Hmmmmmmmmmmm
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
oldtimer Mercedes
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenDat zaakje stinkt dan toch een beetje vrees ik
Is een Zwitserse auto die op een (volgens mij) recent NL kenteken staat. De auto ziet er goed uit. Er zit een serieuze roestblaas op het linkervoorspatbord en dat zou vervangen moeten worden en op twee deuren zit een klein plekje. Er is dus een beetje carrosseriewerk aan maar niet te veel. Onderkant ziet er erg goed uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenWat me trouwens opvalt, die interieurs zien er vaak nog zó proper uit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenDat zaakje stinkt dan toch een beetje vrees ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenOm alle twijfel weg te nemen: dit is een 250. Heb gemaild omdat ik al dacht dat het blok nogal lang was voor een 2liter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenHeb net een uitgebreide fotoreportage gekregen met veel details.
Is een Zwitserse auto die op een (volgens mij) recent NL kenteken staat. De auto ziet er goed uit. Er zit een serieuze roestblaas op het linkervoorspatbord en dat zou vervangen moeten worden en op twee deuren zit een klein plekje. Er is dus een beetje carrosseriewerk aan maar niet te veel. Onderkant ziet er erg goed uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenHeb net een uitgebreide fotoreportage gekregen met veel details.
Neverdeles zou ik nooit een 126 moeten hebben zonder leder, een 116 dan weer wel!
Comment
-
eigelijk een bmw naar mijn hart
nix opzichtig, en het begin van bmw's dieseltijdperk dé pionier
spijtig op frans kenteken nog
moest het een autobak ware geweest, ik had gekauft mss wel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichteneigelijk een bmw naar mijn hart
http://www.2dehands.be/autos/autos/b...to_brandstof=2
Toen hij vroeger een auto wou gaan kopen, probeerde hij altijd efficiëntie na te streven.
Dus hij wou in die tijd (de opkomst van de diesels) eens een diesel proberen. Hij ging naar de concessie van BMW rond Leuven, Van Avondt. Op de vraag of hij een diesel kon kopen, antwoordde de zaakvoerder hem uitlachend dat BMW nooit een diesel zou maken, en als ze dat tóch zouden doen, dat m'n opa hem gratis zou krijgen.
Opa's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichteneigelijk een bmw naar mijn hart
http://www.2dehands.be/autos/autos/b...to_brandstof=2
Bah bobo! Ik dacht dat je smaak had!
Een BMW mag net wat opvallen, net daarom dat een E28 ///M 535i zo schitterend is met die bodykit!
Comment
-
Comment