Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi RS6 Avant

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
    Maar slijten die niet ongelofelijk hard? Enfin, dat heb ik toch al vaak horen vallen.
    Zowel schijven als blokken gaan best lang mee, eigelijk.

Comment

• ...........

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
        Zowel schijven als blokken gaan best lang mee, eigelijk.
        Had hij die niet eens op 2 weken erdoor gereden?

Comment

Had hij die niet eens op 2 weken erdoor gereden?
          geen idee, kan goed zijn.

t'is echter geen probleem om een setje blokken op één weekend erdoor te jagen hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
            De onze ook, maar wil dat zeggen dat ze slecht zijn?
            Zeg ik toch niet? Maar ceramische schijven zullen sowieso minder rap slijten. Dus bijgevolg lijken ze mij wel interessant.

Comment

• je zou het eens aan LL moeten vragen, maar ik denk dat hij zo'n 35-40k met een setje schijven doet.

Comment

geen idee, kan goed zijn.

t'is echter geen probleem om een setje blokken op één weekend erdoor te jagen hoor
                Als je echt een weekendje gaat raggen kan ik dat goed geloven.
                Vraagje: als je ceramische schijven hebt, zitten daar dan ook remblokken op die langer meegaan of zijn het enkel de schijven die het langer uitzingen?

Comment

je zou het eens aan LL moeten vragen, maar ik denk dat hij zo'n 35-40k met een setje schijven doet.
                  Valt gezien de prestaties die die schijven moeten leveren eigelijk nog goed mee!
                  Klopt het echt dat ceramische schijven het 300K km kunnen uithouden? Of zou dat bij frequent gebruik op hoge snelheid bv 'maar' 100-150K zijn?

Comment

• volgens mij gaan je blokken minder lang mee, maar vergeet niet dat keramische schijven niet sowieso een levensduur van pakweg 300k geven... ook keramisch gaat vaak vroeger naar de zak.

Comment

volgens mij gaan je blokken minder lang mee, maar vergeet niet dat keramische schijven niet sowieso een levensduur van pakweg 300k geven... ook keramisch gaat vaak vroeger naar de zak.
                      Dus eigelijk zal er na pakweg 200K km niet zoveel verschil zijn aan kosten aan remblokken + schijven, gezien de aanzienlijk hogere prijs van de ceramische schijven? Ok, doe me dan toch maar 19" op die nieuwe RS6.

Comment

• tja geen idee wat de keramische kosten... 10k?

eer je dat er uit hebt

Comment

tja geen idee wat de keramische kosten... 10k?

eer je dat er uit hebt
                          Zo'n 6-10K inderdaad, hangt af van merk tot merk. Geen idee hoeveel 'gewone' schijven kosten op zo'n kar.

Comment

• in deze kleur met zwarte gril vind ik hem echt dik!

Comment

Zo'n 6-10K inderdaad, hangt af van merk tot merk. Geen idee hoeveel 'gewone' schijven kosten op zo'n kar.
                              Keramische remmen op een RS6 kosten zo'n dikke 9000 € als optie .

Comment

• hebben jullie hem gezien in top gear ?
                                waren prachtige beelden van de RS6 in een goede kleur
                                1991 Audi S2 coupe
                                2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• Ja en de sound beviel me op dit filmpje best wel... afwachten wat het IRL geeft.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichten
                                    was dat bij garage veys? en voor wie was dat?
                                    Ja Veys, gohja voor enkel lucky few, die een uitnodiging gekregen hadden.

Comment

• Zo'n RS6 als berline is mijn nieuwe droomwagen als vervanger voor de 530d. Spijtig dat deze wagen over 2 jaar als ik de 530d zal vervangen bijna een oud model is...
                                      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Ja en de sound beviel me op dit filmpje best wel... afwachten wat het IRL geeft.
                                        ik was net hetzelfde aant denken, waarschijnlijk zal die van in het filmpje de optionele sportuitlaat hebben ofzo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                          Zo'n RS6 als berline is mijn nieuwe droomwagen als vervanger voor de 530d. Spijtig dat deze wagen over 2 jaar als ik de 530d zal vervangen bijna een oud model is...
                                          Dat ga je altijd hebben met een RS hé ..

Comment

Working...
                                          X