De Espada bestaat nu 40 jaar exact, dit zal dus een een concept zijn en op de Espada gebaseerd zijn zeker?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Lamborghini Estoque Concept
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichtennieuw instapmodel lambo dan ?
Comment
-
Toch straf van Lambo dat er niemand écht kan zeggen wat er zal komen. Ik bedoel, er zijn nergens geen foto's of schetsen uitgelekt, geen mules gespot (zoals bij de Panamera)... Ze hebben zelf 4 foto's gegeven en daar blijft het bij.i 1 2 1/2 6
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk BerichtenToch straf van Lambo dat er niemand écht kan zeggen wat er zal komen. Ik bedoel, er zijn nergens geen foto's of schetsen uitgelekt, geen mules gespot (zoals bij de Panamera)... Ze hebben zelf 4 foto's gegeven en daar blijft het bij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk BerichtenDus dan zal het een concept car zijn hé. Ik ben daar zeer zeker van, omdat onder andere:
-Zoals u al aanhaalt, nog geen enkele spyfoto is verschenen van een nieuwe Lambo.
-Lamborghini te weinig productiecapaciteit heeft.i 1 2 1/2 6
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk BerichtenDus dan zal het een concept car zijn hé. Ik ben daar zeer zeker van, omdat onder andere:
-Zoals u al aanhaalt, nog geen enkele spyfoto is verschenen van een nieuwe Lambo.
-Lamborghini te weinig productiecapaciteit heeft.
daar hebt ge wel een punt. Hopelijk dan dat het een ver gevorderde concept is zodat we toch niet al te lang moeten wachten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichtendaar hebt ge wel een punt. Hopelijk dan dat het een ver gevorderde concept is zodat we toch niet al te lang moeten wachten.
Wildem kopen ofzo?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenLOL, wrom?
Wildem kopen ofzo?
Nee, ik ben na al dat getease wel benieuwd, en zit ook al jaren te (ver)wachten of audi lambo verpest maar ze doen het verbazend goed, maar ben toch elkes keer opnieuw benieuwd wat ze ervan maken. Maar de foto's zijn er nu en ik vind ze voorlopig niet zo geweldig, er had wat meer agressie gemogen in de vorm zelf ipv alleen de voorbumper enzo. Verder wel mooi, maar ik verwacht dat aston of porsche toch beter gaan doen, maar die maken dan wel weer geen betere supercar natuurlijk.
Comment
Comment