Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lamborghini Estoque Concept

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De Espada bestaat nu 40 jaar exact, dit zal dus een een concept zijn en op de Espada gebaseerd zijn zeker?

Comment

• In dat geval zou wel een mooie opvolger zijn.

Comment

• nieuw instapmodel lambo dan ?

Comment

• Comment

• Ik begin die teasers beu te worden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichten
              nieuw instapmodel lambo dan ?
              Denk dat hij toch wel duurder wordt dan de gallardo

Comment

• Toch straf van Lambo dat er niemand écht kan zeggen wat er zal komen. Ik bedoel, er zijn nergens geen foto's of schetsen uitgelekt, geen mules gespot (zoals bij de Panamera)... Ze hebben zelf 4 foto's gegeven en daar blijft het bij.
                i 1 2 1/2 6

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk Berichten
                  Toch straf van Lambo dat er niemand écht kan zeggen wat er zal komen. Ik bedoel, er zijn nergens geen foto's of schetsen uitgelekt, geen mules gespot (zoals bij de Panamera)... Ze hebben zelf 4 foto's gegeven en daar blijft het bij.
                  iedere constructeur, kan zijn modellen geheimhouden als het moet... Maar de meeste vinden die gelekte foto's en schetsen juist goed... wekt intresse van mogelijke klanten en bezorgt de concurrentie mss bibberhandjes

Comment

• Dus dan zal het een concept car zijn hé. Ik ben daar zeer zeker van, omdat onder andere:

-Zoals u al aanhaalt, nog geen enkele spyfoto is verschenen van een nieuwe Lambo.

-Lamborghini te weinig productiecapaciteit heeft.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
                      Dus dan zal het een concept car zijn hé. Ik ben daar zeer zeker van, omdat onder andere:

-Zoals u al aanhaalt, nog geen enkele spyfoto is verschenen van een nieuwe Lambo.

Mja, goed mogelijk. Direct een 4-deurs lanceren en produceren zou zo 'onverwachts' en beetje on-Lamborghini zijn dat ze misschien eerst eens willen aftasten en op Parijs een concept voorstellen, dan zien ze nog wel zeker...?
                      i 1 2 1/2 6

Comment

• als ze al Bentleys maken op de phaeton-productielijn,
                        waarom dan geen 4deurs met een stierenplaquette erop,
                        die yuppies kopen dat toch,
                        ge moet zelfs gewoon 't stuur/navi v/d phaeton van een ander logo'tje voorzien,
                        geen haan die er naar kraait

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
                          Dus dan zal het een concept car zijn hé. Ik ben daar zeer zeker van, omdat onder andere:

daar hebt ge wel een punt. Hopelijk dan dat het een ver gevorderde concept is zodat we toch niet al te lang moeten wachten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                            daar hebt ge wel een punt. Hopelijk dan dat het een ver gevorderde concept is zodat we toch niet al te lang moeten wachten.
                            LOL, wrom?

Wildem kopen ofzo?

Comment

• En de foto's zijn er sé...

Comment

• Comment

• Comment

• Hmmm de beelden ff laten inwerken...

Comment

• Teleurstellend. Ik vind hem zelfs lelijk
                                      De zijlijn is wel mooi, maar de voorkant en achterkant zijn gewoonweg lelijk. En hij kijkt zo sipje's, terwijl een Lambo agressiviteit moet uitstralen.

Comment

• Een andere kleur zal wellicht meer zeggen
                                        Maar ik vind dit niet echt geslaagd...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                          LOL, wrom?

Wildem kopen ofzo?

Nee, ik ben na al dat getease wel benieuwd, en zit ook al jaren te (ver)wachten of audi lambo verpest maar ze doen het verbazend goed, maar ben toch elkes keer opnieuw benieuwd wat ze ervan maken. Maar de foto's zijn er nu en ik vind ze voorlopig niet zo geweldig, er had wat meer agressie gemogen in de vorm zelf ipv alleen de voorbumper enzo. Verder wel mooi, maar ik verwacht dat aston of porsche toch beter gaan doen, maar die maken dan wel weer geen betere supercar natuurlijk.

Comment

Working...
                                          X