In zijaanzicht doet ie me aan een bepaalde auto denken en ik kan niet zeggen dewelke.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Lamborghini Estoque Concept
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenNee, ik ben na al dat getease wel benieuwd, en zit ook al jaren te (ver)wachten of audi lambo verpest maar ze doen het verbazend goed, maar ben toch elkes keer opnieuw benieuwd wat ze ervan maken. Maar de foto's zijn er nu en ik vind ze voorlopig niet zo geweldig, er had wat meer agressie gemogen in de vorm zelf ipv alleen de voorbumper enzo. Verder wel mooi, maar ik verwacht dat aston of porsche toch beter gaan doen, maar die maken dan wel weer geen betere supercar natuurlijk.Lambo heeft z'n eigen designersstaf, en ok die zal wel gecontroleerd worden door Audi. Maar of Audi zich met het design te moeien heeft betwijfel ik wel sterk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
Hmm...doet me eerder denken aan een stier op leeftijd, die na een succesvolle carrière rustig van z'n ouwe dag staat te genieten in de wei. Van welke hand komt deze creatie trouwens? Is daar nog een belg mee gemoeid?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenSteeds dat gezeik van Audi Lambo verpestenLambo heeft z'n eigen designersstaf, en ok die zal wel gecontroleerd worden door Audi. Maar of Audi zich met het design te moeien heeft betwijfel ik wel sterk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenIk vind het front lelijk, weer reventon-ish.
Maar als dit precies klinkt als een gallardo V10 ==>
Soit het is een prototype he, ze willen toch gewoon zien hoe de markt hier voor staat?
Winkelman zei dat er geen prototypes meer komen die ze niet gaan bouwen .
Maarja hij zei ook dat er geen front engined auto's meer kwamen .
Dus ja , SUV kan nu ook nog altijd .
Comment
-
Ik vind dit een beetje zwakjes voor een Lambo. Nu ja, op welk publiek richt Lambo zijn pijlen? Vijftigplussers houden misschien niet zo van uitbundigheid? Ik had het in ieder geval wat agressiever willen zien. De neus is goed, tot aan de voorruit. Vanaf daar is een beetje te gewoon, zelfs wat geblokt-Amerikaans-muscle-car-achtig. Maarja, probeer maar eens een mooie Lambo vierdeurs te tekenen.Ik denk wel dat ze erin geslaagd zijn hoor, alleen is het erg wennen.
Comment
-
Comment