Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
107km, me like, dan gaat er toch vroeger vertrokken worden dan vorig jaar
voor mij valt 29 december al zeker af, voor de rest kan ik op de moment denk ik nog elke aangeduide dag (2 februari is ook al bezet maar staat er niet tussen hé )
1988 renault super 5 baccara (weekend oldie)
1987 volvo 340 GL (daily oldie)
2006 seat altea (daily)
107km, me like, dan gaat er toch vroeger vertrokken worden dan vorig jaar
voor mij valt 29 december al zeker af, voor de rest kan ik op de moment denk ik nog elke aangeduide dag (2 februari is ook al bezet maar staat er niet tussen hé )
2 feb. kan ik zelf niet
Bwa, vroeger vertrekken, ik denk dat we vorig jaar om half één zijn beginnen vertrekken en toen was de rit ook al afgelopen rond 15u (en dan nog in winterse omstandigheden). Daarmee dat ik ze dit jaar een stukje langer gemaakt heb. Ik denk dat de starttijden dus zeker niet vervroegd moeten worden... half één is al vroeg genoeg.
Wat ik ook al kan meegeven is dat de rit momenteel een lus-vorm is, dus het vertek en de aankomst liggen op dezelfde plaats op domein Teunenberg Olen. Daar gaat wel nog een alternatief aan worden gekoppeld, dat de rondrit halverwege de andere richting uitgaat en ze terug zou eindigen onder de befaamde C&B brug voor het geval dat het weer eens zou regenen. Dit alternatief stukje moet ik wel nog schrijven.
Voor de rest is het zeker nog niet de bedoeling om nu al een datum vast te leggen, maar wie al zeker is of nu al weet van die dag kan ik zeker niet... mag dat gerust al laten weten
Vandaag met de XM van m'n oma mogen rijden. M'n oma moest naar de dokter, en toen ik hoorde dat m'n moeder met haar auto ging mogen rijden omdat ze nog moest tanken, wou ik meteen mee, om er zelf mee te kunnen rijden.
Rijdt echt super! Je voelt het verschil wel met m'n 250D, die geen turbo heeft. Echt leuk om mee te rijden. Nog een kleine 900km en er staan 76.000km op de teller. Ik zou er snel aan kunnen wennen om deze als daily te hebben!
Tijdens het wachten vlug wat foto's gemaakt.
Dashboard en stuur zijn zalig vind ik.
Jammer van de lelijke aftermarket doppen aan deze kant (de ori wieldoppen bleven nooit zitten en raakten verloren tijdens het rijden)
Comment