Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S4

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
    Meestal vind ik een wagen in 't echt mooier dan op een foto, maar bij de A4 is me dat net omgekeerd. Als ik deze foto's zie vind ik deze S4 zeer knap. Toch ben ik er zeker van dat als ik er eentje in 't echt ga zien dat ik, net als bij de 'gewone' A4 een beetje teleurgesteld ga zijn.

ik heb dat precies ook
    en de A4 vind ik in real-life ook niet zo denderend veel mooier dan de vorige A4

Comment

• Ondertussen testen ze al met de S-Line exterieur-bumpers en een andere grill (minder verticale latten).

Comment

• Bron: http://globalmotors.net/spy-pictures...audi-s4-avant/

Comment

• ik kan bij de nieuwe A4 nauwelijks het verschil zien tussen een S-line en standaard

'k vind het ook niet echt een knappe wagen, het interieur is een erg rommelig vind ik..

Comment

• strakheid van een B5/B6-7 is idd weg. Daarom vind ik dat van een C5 A6 eveneens knapper dan dat van een C6.

Comment

• Is er nergens een video van? Ik ben zo benieuwd naar het geluid.
              De supercharger mag wel wat janken bij vollast van mij

Comment

• echt, stom blok

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                  echt, stom blok
                  Bwa ik vind het ook wel spijtig dat ze er geen turbo('s) opvijzen, maar ze zullen wel goede redenen hebben om voor een SC te gaan zeker? Afwachten voor de eerste rijtests, maar ik heb er alle vertouwen in.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                    Bwa ik vind het ook wel spijtig dat ze er geen turbo('s) opvijzen, maar ze zullen wel goede redenen hebben om voor een SC te gaan zeker? Afwachten voor de eerste rijtests, maar ik heb er alle vertouwen in.

Niet doen zoals de rest zeker;

Anders kregen ze weer te horen dat ze hetzelfde als BMW doen..

Maar de SC heeft eigenlijk dezelfde eigenschappen als een seriële bi-turbo; de bedoeling van die laatste is één lange preformance lijn te trekken zonder turbo gaatjes of andere; Een SC heeft geen gat werkt anders ..

Mij lijkt het geen slechte keuze; MTM werkt al zeer lang met compressors voor grotere motoren;

Het zou gewoon sjiek geweest zijn mochten ze net zoals de 1.4 TSI EN compressor EN trubo konden combineren. .. misschien iets voor een RS4??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                      echt, stom blok
                      supercharger eraf smijten, twin-turbo setup erop

ben benieuwd hoe het klinkt in de cabine, uitlaatsound voor een motor met compressor is min of meer gelijk aan atmo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                        supercharger eraf smijten, twin-turbo setup erop

ben benieuwd hoe het klinkt in de cabine, uitlaatsound voor een motor met compressor is min of meer gelijk aan atmo

Euh als ge puur uw oor aan den uitlaat ga hangen , kan uw uitspraak wel ongeveer kloppen ,maar remember dit filmke:

+ YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Waarschijnlijk in definitieve vorm:

Comment

• Let op de achterlichten: er lijken LED's in te zitten

Comment

• man man de veranderingen zijn wel heel subtiel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk Berichten
                                Euh als ge puur uw oor aan den uitlaat ga hangen , kan uw uitspraak wel ongeveer kloppen ,maar remember dit filmke:

+ YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                inderdaad, al ben ik niet helemaal zeker.

fucking snelle auto trouwens

Comment

man man de veranderingen zijn wel heel subtiel
                                  Idd maar het is geen RS he. En ze willen hem tegen de 335i zetten, die ziet er zonder opties (en dus zonder M sport) nog veel gewoner uit

Comment

man man de veranderingen zijn wel heel subtiel
                                    vorige generaties S4 waren ook altijd subtiel dacht ik hoor, RS4 daarentegen

Comment

• De Audi S4 is klaar voor de marktintroductie. We hebben de eerste beelden van een ongecamoufleerd exemplaar, alleen het S4-logo op de grille is nog afgeplakt. Eind dit jaar gaat de snelle A4 met een 3.0 TFSI auto´s als de BMW 335i te lijf.

Zoals gebruikelijk is ook deze S-versie tamelijk ingetogen. Natuurlijk heeft hij een afwijkende grille, aangepaste bumpers en vier kleine uitlaten maar zo schreeuwerig als een RS Audi is de nieuwe S4 niet. Op de foto´s van de sedan in het zilver zijn de details goed te zien. De wielen zijn helaas niet zichtbaar. Er rijdt ook nog een S4 Avant rond, en die herken je alleen aan de uitlaten, maar dit betreft een prototype voor testwerk.
                                      In oktober presenteert Audi de S4 op de Salon van Parijs, in november wordt de auto bij de dealers neergezet.

V6 TFSI
                                      Onder de kap dus geen V8 meer, zoals we onlangs al meldden, maar een V6 TFSI-motor. De 3,0-liter met turbo en directe inspuiting levert 333 pk, al zijn er ook bronnen die reppen over 350 pk. Hij wordt gekoppeld aan een handgeschakelde zesbak of de nieuwe 7-traps S tronic met dubbele koppeling voor Audi´s met in lengterichting geplaatste motoren. Deze sterkere transmissie kan maximaal 550 Nm aan en weet raad met motortoerentallen tot 9000 tpm. Onlangs konden we al rijden met een S5 die voorzien was van deze bak, en het is de sportiefste S tronic (of DSG in VW-taal) tot nu toe. Deze pakt bij hoge toeren niet over in de manuele stand, alleen wanneer de motor te weinig toeren maakt besluit de elektronica het over te nemen van de bestuurder.
                                      De 3.0 TFSI maakt zijn debuut in de S4 en komt in 2010 in de S5, waarna diens 354 pk sterke V8 met pensioen mag. Er verschijnt later een tammere versie van de 3.0 TFSI, met ongeveer 300 pk, en daarmee gaat hij onder meer de A6 en A7 aandrijven.
                                      Autoweek.nl

Comment

• Butt ugly achterkant imo.. voorkant valt ng wel mee.. ma die achterkant is zo droevig slap hangend .. en keiklein..
                                        Voorkant is aggressiever..

achja.. da's mijn mening, er zullen vast veel mensen deze AUDI wel mooi vinden..

Comment

• Toch turbo!

Compressorverhaaltje richting prullenmand
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                          Bestelt
                                          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Working...
                                          X