Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Leuke betaalbare daily's aangeboden

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichten
    heeft zo'n km-teller al zes cijfertjes?
    bij de welke? de volvo 340 wel ja

1988 renault super 5 baccara (weekend oldie)
    1987 volvo 340 GL (daily oldie)
    2006 seat altea (daily)

Comment

• Ja, ik bedoelde de Volvo. Omdat ze van oldies uit de jaren 70/80 al eens rap durven zeggen 'maar' 40.000 km. En als je dan de foto's ziet, hebben ze maar vijf digits, dus kunnen ze al eens rond geweest zijn.
      autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Tellers van die 340
        Dat groen, en dan 's avonds het oranje/geel van de choke

Comment

• van oude mensen die in een home zijn ingetrokken:
          Ford Sierra ➤ Bekijk het aanbod van vandaag! Occasions en nieuw. Elke deal een groot verschil. Dat is ② 2dehands Auto's.

of deze Prelude
          Honda Prelude ➤ Bekijk het aanbod van vandaag! Occasions en nieuw. Elke deal een groot verschil. Dat is ② 2dehands Auto's.
          autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Zalig, die Prelude!

E30SHOP.be
            - Alles voor uw BMW E30.
            Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
            En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Die sierra staat al meer als een half jaar te koop en is al meer dan 500 euro gezakt in prijs...
              RIP Den borre!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J_o_n_a_s_ Bekijk Berichten
                Die sierra staat al meer als een half jaar te koop en is al meer dan 500 euro gezakt in prijs...
                Waar wacht je nog op! Zoiets moet naar een liefhebber. Kwibus buiten.

E30SHOP.be
                - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Daar heb je gelijk in maar bij een oldie stel ik mij toch iets anders voor als een 1.6 sierra
                  RIP Den borre!

Comment

• tja, dat dachten onze voorgangers ook die met oldtimers uit de jaren 50 reden en die jaren 70 autos maar niks vonden...
                    ik heb ooit een sierra XR4 gekocht (2.8i V6) enkel en alleen voor de 5versnellingsbak die erin zit. ik had namelijk zo een bak nodig voor men capri 2.9i op te bouwen (scorpio motor). plannen helaas geschrapt wegens onmogelijk legaal te krijgen in belgie. dus nu staat die sierra hier nog altijd. wat een goedkope niet oldtimer bleek destijds, is nu toch al een zeldzame verschijning. weet er geenenkele nog van te koop staan nu

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichten
                      tja, dat dachten onze voorgangers ook die met oldtimers uit de jaren 50 reden en die jaren 70 autos maar niks vonden...
                      ik heb ooit een sierra XR4 gekocht (2.8i V6) enkel en alleen voor de 5versnellingsbak die erin zit. ik had namelijk zo een bak nodig voor men capri 2.9i op te bouwen (scorpio motor). plannen helaas geschrapt wegens onmogelijk legaal te krijgen in belgie. dus nu staat die sierra hier nog altijd. wat een goedkope niet oldtimer bleek destijds, is nu toch al een zeldzame verschijning. weet er geenenkele nog van te koop staan nu
                      Ik weet het en het is XR4I ik wil er graag zo eentje stond er onlangs nog een te koop in NL hiervin belgie kom je ze bijna niet tegen. Ja eentje die lelijke gele met blauw interieur. Als je die van jou ooit weg doet laat het me maar weten en weet dat hij al wat rot is...
                      RIP Den borre!

Comment

• Je kunt ook achter een gewone 2.0 Sierra zoeken met pinto blok en dat eventueel opfokken richting de 150pk. Dat wou ik een paar jaar geleden eigenlijk doen maar het komt er maar niet van

Comment

• moet je wel een gewone 8klepper nemen met 1 nokkenaswiel en de code 205 in de zijkant van het blok gegoten. 150pk gaat je wel al aardig wat geld kosten hoor. 130-140pk is haalbaar met beperkt budget, of 170pk met een turbo erop. atmo aan 150pk geraken vraag veel en dure tuning.
                          als je een 2.0 8klepper met 2 nokkenastandwielen ziet, schoon laten staan. is de dohc blok van 120pk en amper te tunen. als het ding heet loop, is de cilinderkop dan ook direct kapot.
                          ik had zo een 205blok (scorpio) in een capri liggen, maar weggedaan wegens te bruut. toen ik met die capri reed, kon ik iets verder in het dorp een sierra 2.0 pinto ophalen voor 50€ met een halve benzinetank in. had het toen beter gedaan...
                          zo een 1.6, daar zou ik ook niet mee beginnen. dat is zowat de zwakste sierra die er is (de 1.3 heeft niet lang bestaan en is SUPERZELDZAAM maar serieus underpowerd)

Oorspronkelijk geplaatst door J_o_n_a_s_ Bekijk Berichten
                          Ik weet het en het is XR4I ik wil er graag zo eentje stond er onlangs nog een te koop in NL hiervin belgie kom je ze bijna niet tegen. Ja eentje die lelijke gele met blauw interieur. Als je die van jou ooit weg doet laat het me maar weten en weet dat hij al wat rot is...
                          rot is ook wat overdreven. auto heeft daily rondgereden tot 2004 met als enigste opmerking: 'speling ophanging wielgeleider'. een rubberke dus.
                          aan de wielranden zitten ze plastic randjes, en onder die randjes is die achteraan was roest. kwestie van randje uitslijpen, nieuwe erin en de plastic erover te kitten. hoeft niet eens in kleur te spuiten. de hemel is ook losgekomen (moet er eens eentje zoeken uit een gewone 1.6) en voor de rest weet ik zeker dat die nog gewoon start. ook al staat die +5jaar stil bij mij.
                          de werken in de hangaar zijn vollop bezig en hopelijk deze winter afgerond. dan worden de autos weer aangepakt.

staan wel nog veel sierras rond de 500€ te koop zeg. die gaan ook geen geld
                          Last edited by ; 12/08/2015, 12:17.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk Berichten
                            Je kunt ook achter een gewone 2.0 Sierra zoeken met pinto blok en dat eventueel opfokken richting de 150pk. Dat wou ik een paar jaar geleden eigenlijk doen maar het komt er maar niet van
                            hm, die heeft de spoiler en de speciale ruitjes niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                              hm, die heeft de spoiler en de speciale ruitjes niet
                              Idd en toch ook jammer van die v6 dat je dan niet hebt...
                              RIP Den borre!

Comment

• die spoilers komen regelmatig wel eens online te koop hoor. misschien zelf gewoon nog te verkrijgen.
                                het plaatwerk om in de achteruitjes te lassen, heb ik ook al zien passeren. dan kan je een gewone 3deurs in die look zetten.
                                de meeste XR4i's worden trouwens omgebouwd naar cossworth bumpers en spoilers

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichten

rot is ook wat overdreven. auto heeft daily rondgereden tot 2004 met als enigste opmerking: 'speling ophanging wielgeleider'. een rubberke dus.
                                  aan de wielranden zitten ze plastic randjes, en onder die randjes is die achteraan was roest. kwestie van randje uitslijpen, nieuwe erin en de plastic erover te kitten. hoeft niet eens in kleur te spuiten. de hemel is ook losgekomen (moet er eens eentje zoeken uit een gewone 1.6) en voor de rest weet ik zeker dat die nog gewoon start. ook al staat die +5jaar stil bij mij.
                                  de werken in de hangaar zijn vollop bezig en hopelijk deze winter afgerond. dan worden de autos weer aangepakt.

staan wel nog veel sierras rond de 500€ te koop zeg. die gaan ook geen geld
                                  De ene keer zeg je dat deze al goed rot is en de ander keer valt het mee. Mijn buurman heeft er vroeger ook even zo een gehad. Zou er graag toch zelf ook een hebben maar kan hem jammer genoeg niet binnen zetten.
                                  RIP Den borre!

Comment

• moet zeggen dat het ontbreken van die v6 nog minder stoort dan het typerende koetswerk...maar het komt samen

de xr4i was tegelijkertijd zowat de top indertijd samen met de toenmalige, 7pk minder krachtige 323i...persoonlijk geen fan van het ford v6 geluid, zijn gezuip en perstaties ivm die concurrent

maar hij is iconisch !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                                      Zalig, die Prelude!
                                      Die Prelude ken ik. Reed hier veel rond en werd inderdaad nog dagelijks gebruikt. Is van een collega van op het werk zijn stiefzoon.

Comment

• ascona cabrio.
                                        op zicht best wel leuk exemplaar. En voor 3000 euro, geen geld eigenlijk.

Comment

• Leuk met die BBS'jes ^^

E30SHOP.be
                                          - Alles voor uw BMW E30.

Comment

Working...
                                          X