Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S4

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Absolute photoshop.

Snap ni da ze zich daar altijd mee willen bezighouden die mannen, met die "impressies" ... Hebben ze niks interessanter te vertellen?

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Suuuuperknap vind ik 'm, in dat rood metallic. Daar een leder/alcantara interieurtje in (mag zwart), en carbon iinleglijstjes.

'k Blijf de kont zozo vinden, mist karakter (de vorige had meer karakter, en vooral de huidige die teveel op de A5 lijkt, wat ik 'm moeilijk kan vergeven omdat ik zo gek ben op die A5), en de lichten vooraan zijn verschrikkelijk, maar de lijn is wel knap. Jammer toch dat er zo weinig verschil zit tussen een gewone en een S-Line.

Comment

• Volgens de nieuwste versie van "Autobild" kan de nieuwe S4 uitgerust gaan worden met de zelfde 350 pk 2.5 liter R5 TFSI sequential turbo motor als de TT RS.

Als dat waar is dan komt de 290 pk 3.0TFSI V6 SC motor alleen maar als vervanger voor de 265 pk 3.2 V6 FSI motor en voor de 3.6 VR6 FSI motor uit de Q7 op de markt IMHO.

Hans.

Comment

• M'n dag is goed als dat waar is.
                Het zou eigenlijk ook logischer zijn als ze die 3.0 gaan gebruiken als 'mainstream' motor in de A6 en zo.
                Wat hebben ze eigenlijk met de neus gedaan op die foto's? Ze ziet er afgeronder uit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                  M'n dag is goed als dat waar is.
                  Het zou eigenlijk ook logischer zijn als ze die 3.0 gaan gebruiken als 'mainstream' motor in de A6 en zo.
                  Wat hebben ze eigenlijk met de neus gedaan op die foto's? Ze ziet er afgeronder uit...
                  Of er daadwerkelijk wat anders is kan moeilijk bepaald worden op basis van deze foto's.
                  Maar als wat Autobild meld waar is dan kan de kap boller zijn om de verplichte voetgangers bescherming eisen te halen.
                  De R5T motor is langer dus er moet meer ruimte tussen de motor en motorkap komen.

Hans.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                    Of er daadwerkelijk wat anders is kan moeilijk bepaald worden op basis van deze foto's.
                    Maar als wat Autobild meld waar is dan kan de kap boller zijn om de verplichte voetgangers bescherming eisen te halen.
                    De R5T motor is langer dus er moet meer ruimte tussen de motor en motorkap komen.

Hans.

Ik geloof het eerlijk gezegd niet;

De R5T motor is gemaakt voor dwars opstelling en niet voor in de lengte richting; Tenzij ze de aandrijflijn die eraan gekoppeld is natuurlijk aanpassen;

Pas op het zou super sjiek zijn mocht het toch zo zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk Berichten
                      Ik geloof het eerlijk gezegd niet;

De R5T motor is gemaakt voor dwars opstelling en niet voor in de lengte richting; Tenzij ze de aandrijflijn die eraan gekoppeld is natuurlijk aanpassen;

Pas op het zou super sjiek zijn mocht het toch zo zijn
                      Het wordt een 3.0TFSI volgens ETKA 7.1.

Hans.

Comment

• Bron: http://www.audiblog.nl/?p=3787
                        Foto's in groter formaat: http://www.motor-talk.de/forum/audi-...-t1945546.html

Comment

• Gohja, zo speciaal vind ik het niet echt... Wachten op de RS4 dan maar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                            Gohja, zo speciaal vind ik het niet echt... Wachten op de Avant dan maar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten

Ej, valt dat in de smaak?

Comment

• De avant in het rood en zonder zijn lichten aan zoals op de vorige pagina is dan weer wel ok!

Comment

• Die ledlichten zijn wel een serieuze verbetering, benieuwd hoe ze op de Avant gaan staan

Comment

• Weet iemand hier al prijzen van?

Comment

• Lag de instap prijs niet rond de €47.0000?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door daan330 Bekijk Berichten
                                        Weet iemand hier al prijzen van?
                                        staat op de duitse config!

Comment

• De kont mist inderdaad een pak karakter. Het underdoguiterlijk vind ik dan nog te gewoontjes.

Comment

Working...
                                          X