Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik begin de T4 ook meer en meer te appreciëren (raar he dat hij daarvoor eerst oud moet zijn ). Gisteren weer redelijk wat geparkeerde en rijdende T4's gezien in Gent, en ook een geparkeerd wit T3 busje.
Maar als ik bovenstaande foto bekijk, vind ik de T3 er toch het stoerst uitzien.
En dat de T4 al zo oud is!
Mijn vader wou in '94 een T4 weet-ik-wat met zo'n tafeltje tussen 2de en 3de zetelrij kopen.
Ge weet wel, met zo 2 of 3 stoelen in de verkeerde kant tegen de voorste zetels aan, maar die kwam iets te laat uit.
En dat de T4 al zo oud is!
Mijn vader wou in '94 een T4 weet-ik-wat met zo'n tafeltje tussen 2de en 3de zetelrij kopen.
Ge weet wel, met zo 2 of 3 stoelen in de verkeerde kant tegen de voorste zetels aan, maar die kwam iets te laat uit.
Keb er zoveel mooie herinneringen aan van mijn kleuter jaren tot mijn 11de Met onze T4 Caravelle van 1991 ... dat was toen één van de allereerste die in België van de camion reed ...
Kan er iemand van de modjes de titel veranderen in VW Busjes T1, T2, T3, T4 & LT
>> LT van de eerste generatie is een vergeten en zeer sterke Bus geweest ...
>> en de T4 is in 1991 op de Belgische markt gekomen en is intussen ook al 20 jaar oud en heeft dus de classic status bereikt
Zijn dat niet de aloeminioem zanten die bij de Carat geleverd werden?
Ik weet wel dat mercedes en die busjes dezelfde steek hebben en dezelfde diameter in naafgat. Ik heb wel geen idee voro de steek.
(vandaar ook dat je flink wat van die busjes met mercedesvelgen ziet rondkarren)
Leave a comment: