Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
heb er hier nog een stuk of 10 liggen denk ik, dus voorlopig geen nieuwe nodig. als ik me niet vergis komen ze 2 of 3 keer per jaar in het assortiment
denk dat je met 1 tube zeker 4 keer je hele wagen volledig kunt behandelen
Heb me deze morgen wat van die productjes aangeschaft - 2 tubes, doekjes om het interieur te poetsen, een zeemvel voor de ramen en zo'n microvezel washandschoen . Ben benieuwd wat het geeft in vergelijking met mijn huidige waxproduct.
Heb me deze morgen wat van die productjes aangeschaft - 2 tubes, doekjes om het interieur te poetsen, een zeemvel voor de ramen en zo'n microvezel washandschoen . Ben benieuwd wat het geeft in vergelijking met mijn huidige waxproduct.
Ik heb tubes ingeslagen, velgenreiniger, de doekjes voor de ramen te poetsen en die interieurdoekjes Aanvulling van de voorraad Die interieurdoekjes (mat) heb ik net getest en gaat best goed. Kan wel niet echt een vergelijking maken met iets dus...
Interieurdoekjes heb ik gewoon gekocht om uit te proberen, tot nu toe gebruikte ik gewoon swiffer-doekjes. Heb graag een proper interieur, maar het poetsen is .
Interieurdoekjes heb ik gewoon gekocht om uit te proberen, tot nu toe gebruikte ik gewoon swiffer-doekjes. Heb graag een proper interieur, maar het poetsen is.
klopt. heb wel geen idee hoe oud die foto is. wel zalig dat je die auto's nog ziet staan, die knalrode sec bv
Fak heerlijk.
Van waar heb je deze?
Zou kunnen hoor, dat dat de 300TD is, afhankelijk van het jaar waarin die foto is genomen.
Die rode SEC herinner ik me nog klaarhelder. Wat een beest was dat. 6.0 liter AMG motor met Mosselman supercharger erop. Dat ding was ongehoord. Niemand wist eigenlijk hoeveel vermogen en koppel dat ding eigenlijk had.
M'n vader heeft eens een foto genomen van achter het stuur toen die +315 deed.
Zou kunnen hoor, dat dat de 300TD is, afhankelijk van het jaar waarin die foto is genomen.
Die rode SEC herinner ik me nog klaarhelder. Wat een beest was dat. 6.0 liter AMG motor met Mosselman supercharger erop. Dat ding was ongehoord. Niemand wist eigenlijk hoeveel vermogen en koppel dat ding eigenlijk had.
M'n vader heeft eens een foto genomen van achter het stuur toen die +315 deed.
komt van het examencentrum in sint-denijs-westrem, ik ging m'n zus afzetten die haar theoretisch rijexamen deed (geslaagd ) en overal in die wachthal hangen foto's van de verschillende sbat-keuringscentra en dus ook dat van sint-niklaas
Comment