Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik wil niks zeggen hé maar B&B is eigenlijk een koude bakker tov warme bakkers;
Ik bedoel hiermee dat ze de marketing enz beter dan eender welk ander tuningbedrijf doen, maar eigen ontwikkelingen hebben ze niet; De audi tuning wordt vaak door MTM verzorgt..
Zelfs de foto's op autoblog zijn shops van de RS6 die H&R des tijds verlaagd heeft..
maakt in c weinig uit .. alleen hecht ik geen geloof aan de 3.6 seconden als de 2 andere toptuners (MTM en ABT) dit niet halen..
Die RS6 is echt heerlijk alleen best nutteloos als auto..
Snorry dude na mijn derde mondspoeling en het nodige gegorgel .. blijf ik erbij, en das simpelweg uit ervaring met mijn huidige wagen!
let wel ik herhaal ; ik zou hem zelf meteen kopen hé!!!! Vind hem uberzalig , enkel .. al die peekaas is goed voor op de dragstrip maar de handeling zal er niet op verbeteren;
Het woord rendement ga ik zelfs bewust niet aanhalen ..
Voorbeeld uwe bak; Zaaalig machien (herinner me nog steeds dat ritje in m .. waarvoor dank) trekken en blijven trekken doet het .. maar geef toe als ideale autobahn cruiser is ie niet efficient genoeg. Laat staan op circuit?
But again nevermind want dees is ff mijn rationele kant die weer de bovenhand kreeg..
Als ik in de showroom stond, en er eentje uit de indivual reeks voor mijn neus zou staan, (met dus alcantara tot in het kleinste puntje) en Ceramic brakes , dit voor 80k .. ik zou m onmiddellijk aanschaffen ;-)
let wel ik herhaal ; ik zou hem zelf meteen kopen hé!!!! Vind hem uberzalig , enkel .. al die peekaas is goed voor op de dragstrip maar de handeling zal er niet op verbeteren;
Zoals Matteus en anderen al meermaals aangehaald hebben: een RS6 koop je niet voor circuit he, hoewel de nieuwe daar toch ook meer dan zijn mannetje staat (voor zo'n heavyweight champ).
Voorbeeld uwe bak; Zaaalig machien (herinner me nog steeds dat ritje in m .. waarvoor dank) trekken en blijven trekken doet het .. maar geef toe als ideale autobahn cruiser is ie niet efficient genoeg. Laat staan op circuit?
But again nevermind want dees is ff mijn rationele kant die weer de bovenhand kreeg..
Als ik in de showroom stond, en er eentje uit de indivual reeks voor mijn neus zou staan, (met dus alcantara tot in het kleinste puntje) en Ceramic brakes , dit voor 80k .. ik zou m onmiddellijk aanschaffen ;-)
Het stootte me gewoon tegen de borst dat je een RS6 een nutteloze wagen vindt...dan kan ik even goed zeggen: ik vind een Lotus Elise een nutteloze wagen.
Een RS6 koop je niet voor circuit, en een Elise koop je evenmin om op de Autobahn te knallen...ieder heeft z'n specialiteit.
Voorbeeld uwe bak; Zaaalig machien (herinner me nog steeds dat ritje in m .. waarvoor dank) trekken en blijven trekken doet het .. maar geef toe als ideale autobahn cruiser is ie niet efficient genoeg. Laat staan op circuit?
Wat is dan de ideale autobahn cruiser, volgens jou?
Als er één ding is waar zo'n auto in uitblinkt, zal het toch wel als autobahnstormer zijn, denk ik...
Mij lijkt hij overal nuttig en efficient behalve op circuit. Groot koffer, veel pk's quattro, wat nog meer dan, ge kunt er alleen niet het bos mee in :p En hij verbruikt wel veel ja
Comment