Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Lamborghini Estoque Concept
Collapse
X
-
De kont moet iets agressiever, de voorkant iets minder agressief, dat zou homogener zijn. Ik ben trouwens ook benieuwd hoe ze daar mooie spiegels op gaan krijgen met de vereisten van tegenwoordig, 2 van die enorme dingen gaan het echt ontsieren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenHoe meer ik hem zie hoe indrukwekkender hij wordt. Met de (te) smalle achterlichten heb ik nog wel steeds problemen.maar hoe meer foto's je ziet passeren hoe beter de Estoque overkomt.
Hopelijk worden de achterlichten iets groten, genre LP560.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
Zijn die velgen zo groot of remschijven enorm klein?
De velgen zijn 23 inch
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenMisschien geen enorme spiegels ! Gelukkig
dont count on it
Comment
-
I like it! Al vind ik de voorbumper iets te aggresief, maar de algemene lijn is zeer knap. Tis te hopen dat Lamborghini deze beauty zal in productie brengen.Audi A6 Allroad 3.0TDI Quattro Tiptronic
Audi A5 Cabriolet 2.0TFSI Quattro S-Tronic
BMW 320d
Mercedes-Benz B180 CDI 'bompa'
Comment
-
*lol*
Er gaan er hier een paar moeten overgeven, denk ik. Immers : dit ding wordt beschikbaar met een diesel.
Althans, toch volgens dit artikel : http://www.autoexpress.co.uk/news/au...new_lambo.html
Geen merk is nog vrij van het dieselgevaar. Nog geen kwart jaar terug gruwelden we bij het idee van een Porsche diesel ... en nu zwicht zelfs al Lamborghini.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichtendas een prototype
dont count on it
Comment
Comment