Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VW Busjes T1, T2, T3, T4 & LT

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • WV.
    replied
    Goeeeeee zoooooooooooot !!

    Ik wil da ni geloven !

    Leave a comment:


  • Daan
    replied
    Ma WTF! Ge kunt er 10 voor kopen, voor da geld.

    Leave a comment:


  • Ian
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk Berichten
    They still come cheap.

    Voor de T1 heb ik al afschuwelijke prijzen gezien. T1 uit de USA (staat Oregon om precies te zijn) is verkocht geweest in holland voor de afschuwelijke prijs (iets met 5 cijfers) en bleek compleet rot te zijn. Zou zijn opgelast door de invoerder/hersteller en de eigenaar heeft er ongeveer meer dan het dubbele voor betaalt. Het ergste was : het een omgebouwde samba (van gewone bus naar samba) en er klopte iets niet aan.

    Nuja wat de zot wil geven zeker?

    Ik wacht op het moment dat al die oude mensen (60ers) die extreem veel geld hebben om die auto's te kopen (en de prijs te verneuken) in geldnood gaan komen (hun pillen slaan op en hun pensioenen verminderen) en die gaan verkopen tegen lagere prijsen.
    Nog een jaartje of 5 en ik hoop goedkoop een gerestaureerd exemplaartje op te pikken ergens.
    Het kan nog zotter:

    VW hippiebus geveild voor $217.800

    Jep, 217.800 dollar. Het staat er echt. Voor een stuk blik uit 1963. Het gaat om een Volkswagen Samba Microbus om precies te zijn. Een exemplaar dat zo fraai gerestaureerd schijnt te zijn dat hij mooier is dan toen hij uit de fabriek kwam. De auto werd geveild op de Barrett-Jackson veiling in Orange County. Dit hippiebusje won onlangs nog de “Best Bus Award” tijdens een VW Classic evenement.

    Leave a comment:


  • Bairy
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Mr. JN. Bekijk Berichten
    Inderdaad.
    Als er nog een meeting in de buurt is en Katrijn is ondertussen niet meer bij de carossier geraakt dan mag je eens komen kijken als je wilt.
    Oke + (5 tekens)

    Leave a comment:


  • Mr. JN.
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk Berichten
    Katrijn?
    Inderdaad.
    Als er nog een meeting in de buurt is en Katrijn is ondertussen niet meer bij de carossier geraakt dan mag je eens komen kijken als je wilt.

    Leave a comment:


  • Bairy
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Mr. JN. Bekijk Berichten
    Ik laat me ook niet meer vangen.
    Katrijn?

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
    De vraagprijzen voor wrakken (= 'goeie basis' waar je nog hele stukken mag aan lassen) zijn meestal rond de 3000 à 4000 euro
    They still come cheap.

    Voor de T1 heb ik al afschuwelijke prijzen gezien. T1 uit de USA (staat Oregon om precies te zijn) is verkocht geweest in holland voor de afschuwelijke prijs (iets met 5 cijfers) en bleek compleet rot te zijn. Zou zijn opgelast door de invoerder/hersteller en de eigenaar heeft er ongeveer meer dan het dubbele voor betaalt. Het ergste was : het een omgebouwde samba (van gewone bus naar samba) en er klopte iets niet aan.

    Nuja wat de zot wil geven zeker?

    Ik wacht op het moment dat al die oude mensen (60ers) die extreem veel geld hebben om die auto's te kopen (en de prijs te verneuken) in geldnood gaan komen (hun pillen slaan op en hun pensioenen verminderen) en die gaan verkopen tegen lagere prijsen.
    Nog een jaartje of 5 en ik hoop goedkoop een gerestaureerd exemplaartje op te pikken ergens.

    Leave a comment:


  • Mr. JN.
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk Berichten
    Ge zijt dan nog beter met een zichtbaar wrak dan zo een verdoken "propere " kar. Dan zie je direct waar je aan toe bent.
    Spreek uit ervaring, twas wel geen 4wieler maar gelukkig een 2wieler
    Ik laat me ook niet meer vangen.

    Leave a comment:


  • Bairy
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
    De vraagprijzen voor wrakken (= 'goeie basis' waar je nog hele stukken mag aan lassen) zijn meestal rond de 3000 à 4000 euro
    Ge zijt dan nog beter met een zichtbaar wrak dan zo een verdoken "propere " kar. Dan zie je direct waar je aan toe bent.
    Spreek uit ervaring, twas wel geen 4wieler maar gelukkig een 2wieler

    Ben er nog aan bezig:s:p
    Last edited by Bairy; 02/01/2012, 22:01.

    Leave a comment:


  • Mr. JN.
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
    De vraagprijzen voor wrakken (= 'goeie basis' waar je nog hele stukken mag aan lassen) zijn meestal rond de 3000 à 4000 euro
    Klopt. Net daarom dat je stom moet zijn om deze te kopen.
    Of niets van de gangbare prijzen afweten natuurlijk.

    Leave a comment:


  • Ian
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Mr. JN. Bekijk Berichten
    Als het enkel die lak zou zijn dan zou je een rund zijn om hem voor 3500 te verkopen.
    Voor 2000, 3000 max, kan je die perfect herspuiten en die kar verkopen voor 8000 en meer.
    De vraagprijzen voor wrakken (= 'goeie basis' waar je nog hele stukken mag aan lassen) zijn meestal rond de 3000 à 4000 euro

    Leave a comment:


  • Mr. JN.
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
    Bij beschrijving stond dat de lak eraf bladdert omdat hij slecht herspoten geweest is.

    Maar jouw optie kan even goed als je ziet welke Polo hij aan mij verkocht, waarvan hij ook beweerde dat hij weinig roest had.
    Als het enkel die lak zou zijn dan zou je een rund zijn om hem voor 3500 te verkopen.
    Voor 2000, 3000 max, kan je die perfect herspuiten en die kar verkopen voor 8000 en meer.

    Leave a comment:


  • WV.
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten
    Is een T3 zonder dat roostertje onderaan luchtgekoeld en met dat roostertje onderaan watergekoeld? (ik vermoed dat de radiator daar achter ligt)
    Helemaal juist !

    Leave a comment:


  • Ian
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten
    Is een T3 zonder dat roostertje onderaan luchtgekoeld en met dat roostertje onderaan watergekoeld?
    Jup.


    234

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Is een T3 zonder dat roostertje onderaan luchtgekoeld en met dat roostertje onderaan watergekoeld? (ik vermoed dat de radiator daar achter ligt)

    Leave a comment:


  • Ian
    replied
    Bij beschrijving stond dat de lak eraf bladdert omdat hij slecht herspoten geweest is.

    Maar jouw optie kan even goed als je ziet welke Polo hij aan mij verkocht, waarvan hij ook beweerde dat hij weinig roest had.

    Leave a comment:


  • Mr. JN.
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
    Inderdaad!
    Da's volgens mij zo'n bus waarbij de lak de stukken metaal aan elkaar houdt.

    Leave a comment:


  • Ian
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Mr. JN. Bekijk Berichten
    Staat die niet te koop voor 3500 euro?
    Inderdaad!


    Maar er staat wel nog bij '+BTW'

    Leave a comment:


  • Mr. JN.
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten



    Kwam deze tegen op F4F.








    Nuja, van die gast koop ik niets meer, van hem had ik m'n Polo Mk1 gekocht, voor te veel geld bleek achteraf als het vloertapijt eruit ging..
    Ga link nu niet open doen want dan lees ik gans het forum en ik zou eigenlijk moeten gaan slapen.
    Staat die niet te koop voor 3500 euro?

    Leave a comment:


  • Ian
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Mr. JN. Bekijk Berichten
    Zie onderschrift.



    Kwam deze tegen op F4F.








    Nuja, van die gast koop ik niets meer, van hem had ik m'n Polo Mk1 gekocht, voor te veel geld bleek achteraf als het vloertapijt eruit ging..

    Leave a comment:

Working...
X