Mededeling

Collapse
No announcement yet.

C&B Oldtimervrienden 2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
    Komend voorjaar willen ik en Arni hier in de streek ook eens een C&B meet organiseren. We dachten ergens aan een datum in maart. Het zou wel een meeting worden met een speciale opzet. Omdat de meeste wagens in onze club uit de jaren '80 stammen, en vele leden ook in die periode geboren zijn, willen we een '80s meet doen. Om niemand voor het hoofd te stoten zijn alle oldies welkom (ook '60s-'70s), maar wie er meerdere heeft, en er zit een '80-er bij, zou het leuk zijn dat die genomen wordt. Is er interesse voor? Dan open ik eerdaags wel een topic...
    aanwezig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stijn5 Bekijk Berichten
      aanwezig
      Heb je nog achter mijn rubber gezocht?

Comment

• ik kom ook zeker !
        Benzine
        '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
        '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
        Diesel
        '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
        '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
        '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
        '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
        '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• er staat weer een tigra-kar te koop en ja ik heb last ('t is weer de periode van 't jaar)

Comment

• als ze 2500 euro mogen vragen voor dergelijke "vettige" R5 hoeveel mag ik dan vragen voor de mijne?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
              Heb je nog achter mijn rubber gezocht?
              neen, nog geen tijd voor gemaakt, probleem is dat dat stuk zolder zich achter een ingebouwde kast bevind en ik de achterwand van die kast moet los doen daar voor. Maar 1 van de komende dagen maak ik er zeker tijd voor

Die seat Fura had ik ook al gezien en ik moest spontaan aan u denken

Die 5, er staat wel bij dat die in nette staat is hé, ik denk dat die van u onbetaalbaar word
              1988 renault super 5 baccara (weekend oldie)
              1987 volvo 340 GL (daily oldie)
              2006 seat altea (daily)

Comment

• Had die Fura ook al zien staan en het kriebelde ook even. :p Maar het is nog veel te vroeg voor mij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stijn5 Bekijk Berichten
                  neen, nog geen tijd voor gemaakt, probleem is dat dat stuk zolder zich achter een ingebouwde kast bevind en ik de achterwand van die kast moet los doen daar voor. Maar 1 van de komende dagen maak ik er zeker tijd voor
                  Amaai uw onderdelen zitten goed verstopt

Comment

• 2500 voor dat krel Dan is weigel minstens 15000 euro waard Sommigen durven toch wa vragen zenne....
                    www.opelklassiek.be

Comment

• een krel is misschien wat overdreven, met wat liefde is er waarschijnlijk nog wel iets van te maken

Comment

• een gedeelte toch, daar staat nog een baccara interieur (zetels en dashboard) en verder nog kleinere spullen of moeilijk op te bergen dingen, zoals die plastiek. Ik zou alles is moeten bij elkaar zetten op de zolder in de garage. Misschien gelijk is doen als ik die plastiek aan het zoeken ben
                        1988 renault super 5 baccara (weekend oldie)
                        1987 volvo 340 GL (daily oldie)
                        2006 seat altea (daily)

Comment

• Wat ruist er in het struikgewas....

iets groen
                          Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer
                          Gij doet mij echt altijd peizen aan Sheldon van The Big Bang Theory hé

Comment

• Ik ben er ook bij, Opelfreak!
                            Misschien dat Kallo dit jaar niet kan doorgaan (andere directeur = andere wetten waarschijnlijk) maar ik ga mijn best doen wanneer hij/zij gesetteld is.
                            De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.

1976 Volkswagen Kever 1200L
                            1990 Volvo 344
                            1991 Mercedes W124 230CE
                            2016 Skoda Octavia van 't werk

Verkocht
                            1980 Volkswagen Derby CLS
                            1990 Mercedes W124 230CE
                            2008 Renault Espace 2.0 dci 130

Comment

als ze 2500 euro mogen vragen voor dergelijke "vettige" R5 hoeveel mag ik dan vragen voor de mijne?

http://nl.kapaza.be/oost-vlaanderen/...m-77875403.htm

Kheb er eergisteren 's nachts eentje langs de autostrade zien staan met panne

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PieterV Bekijk Berichten
                                Kheb er eergisteren 's nachts eentje langs de autostrade zien staan met panne
                                gaat die plastiek dakgoot er eens afhalen aan de bestuurderskant

Comment

gaat die plastiek dakgoot er eens afhalen aan de bestuurderskant

Gisteren was 'm weg. Had het eerder gezegd hé

En wat bedoelt ge juist? Foto? :p

Comment

Gisteren was 'm weg. Had het eerder gezegd hé

En wat bedoelt ge juist? Foto? :p
                                    Rond het afwateringskanaal van het dak zit bij de 5 zo'n plastiek strip omheen, die is bij de mijne gebarsten sinds vorige week en dat moet vervangen worden.

Geen foto.

Comment

Rond het afwateringskanaal van het dak zit bij de 5 zo'n plastiek strip omheen, die is bij de mijne gebarsten sinds vorige week en dat moet vervangen worden.

Geen foto.
                                      Niet goed genoeg verzorgd hé

Comment

Niet goed genoeg verzorgd hé
                                        ja altijd buiten gestaan en zo hé

Comment

• Leuk op verbreed staal: http://www.2dehands.be/autos/autos/f...o_bj=&start=70

Zou als daily kunnen dienen: http://www.2dehands.be/autos/autos/t...o_bj=&start=70

Comment

Working...
                                          X