Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Komend voorjaar willen ik en Arni hier in de streek ook eens een C&B meet organiseren. We dachten ergens aan een datum in maart. Het zou wel een meeting worden met een speciale opzet. Omdat de meeste wagens in onze club uit de jaren '80 stammen, en vele leden ook in die periode geboren zijn, willen we een '80s meet doen. Om niemand voor het hoofd te stoten zijn alle oldies welkom (ook '60s-'70s), maar wie er meerdere heeft, en er zit een '80-er bij, zou het leuk zijn dat die genomen wordt. Is er interesse voor? Dan open ik eerdaags wel een topic...
neen, nog geen tijd voor gemaakt, probleem is dat dat stuk zolder zich achter een ingebouwde kast bevind en ik de achterwand van die kast moet los doen daar voor. Maar 1 van de komende dagen maak ik er zeker tijd voor
Die seat Fura had ik ook al gezien en ik moest spontaan aan u denken
Die 5, er staat wel bij dat die in nette staat is hé, ik denk dat die van u onbetaalbaar word
1988 renault super 5 baccara (weekend oldie)
1987 volvo 340 GL (daily oldie)
2006 seat altea (daily)
neen, nog geen tijd voor gemaakt, probleem is dat dat stuk zolder zich achter een ingebouwde kast bevind en ik de achterwand van die kast moet los doen daar voor. Maar 1 van de komende dagen maak ik er zeker tijd voor
een gedeelte toch, daar staat nog een baccara interieur (zetels en dashboard) en verder nog kleinere spullen of moeilijk op te bergen dingen, zoals die plastiek. Ik zou alles is moeten bij elkaar zetten op de zolder in de garage. Misschien gelijk is doen als ik die plastiek aan het zoeken ben
1988 renault super 5 baccara (weekend oldie)
1987 volvo 340 GL (daily oldie)
2006 seat altea (daily)
Ik ben er ook bij, Opelfreak!
Misschien dat Kallo dit jaar niet kan doorgaan (andere directeur = andere wetten waarschijnlijk) maar ik ga mijn best doen wanneer hij/zij gesetteld is.
De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.
1976 Volkswagen Kever 1200L
1990 Volvo 344
1991 Mercedes W124 230CE
2016 Skoda Octavia van 't werk
Rond het afwateringskanaal van het dak zit bij de 5 zo'n plastiek strip omheen, die is bij de mijne gebarsten sinds vorige week en dat moet vervangen worden.
Rond het afwateringskanaal van het dak zit bij de 5 zo'n plastiek strip omheen, die is bij de mijne gebarsten sinds vorige week en dat moet vervangen worden.
Comment