Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lamborghini Estoque Concept

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• WTF. Diesel in een Lambo??? Waar halen ze het in godsnaam.

Comment

• For fxck's sake, mag ik zo vrij zijn om dat niet te geloven? Alles is om zeep als het waar is. Nu nog het achterlijk kalf proberen in te schatten die dàt gaat kopen met een diesel.

Comment

• Ik zou dat toch niet zomaar aannemen. Maserati steekt ook geen diesel in zijn qp. Ik zou het echt raar vinden als ze hier een diesel in steken. Het is tenslotte geen auto voor massaproductie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
          Ik zou dat toch niet zomaar aannemen. Maserati steekt ook geen diesel in zijn qp. Ik zou het echt raar vinden als ze hier een diesel in steken. Het is tenslotte geen auto voor massaproductie
          Daar zou ik mee oppassen hoor. Als daar een diesel in komt zouden we wel eens het cayenne-effect kunnen krijgen in die zin dat de wagen niet helemaal strookt met de rest van het concern maar wél verkoopt omdat het exclusief is/was.

En diesel is niet de beste optie, maar ALS er één komt moet het wel één van het formaat zijn dat de vloer aanveegt met al hetgene nu op de markt is. Minstens die V12 van audi met +500pk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
            Ik zou dat toch niet zomaar aannemen. Maserati steekt ook geen diesel in zijn qp. Ik zou het echt raar vinden als ze hier een diesel in steken. Het is tenslotte geen auto voor massaproductie
            Gemakkelijker gezegd dan gedaan, Maserati heeft ook geen dieselmotor... en als ze er morgen eentje zouden overwegen, zal het ook niet voor morgen zijn als je begrijpt wat ik bedoel.

Ik vind zo'n exuberante V12 diesel perfect passen bij dit type auto eigenlijk. Ik ga niet beweren dat het de beste krachtbron is, maar 't scheelt niet veel. Je moet kijken waarvoor deze auto moet dienen. Eigenlijk is het een concurrent van een Audi A8, maar dan wel in Lambo stijl. Gewoon een bangelijke (knappe) auto! Zeker als ze daar een diesel in durven steken!

Comment

• In zo een prachtige wagen steekt ge gewoon geen diesel. Ik denk ook niet dat het de bedoeling is dat deze auto zo goed moet verkopen dat een diesel in het gamma nodig zou zijn. Lambo moet toch een beetje exclusief blijven.

Comment

• Ge kunt op verschillende manieren exclusief blijven. Sowieso wordt een zeer sportief afgestemde "driver's limousine" van +200k € en met (b.v.) een dikke 6-liter V12 diesel met 500 pk en some 1.000 Nm exclusief. Vind ik. Kunnen uitpakken met "the fastest diesel in the world" en legio +200k limousines het nakijken geven zowel qua prestaties als qua verbruik ... ik zie daar geen graten in. En 't is nu niet dat Lamborghini plots 10.000 van die karren per jaar gaat bouwen, toch?

Geen idee of ik het diesel-idee verwerpelijk vind ... als die uiteindelijk goed vooruit gaat (understatement) dan vind ik het eigenlijk nog best OK.

Comment

• +1.

Zo een superieure V12 TDI is toch niet niks he.

Comment

• Interieurfoto´s Lamborghini Estoque.

Vrijdag 10 oktober 2008.Het exterieur hebben we reeds van alle hoeken gezien, maar interieurfoto’s van de Estoque ontbraken tot op heden. Lamborghini heeft inmiddels een aantal foto’s vrijgegeven waarop het interieur van haar nieuwe vierdeurs coupé wordt onthuld. Lamborghini claimt dat het interieur – ondanks de lage daklijn – voldoende ruimte biedt aan vier volwasssenen. Zij kunnen plaatsnemen op vier afzonderlijke kuipstoelen die zijn bekleed met hoogwaardig Nappa-leer. Alle stoelen zijn elektrisch verstelbaar en moeten volgens Lamborghini ook op lange afstanden veel comfort bieden. Dat comfort wordt verder verhoogd dankzij een high-end audiosysteem en een entertainmentsysteem voor de achterinzittenden.

Scherpe en hoekige lijnen
                    Wat design betreft wordt de scherpe en hoekige styling van het exterieur ook binnenin doorgetrokken. De V-vormen lopen vanuit de motorkap letterlijk door in het interieur en zijn op tal van plaatsen terug te vinden. De afwerking lijkt enigszins tegen te vallen (plastic knoppen), maar heeft vermoedelijk alles te maken met de tijdsdruk die Lamborghini had om de auto op tijd klaar te krijgen voor de presentatie in Parijs. Zou dat de reden zijn dat de foto’s niet eerder vrij gegeven zijn? Hoe dan ook, in het productiemodel zal het ongetwijfeld goed komen. Het algemene design oogt in ieder geval lekker futuristisch en typisch Lamborghini.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Waarom moet ik denken aan "Transformers"?

wel nice

Comment

• woeha ze zijn bij Sony gaan aankloppen voor wat overschotjes van PSP controller buttons! ... ziet er niet uit...

Comment

• Wees er maar zeker van dat die knopjes nog zullen veranderen. We kennen toch Lambo's afwerkingsniveau? Bovendien, ik kan moeilijk geloven dat Lambo diesel in hun wagens zal pompen. Als ik het me goed herinner dat is er onlangs een uitspraak gedaan dat Lambo nooit zal dieselen. Ik geloof eerder dat laaste.
                          AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                            *lol*

Er gaan er hier een paar moeten overgeven, denk ik. Immers : dit ding wordt beschikbaar met een diesel.

Althans, toch volgens dit artikel : http://www.autoexpress.co.uk/news/au...new_lambo.html

Geen merk is nog vrij van het dieselgevaar. Nog geen kwart jaar terug gruwelden we bij het idee van een Porsche diesel ... en nu zwicht zelfs al Lamborghini.

Bij autoexpress vinden ze wel vaker eentje uit,als het er dan toch ooit van komt kunnen ze zeggen,zie wel wij wisten het als eerste.

.

Comment

• Dit_is_moddervet_!!!

Comment

• In Parijs in't echt gezien en ik kan jullie zeggen dat hij veeeeeel geiler is dan op de foto's =) Op de foto's twijfelde ik nog, maar IRL valt de achterkant veel beter mee ze.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten

Op deze foto zie je pas hoe een beest dit wel is, verbeeld je maar even dat dit naast u aan de lichten staat

Nice! Mijn eerste reactie was ook , maar nu
                                  nls2000

Comment

• Maar check hoe gigantisch!

Comment

• Interieur is wel nice

BRON

Comment

• Beetje vreemd stuur wel.

Comment

• Ik vind 'm eigenlijk niet zo knap!

Comment