Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Voor de T1 heb ik al afschuwelijke prijzen gezien. T1 uit de USA (staat Oregon om precies te zijn) is verkocht geweest in holland voor de afschuwelijke prijs (iets met 5 cijfers) en bleek compleet rot te zijn. Zou zijn opgelast door de invoerder/hersteller en de eigenaar heeft er ongeveer meer dan het dubbele voor betaalt. Het ergste was : het een omgebouwde samba (van gewone bus naar samba) en er klopte iets niet aan.
Nuja wat de zot wil geven zeker?
Ik wacht op het moment dat al die oude mensen (60ers) die extreem veel geld hebben om die auto's te kopen (en de prijs te verneuken) in geldnood gaan komen (hun pillen slaan op en hun pensioenen verminderen) en die gaan verkopen tegen lagere prijsen.
Nog een jaartje of 5 en ik hoop goedkoop een gerestaureerd exemplaartje op te pikken ergens.
Het kan nog zotter:
VW hippiebus geveild voor $217.800
Jep, 217.800 dollar. Het staat er echt. Voor een stuk blik uit 1963. Het gaat om een Volkswagen Samba Microbus om precies te zijn. Een exemplaar dat zo fraai gerestaureerd schijnt te zijn dat hij mooier is dan toen hij uit de fabriek kwam. De auto werd geveild op de Barrett-Jackson veiling in Orange County. Dit hippiebusje won onlangs nog de “Best Bus Award” tijdens een VW Classic evenement.
Inderdaad.
Als er nog een meeting in de buurt is en Katrijn is ondertussen niet meer bij de carossier geraakt dan mag je eens komen kijken als je wilt.
Inderdaad.
Als er nog een meeting in de buurt is en Katrijn is ondertussen niet meer bij de carossier geraakt dan mag je eens komen kijken als je wilt.
De vraagprijzen voor wrakken (= 'goeie basis' waar je nog hele stukken mag aan lassen) zijn meestal rond de 3000 à 4000 euro
They still come cheap.
Voor de T1 heb ik al afschuwelijke prijzen gezien. T1 uit de USA (staat Oregon om precies te zijn) is verkocht geweest in holland voor de afschuwelijke prijs (iets met 5 cijfers) en bleek compleet rot te zijn. Zou zijn opgelast door de invoerder/hersteller en de eigenaar heeft er ongeveer meer dan het dubbele voor betaalt. Het ergste was : het een omgebouwde samba (van gewone bus naar samba) en er klopte iets niet aan.
Nuja wat de zot wil geven zeker?
Ik wacht op het moment dat al die oude mensen (60ers) die extreem veel geld hebben om die auto's te kopen (en de prijs te verneuken) in geldnood gaan komen (hun pillen slaan op en hun pensioenen verminderen) en die gaan verkopen tegen lagere prijsen.
Nog een jaartje of 5 en ik hoop goedkoop een gerestaureerd exemplaartje op te pikken ergens.
Ge zijt dan nog beter met een zichtbaar wrak dan zo een verdoken "propere " kar. Dan zie je direct waar je aan toe bent.
Spreek uit ervaring, twas wel geen 4wieler maar gelukkig een 2wieler
De vraagprijzen voor wrakken (= 'goeie basis' waar je nog hele stukken mag aan lassen) zijn meestal rond de 3000 à 4000 euro
Ge zijt dan nog beter met een zichtbaar wrak dan zo een verdoken "propere " kar. Dan zie je direct waar je aan toe bent.
Spreek uit ervaring, twas wel geen 4wieler maar gelukkig een 2wieler
Als het enkel die lak zou zijn dan zou je een rund zijn om hem voor 3500 te verkopen.
Voor 2000, 3000 max, kan je die perfect herspuiten en die kar verkopen voor 8000 en meer.
De vraagprijzen voor wrakken (= 'goeie basis' waar je nog hele stukken mag aan lassen) zijn meestal rond de 3000 à 4000 euro
Bij beschrijving stond dat de lak eraf bladdert omdat hij slecht herspoten geweest is.
Maar jouw optie kan even goed als je ziet welke Polo hij aan mij verkocht, waarvan hij ook beweerde dat hij weinig roest had.
Als het enkel die lak zou zijn dan zou je een rund zijn om hem voor 3500 te verkopen.
Voor 2000, 3000 max, kan je die perfect herspuiten en die kar verkopen voor 8000 en meer.
Leave a comment: