Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ondanks de Amerikaanse bumpers vind ik die bumpers niet echt afsteken.
Al mijn karren verkopen en die kopen?
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Eigenlijk heel spijtig dat hij geen schuifdak heeft.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Het is ni echt mijn merk, maar deze auto heeft mij altij wel geinteresseerd voor de 1 of de andere rede
Ze hebbe wel knappe auto's (oldie's), maar denk dat ik altijd het gevoel zou hebben van met een oude auto onderweg te zijn. Al kan ik me daar wel in vergisse
Ze hebbe wel knappe auto's (oldie's), maar denk dat ik altijd het gevoel zou hebben van met een oude auto onderweg te zijn. Al kan ik me daar wel in vergisse
Met een oude auto onderweg zijn is voor mij een deel van de charme, maar sommige van die oude Mercedessen voelen relatief modern aan. Mijn 124 bijvoorbeeld moet niet onderdoen voor hedendaagse auto's, rijdt wel zo sportief niet maar dat is nu niet echt een meerwaarde voor mij. Comfort is ook niet onbelangrijk.
snap wel wa ge wilt zegge met charme. Heb al met genoeg oude auto's gereden :-) Met een R5 van 84 op de ring van Aarschot met de motorkap open rijden omdat het ding niet wil afkoelen is zo 1 van die charmes. haha
Anyhow, dat charmegevoel heb ik in zo wat alle oudere auto's. Ze hebben gewoon iets, maar bij Mercedes heb ik dat dus niet. Tenzij mss modellen zoals bv
ze hebbe wel knappe auto's (oldie's), maar denk dat ik altijd het gevoel zou hebben van met een oude auto onderweg te zijn. Al kan ik me daar wel in vergisse
qua uiterlijk doen ze mij ni direct aan nen typische oldie denken maar eerder aan nen doodgewone auto op leeftijd.
vb: oldie = Volvo amazone
oude oto = volvo 440 (da is dan nog geen oldtimer, ma het scheelt ni veel)
En technisch gezien zijn de Merc's ni zo verouderd. (dus modern overkome )
qua uiterlijk doen ze mij ni direct aan nen typische oldie denken maar eerder aan nen doodgewone auto op leeftijd.
vb: oldie = Volvo amazone
oude oto = volvo 440 (da is dan nog geen oldtimer, ma het scheelt ni veel)
En technisch gezien zijn de Merc's ni zo verouderd. (dus modern overkome )
Het is ni echt mijn merk, maar deze auto heeft mij altij wel geinteresseerd voor de 1 of de andere rede
Als je met ouderwets bedoeld dat ze niet elke verkeersdrempel nemen alsof gans het interieur uit elkaar kan vallen van de schok en dat ze wat overhellen in de bochten dan ja, maar Bv. mijn 126 was zo fris alsof die gisteren uit de showroom kwam.
Ik heb met mijn kar nooit gevoeld alsof ik met een bijna oldtimer rond reed terwijl ze toch nu 20 jaar is.
Comment