Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dat is een van de eerste lichting. Later types hadden de dubbele chevron in het midden. Het logo uit het center hangen, typisch Citroën. Wat een ander merk niet durft deden ze vroeger.
Bwa, "Fiat" hangt op het snuitje van Spook ook uit het midden
Ik ken de motorisatie van deze niet, (ik denk een 2.0 diesel), maar de Nissan uit die periode gingen niet stuk. En dat was een probleem voor de verkopers toen.
Wij hebben dat nog gehad in Sunny-vorm, onze eerste auto. Dat reed echt wel solide. En voelde goed aan. Veel emotie zat er niet in, maar 't reed wel comfortabel en goed.
En inderdaad, nooit brokken gehad, alleen wat roest, toen nog mode. Steengoede wagen was dat.
Was een 2.0l diesel, met een "zachte" loopcultuur. Pruttelde nooit tegen, maar sprinten moest je nu ook weer niet doen.
Dat is geen onzin , iedereen die er al mee gereden heeft zegt juist hetzelfde dus uw stelling houdt geen steek .
Nissan blijft Nissan, maar qua prijs/kwaliteit was de Primera zeker niet één van slechtste wagens in die tijd hoor!
Ieder oordeelt volgens eigen vermogen natuurlijk. Nog een prettige dag verder.
Wat leuk rijdt en wat niet is persoonlijk. De ene moet RWD hebben en minstens 300pk, een ander heeft evenveel of zelfs meer plezier van een klein bakske met 60pk. Dus laat Blackhorse maar zeveren.
Wat leuk rijdt en wat niet is persoonlijk. De ene moet RWD hebben en minstens 300pk, een ander heeft evenveel of zelfs meer plezier van een klein bakske met 60pk. Dus laat Blackhorse maar zeveren.
Het beoordelen van iets is inderdaad altijd subjectief. En op een forum mag iedereen uitkomen voor zijn mening natuurlijk.
Nissan blijft Nissan, maar qua prijs/kwaliteit was de Primera zeker niet één van slechtste wagens in die tijd hoor! Ieder oordeelt volgens eigen vermogen natuurlijk. Nog een prettige dag verder.
En heb ik dat ergens geschreven ???
In tegendeel , ik sprong juist in de bres voor de Primera omdat BlackHorse hier eens even kwam vertellen dat dit slechte wagens zijn .
Hebben ooit ook zo een Primera gehad maar was 1.6 benzine, reed heel goed, had heel goede ophanging en ging nooit stuk.
Ik had een witte basic 1.6LX. Reed zalig, heb eens tegen 200 gereden plankgas op de E40 richting Gent, dat spel kon vlammen eens warmgereden. Motor was nog vinnig vond ik. Ik had ene met koffer, sedan. De 5-deurs vond ik ook nog iets hebben.
Jaja, binnenkort de eerste Primera's op O-plaat geef toe: écht geen zicht
Vorige week zag ik zo een Toyota Carina passeren op O-platen.
Ik heb niks tegen die dingen, maar laat zo'n auto's eens op een gewone plaat ingeschreven, want het zijn dergelijke toestanden die het ooit gaan verkloten voor iedereen !
Ik heb niks tegen die dingen, maar laat zo'n auto's eens op een gewone plaat ingeschreven, want het zijn dergelijke toestanden die het ooit gaan verkloten voor iedereen !
hangt beetje af van het gebruik hé. als dat zo een 2.0D is die ze gaan inschrijven en dan elk dag mee op de baan zitten...
als dat dan zo een ex-bompa auto is die werkelijk in nieuwstaat is en 2keer per jaar nog gaat buitenkomen.
het voordeel van o-platen is toch aan het minderen. keuring zal er door komen, en voor de tax/verzekering maakt het niks uit
Comment