Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
mijn initiele liefde voor de r 107 was eigenlijk na de r 170 slk gaan liggen...was er helemaal van overtuigd dat dit type sl mij niet (meer) ging blij-maken tijdens het rijden...maar ik was helemaal mis ze rijen supper (wel zoals ook ugeken toch eerder voor een v8 dan die hoogtoerige jengelaars - door de veel kortere brug - van de zessers, al zijn die zuiniger)
maar je moet een garage hebben, dit is niet de auto om zomaar op straat onder de bomen enzo te laten rotten
Mijn V8-tje maakt meer toeren, het is nog een 3-autobak.
Gevarendriehoek mee? Ik dus niet de eerste keer, is een reden voor afkeuring...
Grappig toch. Bij de oldtimerkeuring van mijn 280E vroeg de keurmeester ook of ik een driehoek had, ik zei ja kijk maar in de koffer.
Hij deed de moeite nog niet eens om de koffer open te doen en zei dat het in orde was.
er staan heel veel rode sl's in us...ongelooflijk dat die niet allemaal nog veel roos afgeschenen zijn als ian's 250td, zon brandt daar toch nog harder denk ik dan
er staan heel veel rode sl's in us...ongelooflijk dat die niet allemaal nog veel roos afgeschenen zijn als ian's 250td, zon brandt daar toch nog harder denk ik dan
Misschien dat de duurdere reeksen een betere lak hebben? Betere UV filters ofzo?
Comment