik

Comment

LEKKER!

...gimmi, gimmie, gimmie,....
                      1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                      2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Hier (www.autowereld.com) meer te lezen en te zien

1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                        2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
                          Vorige vrijdag een testmodel gezien van Opel. Ik vermoed dat het de Insignia was, maar hij leek me 'te klein'. De zwart-witte camouflage kan daar natuurlijk voor iets tussen zitten. Het was in de buurt van Zepperen ( St-Truiden ).

In Zepperen??????????, ik werk daar vlakbij
                          www.opelklassiek.be

Comment

• Dash ziet er geweldig uit!, Ik ben al benieuwd naar de basisversie
                            Gaat toch precies een mooie auto worden.
                            www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
                              zeker als je weet dat opel al heel lang bestaat ,en toch wel een paar iconen ter wereld heeft gebracht (manta a ,GT,kadett c coupe ...enz)
                              voor de overname van general motors was opel zelfs een icoon op zich en ze brachten keer op keer een auto op de markt die gezien mocht worden en kwalitatief in orde was .
                              maar één keer iets misloopt raak je u slechte naam moeilijker kwijt dan een goede.
                              ik denk en hoop dat de insignia hier een beetje verandering kan in brengen .
                              optisch ziet het er al goed uit nu nog hopen op een deftige kwaliteit ,wegligging en vooral een scherpe prijs

Idd, en wat is kwaliteit???
                              ik heb onlangs nog in een audi van 10 jaar oud gezeten, rammelen dat dat ding doet En alles voelt zo iel aan.

Ik denk dat de meesten mensen die zeggen dat opel kwalitatief slecht is gewoon in hun broek sch**ten voor opel. het merk levert uitstekende wagens af, deftig in mekaar gestoken, en ze rammelen zo niet na 10 jr met uitzondering van de E-Kadett dan
                              www.opelklassiek.be

Comment

• de nieuwe vectra's van de flikken slagen er dan toch in om altijd te rammelen na een dikke 10.000 km... of zelfs minder...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichten
                                  de nieuwe vectra's van de flikken slagen er dan toch in om altijd te rammelen na een dikke 10.000 km... of zelfs minder...
                                  Zal meer aan de flikken liggen dan aan de auto's denk ik!
                                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                    Zal meer aan de flikken liggen dan aan de auto's denk ik!
                                    Das gesproken se
                                    Mijne vectra heeft op net géén 2 jr tijd nu 56000km, géén enkele rammel !!!

Enkel de stoelen hebben een tijd gepiept maar dat was rap opgelost
                                    www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                                      Das gesproken se
                                      Mijne vectra heeft op net géén 2 jr tijd nu 56000km, géén enkele rammel !!!

Enkel de stoelen hebben een tijd gepiept maar dat was rap opgelost
                                      Ik heb met geenen enkele Opel waarmee ik gereden heb problemen gehad.
                                      Heb een Vectra gehad van 1992, en niks rammels of kraakskes.
                                      Oude Corsa als vervangwagen, ook geen enkel probleem.
                                      Astra F en Astra G, kadett D en ook nog 2 kadettjes E, al die wagens reden zonder problemen, niks rammels, niks kraakskes.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                        Ik heb met geenen enkele Opel waarmee ik gereden heb problemen gehad.
                                        Heb een Vectra gehad van 1992, en niks rammels of kraakskes.
                                        Oude Corsa als vervangwagen, ook geen enkel probleem.
                                        Astra F en Astra G, kadett D en ook nog 2 kadettjes E, al die wagens reden zonder problemen, niks rammels, niks kraakskes.

www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten

Mijn F heeft hier gelukkig ook totaal geen last van

Comment

Working...
                                          X