Oorspronkelijk geplaatst door TomT
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi RS6 Avant
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenZowel schijven als blokken gaan best lang mee, eigelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenHad hij die niet eens op 2 weken erdoor gereden?
t'is echter geen probleem om een setje blokken op één weekend erdoor te jagen hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenDe onze ook, maar wil dat zeggen dat ze slecht zijn?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtengeen idee, kan goed zijn.
t'is echter geen probleem om een setje blokken op één weekend erdoor te jagen hoor
Vraagje: als je ceramische schijven hebt, zitten daar dan ook remblokken op die langer meegaan of zijn het enkel de schijven die het langer uitzingen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenje zou het eens aan LL moeten vragen, maar ik denk dat hij zo'n 35-40k met een setje schijven doet.
Klopt het echt dat ceramische schijven het 300K km kunnen uithouden? Of zou dat bij frequent gebruik op hoge snelheid bv 'maar' 100-150K zijn?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenvolgens mij gaan je blokken minder lang mee, maar vergeet niet dat keramische schijven niet sowieso een levensduur van pakweg 300k geven... ook keramisch gaat vaak vroeger naar de zak.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtentja geen idee wat de keramische kosten... 10k?
eer je dat er uit hebt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenZo'n 6-10K inderdaad, hangt af van merk tot merk. Geen idee hoeveel 'gewone' schijven kosten op zo'n kar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichtenwas dat bij garage veys? en voor wie was dat?
Comment
-
Zo'n RS6 als berline is mijn nieuwe droomwagen als vervanger voor de 530d. Spijtig dat deze wagen over 2 jaar als ik de 530d zal vervangen bijna een oud model is...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenJa en de sound beviel me op dit filmpje best wel... afwachten wat het IRL geeft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenZo'n RS6 als berline is mijn nieuwe droomwagen als vervanger voor de 530d. Spijtig dat deze wagen over 2 jaar als ik de 530d zal vervangen bijna een oud model is...
Comment
Comment