Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Hoeveel zou dat zijn in today's money? (bedoel niet hoeveel euro, maar hoeveel waarde vgl. met de lonen toen etc)
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Oja, vannacht heb ik gedroomd dat ik met een blauw (zoals die van Tigra) R5'ke reed. In mijn droom zag/voelde hij er wel wat ouder uit (interieur (dashboard) zal wss ook totaal niet geklopt hebben ) En dat terwijl ik nog nooit met een R5 gereden heb. Ik weet wel nog dat ik 'dacht' "het is geen Baccara, maar het is toch al iets"
Mijn overgrootouders waren vroeger aannemers, wij hebben nog boeken liggen van toen, een arbeiderswoning in de jaren 30 koste 20.000 a 30.000 frank. dacht ik
Mijn overgrootouders waren vroeger aannemers, wij hebben nog boeken liggen van toen, een arbeiderswoning in de jaren 30 koste 20.000 a 30.000 frank. dacht ik
Ons huis is in 1932 gezet en kostte 110000 frank
Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Oja, vannacht heb ik gedroomd dat ik met een blauw (zoals die van Tigra) R5'ke reed. In mijn droom zag/voelde hij er wel wat ouder uit (interieur (dashboard) zal wss ook totaal niet geklopt hebben ) En dat terwijl ik nog nooit met een R5 gereden heb. Ik weet wel nog dat ik 'dacht' "het is geen Baccara, maar het is toch al iets"
Toeval of niet maar deze avond reed ik voorbij mijn Renault garagist (waar Weigel afkomstig van is) en er stond een oud type R5 in de werkplaats hij zag er nog heel daily achtig uit (gebruikt) maar heel leuk!
De mijne mag zondag nog eens buiten spelen (heeft weinig gereden de laatste weken/maanden)
Komend voorjaar willen ik en Arni hier in de streek ook eens een C&B meet organiseren. We dachten ergens aan een datum in maart. Het zou wel een meeting worden met een speciale opzet. Omdat de meeste wagens in onze club uit de jaren '80 stammen, en vele leden ook in die periode geboren zijn, willen we een '80s meet doen. Om niemand voor het hoofd te stoten zijn alle oldies welkom (ook '60s-'70s), maar wie er meerdere heeft, en er zit een '80-er bij, zou het leuk zijn dat die genomen wordt. Is er interesse voor? Dan open ik eerdaags wel een topic...
Comment