Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
dan gaan jullie niet leuk vinden waar ik nu mee bezig ben . want da heeft een golf 3/golf4 ook nog niet, golf5 heeft de voorloper ervan, en golf 6 heeft wa ik van plan ben.
maar dan in kleur: http://www.bold-sport.com/store/imag...on-640x480.jpg
@tigra: ma ik wil diene roest niet hebben van een golf 3. ik was haast hetzelfde van plan met de dodge. nieuw ram chassis met jonge V8 motor, nieuwere versnellingsbak, andere assen, en daarop de oude cabine van een W200 uit de jaren 70. uiterlijk een oude pickup maar mechanisch toch een pak nieuwer en beter
mijn zetels en deurpanelen worden zowieso vervangen door jonger en beter. heb al +12K km dit jaar gereden en 3uur aan een stuk rijden in een golf2 interieur is NIET aangenaam. zitten trouwens al jongere zetels in en geen kat die het merkt.
men radio is ook te jong voor die auto, leds in de schakelaars en dashboard, zelfbouw voltmeter (wel in originele stijl), jongere chauffageunit... binnenkort kabelboom aanpassen voor jongere tellerunit
Isolatie zoals Ice_Ken in de zijne gedaan heeft geen optie? Anders een Audi 80 B3 of zo kopen he.. iets moderner en ook vrij zuinig dacht ik.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Da's een oer-740! De juiste schijfjes, het juiste (introductie-)kleur.
ik herinner me de affiche nog bij introductie 740..daar echt echt volk smachtend naar uit te kijken he, nadat ze een hele tijd verlekkerd waren door de erg dure 760
de prijs stond daarmee ook lekker groot op de ad, ik dacht 711000 bef
Comment