Mededeling

Collapse
No announcement yet.

oldtimer Mercedes 2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ja klopt, maar als je je chassisnummer ingeeft, kan het zijn dat de code voor de vloerpook er nog tussenstaat

Comment

• mijn W115 1975 is ook manueel aant stuur

Blijkbaar kon je in begin jaren 123 ook nog manueel krijgen, maar nog nooit gezien

Op een w110 was driebank zelfs nog standaard. Was optie code 401 om aparte te krijgen!
      Last edited by ; 27/03/2015, 16:37.

Comment

• Kleine blik in de garage op dit moment

Mercedes.jpg

Bouwjaar 1936

Comment

• m'n Grand C4 Picasso heeft ook de pook aan het stuur. Is even wennen in het begin en ergens heb ik wel liever een vloerpook.
          Voordeel is dat de centrale opbergmodule verwijderd kan worden en dan kan ik probleemloos van links naar rechts in de wagen : geen obstakels want zo goed als vlakke vloer

Als ze me ooit links vastparkeren dan heb ik geen probleem om via rechts achter het stuur te kruipen.

Comment

• Sehr schön. Eigenlijk zou ik liever zoiets hebben als daily, maar met ons klimaat is dat een beetje zonde.

E30SHOP.be
            - Alles voor uw BMW E30.
            Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
            En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
              m'n Grand C4 Picasso heeft ook de pook aan het stuur. Is even wennen in het begin en ergens heb ik wel liever een vloerpook.
              Voordeel is dat de centrale opbergmodule verwijderd kan worden en dan kan ik probleemloos van links naar rechts in de wagen : geen obstakels want zo goed als vlakke vloer

Als ze me ooit links vastparkeren dan heb ik geen probleem om via rechts achter het stuur te kruipen.
              en...op de cit flippers ?

Comment

• ook flippers

Comment

• Wat denken jullie hiervan?

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Comment

• mooi uitgeruste 280se

heb een aantal keer de m110 gehad en de m103 als 260e en se

hoewel de m110 legendarisch is, vind ik persoonlijk dat hij het moet afleggen tegen de m103...die is een stuk zuiniger en stiller

maar als je verkocht bent op deze, laat je gaan

als ik nog eens terug naar een 126 zou gaan zou de voorkeur uitgaan naar een 300sel of als verbruik van geen tel meer zou zijn een fl v8 van na 1986...tenzij je net op een superkoop loopt

Comment

• M110 wat een motor
                      Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
                      Current:
                      1987 Mercedes-Benz W124 200D
                      1979 Mercedes-Benz W123 280E
                      1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
                      Ex:
                      1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
                      1976 Mercedes-Benz W123 250
                      1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
                      1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
                      1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
                      1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
                      2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
                      1980 Mercedes-Benz W123 280
                      1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

• M103 300SE is ideaal vind ik, zoals "Helga"

Comment

• Deze is ook niet duur

Comment

• vraag me af bij gelijke rijstijl hoeveel de v8 extra zou drinken tov een 300

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door patatke Bekijk Berichten
                              "Het gaat hier om een 500SE afkomstig uit Frankrijk. Mede daardoor is de auto roestvrij." Alsof auto's in Frankrijk niet kunnen roesten.. (zal wel Zuid-FR bedoelen, maar dan nog)

Ziet er wel netjes uit op foto.

E30SHOP.be
                              - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• wel wat aangepast, maar das normaal want een nl-behandeling (al even doodgewoon als de okkazie-bmw behandeling)

1986 bumpers en planken op een 84

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                  wel wat aangepast, maar das normaal want een nl-behandeling (al even doodgewoon als de okkazie-bmw behandeling)

Oh, niet eens gezien dat het een NL'er was... Krijg daar de kriebels van, van die facelifters.

E30SHOP.be
                                  - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                    wel wat aangepast, maar das normaal want een nl-behandeling (al even doodgewoon als de okkazie-bmw behandeling)

Das allemaal oplosbaar, roest das wat anders. Is precies toch al wat geld in die kar gestoken, als we de adv. mogen geloven (herstellingen).

Comment

• Mercedes-Benz 300 Serie ➤ Bekijk het aanbod van vandaag! Occasions en nieuw. Elke deal een groot verschil. Dat is ② 2dehands Auto's.

Comment

• Hasselt today,

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                                          Hasselt today,

Wauw

E30SHOP.be
                                          - Alles voor uw BMW E30.

Comment

Working...
                                          X