Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
zelf let ik erop maar de mb100 zie je nog wel vaker
Doet me denken aan waar ik gewerkt heb, die reed altijd met een 307d rond, dat ding bleef maar rijden.. ( mits de nodige herstellingen ) Het geluid van die deuren als je die dichtslaagt, oerdegelijk!
ik weet natuurlijk al lang dat er in die reeks een 500 (en 560 ook) bestaat, maar het is pas toen ik de sleutel omdraaide dat je beseft dat een 5.0 v8 in zo'n miniroadsterke au fond (1500 kg) toch wel heel royaal is ...de mechanische gaspedaalbediening van een benz op leeftijd verloopt altijd wel wat stroef en bij gebrek aan ervaring was het eerste korte bochtje toch ff schrikken...geen burnout maar het koppel is wel daar
4 vitesse en 2200 bij 120...mooi zo voor een sleur van 1981...over verbruik klap je best niet
de dakbediening manueel vergt ook gewenning, voor een dame alleen toch wel wat werkendag
airco
zicht passagier
verwarmde zetels
chauffeurvieuw
details, streepje is zoals rr manueel getrokken, wel niet zo goed maar die imperfectie maakt het wel knap
was ori een us-er maar kompleet op de achterlichten met de rode reflectoren opzij na omgebouwd naar eu-specs
auto rijdt belachelijk 2015's, remmen genoeg, laagtoerige automaat, stil, stuur zonder veel speling en géén zingend diff...ferm ! had ik eigenlijk niet verwacht als je eerst de interieur-geur opsnoof
mijn initiele liefde voor de r 107 was eigenlijk na de r 170 slk gaan liggen...was er helemaal van overtuigd dat dit type sl mij niet (meer) ging blij-maken tijdens het rijden...maar ik was helemaal mis ze rijen supper (wel zoals ook ugeken toch eerder voor een v8 dan die hoogtoerige jengelaars - door de veel kortere brug - van de zessers, al zijn die zuiniger)
maar je moet een garage hebben, dit is niet de auto om zomaar op straat onder de bomen enzo te laten rotten
...het was ook al even geleden dat ik in een benz-zetel met veerbakken was gaan zitten, eerste gedacht is van fuck die zetel zit rotslecht, maar dan stap je uit en valt je frank dat je er niet meer aan dacht tijdens het rijden
Nice bobo! De 350 volstaat al, de 500 moet daar nog een flinke schep boven doen.
Ik ben gisteren door de (her)keuring geraakt. Wegens 47 wachtende nummers voor mij bij de div (wat een belachelijke regeling in de huidige tijden) heb ik mijn papieren opgestuurd naar brussel. Hopelijk duurt het nu niet te lang eer ik mijn platen krijg.
...het was ook al even geleden dat ik in een benz-zetel met veerbakken was gaan zitten, eerste gedacht is van fuck die zetel zit rotslecht, maar dan stap je uit en valt je frank dat je er niet meer aan dacht tijdens het rijden
De mijne is 42j/ 217000kms oud, maar de zetels zijn helemaal nog niet door gezeten.
Comment