Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VW Busjes T1, T2, T3, T4 & LT

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• WV.
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichten
    der staan twee T3'tjes te koop bij Van Looveren (autosvanlooveren.be) naast de E19 afrit Rumst (die gele valt fel op als ik er voorbij fiets). Prijzen zijn op aanvraag, zo meldt de site.
    Naar die gele ben ik gaan kijken ze vroegen er in Juni 3500 euro voor

Die witte caravelle ziet er niet meer uit en staat al jaren te koop ... voor veel te veel geld

Leave a comment:

• svenio_g
    replied
    der staan twee T3'tjes te koop bij Van Looveren (autosvanlooveren.be) naast de E19 afrit Rumst (die gele valt fel op als ik er voorbij fiets). Prijzen zijn op aanvraag, zo meldt de site.

Leave a comment:

• WV.
    replied

Als ge het zo beziet beginnen de eerste T4's ook iets te hebben

+ YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Leave a comment:

• WV.
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk Berichten
    voor die T3's toch ni echt zu. behalve dat er meer en meer van die eigenbouw-kamper-gevallen bijkomen.
    Daarom dat een ori Westfalia T3 zijn waarde zal blijven behouden en alleen maar meer waarde gaat krijgen dan die nep camperkes

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    vraagprijzen gaan naar boven
    voor die T3's toch ni echt zu. behalve dat er meer en meer van die eigenbouw-kamper-gevallen bijkomen.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
    Is die paarse nog goed qua kas?
    nee, die paarse is echt bijna vort
    geinterseerd misschien?

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk Berichten
    En ze worden meestal ook voor die prijzen verkocht
    de onze heeft vorig jaar lang te koop gestaan voor een relatief lage prijs (toch minder dan vergelijkbare exemplaren op mobile) en we hebben hem uiteindelijk moeten laten gaan voor zelfs nog minder omdat er zo weinig interesse was...

Leave a comment:

• Ian
    replied
    Is die paarse nog goed qua kas?

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    de 2 T2's van een maat van ik

die groene zijn ze nu aan het restaureren en van die paarse gaan ze ofwel een 'mobilhome' van maken of terug wegdoen
    Last edited by ; 01/09/2013, 23:01.

Leave a comment:

• WV.
    replied
    En ze worden meestal ook voor die prijzen verkocht

Leave a comment:

• bobo
    replied

Leave a comment:

• WV.
    replied
    dat zeggen en hopen ze al jaren
    En wat is er de laatste 3 jaar gebeurd ???

Leave a comment:

• bobo
    replied
    zo snel mogelijk doen als je het kan ! Want de prijzen zullen alleen nog maar stijgen voor goede exemplaren !
    dat zeggen en hopen ze al jaren

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    zo snel mogelijk doen als je het kan ! Want de prijzen zullen alleen nog maar stijgen voor goede exemplaren !
    kmoet nog beetje wachten zeggen ze thuis kben dan ook maar in februari 17 en kdenk dat er dan wel ene zal staan (hoop ik toch )

Leave a comment:

• WV.
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door jonasdb Bekijk Berichten
    Ok was eigenlijk gewoon uit nieuwsgierigheid want kben ook lichtjes aan het uitkijken voor later (max 2jaar) te investeren in een t3!

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Hij vroeg 2 maanden geleden 3500 euro ... nu weet ik niet ... stuur eens een mail!
    Ok was eigenlijk gewoon uit nieuwsgierigheid want kben ook lichtjes aan het uitkijken voor later (max 2jaar) te investeren in een t3!

Leave a comment:

• WV.
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door jonasdb Bekijk Berichten
    wat vraagt hij daar nog voor?
    op de advertentie staat geen prijs
    Hij vroeg 2 maanden geleden 3500 euro ... nu weet ik niet ... stuur eens een mail!

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Ik ben eens gaan kijken naar die gele T3 ...

Algemeen nog een mooie T3 zeker na 31 jaar en een gesloten camionette te zijn geweest !

Dingen die eraan moeten gebeuren,

- werk aan alle wiel randen
    - en op één plaats zit er een gat in de laadvloer >> dus zeker een beetje laswerk!

Het duurde een 7sec voor dat hij starte ... maar eens hij draaide kwam dat boxer VW geluid eruit ...

De bus zou van eerste eigenaar zijn geweest, een boerke van aan de kanten van Mechelen die hem gebruikte voor wat rond te rijden op zijn boerderij en kleine spullen in en uit te laden.

Conclusie ... een mooie Bus ! Waar je zeker iets mee kan doen, mits wel wat werk hier en daar. Interieur in nieuwstaat en het leukste is dat het een van eerste T3's is met een 1600 boxer motor ...

De man wou niets van de prijs afdoen, staat ook helemaal verscholen achter zijn huis om niet in het zicht te staan. Als hij er zijn prijs er niet voor krijgt hou hij hem nog bij. ... waardoor ik nu aan de prijs zit twijfelen met het werk eraan...
    wat vraagt hij daar nog voor?
    op de advertentie staat geen prijs

Leave a comment:

• djenne00
    replied
    Gordel is wel een must. Anders ben je een vogel voor de kat...

Leave a comment:

• Ian
    replied
    Arme westfalia @ 3:00. Maar kwam er wel goed uit (voor de inzittenden zal dat wel niet zo zijn waarschijnlijk)

Leave a comment:

Working...
X