Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VW Busjes T1, T2, T3, T4 & LT
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mr. JN. Bekijk BerichtenInternet vertelt me dat deze is ingeschreven in maart '76 en dezelfde motorinhoud en vermogen heeft als Katrijn.
Met dank aan benzfreak zijn fantastische idee.
Leave a comment:
-
Internet vertelt me dat deze is ingeschreven in maart '76 en dezelfde motorinhoud en vermogen heeft als Katrijn.
Leave a comment:
-
Met die vakantiefoto in Zwitserland viel mijne frank ineens!
In juli of augustus 2010 heb ik met een vriend een roadtrip gemaakt.
Belgie-Frankrijk-Zwitserland-Italië-Duitsland-Denemarken (tot aant topke) - Nederland en tenslotte terug België op 2 weken tijd met een polo van 12 jaar oud met 1.4 naft.
Bovenop een van de bergen in de Alpen nog een kevertje in een garage zien staan, helaas geen foto.
Net over de grens van Denemarken naar Duitsland wel deze beauty zien rijden.
Nadien even aan de kant gaan staan om hem terug te laten passeren en nog wat foto's te trekken.
Leave a comment:
-
Guest repliedIn Zwitserland, in de zomervakantie.
Leave a comment:
-
Syncro is zalig als hij echt in off-road mode staat, met dikke banden, en dakrek met allerlei off-road related materiaal op.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk BerichtenHeb je daar ergens meer info van ?)
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door gangstertje Bekijk BerichtenBraziliaans model, denk ik. De meesten zijn zulke...
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door gangstertje Bekijk BerichtenBraziliaans model, denk ik. De meesten zijn zulke...
Leave a comment:
-
Guest repliedprecies een spin met die 8 lampen vanvoor
Leave a comment:
-
Guest repliedEen T1 in restauratie... imo niet echt m'n smaak
Leave a comment:
-
Guest repliedBraziliaans model, denk ik. De meesten zijn zulke...
Leave a comment:
Leave a comment: