Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi RS6 Avant

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
    in een rechte lijn is de C63 T iets sneller zelfs
    Maar op circuit trager...

Comment

• Inderdaad

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
        Maar op circuit trager...

Inderdaad, en tenslotte is het daarvoor dat je zo'n auto koopt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
          Rough Sarcasm...I love it

Comment

Een touring kopen voor op het circuit? Is dat de echte reden?

mmm...

Ideale bak als Duitse vertegenwoordiger.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
              Rough Sarcasm...I love it
              Ok, zo goed ken ik hem nog niet...

Maar mijn post blijft geldig!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                Een touring kopen voor op het circuit? Is dat de echte reden?

mmm...

Ideale bak als Duitse vertegenwoordiger.
                Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                Ok, zo goed ken ik hem nog niet...

Maar mijn post blijft geldig!
                Ik ook niet maar dat heb je toch doooooor.

Dat ding weegt ongeveer de helft van Mount Everest, dat kopen voor circuit is ...

Comment

• Abt brengt hem naar 700+pk

Comment

• met behoud van fabrieksgarantie wss

Comment

• Wat een afschuwelijke lowlife pimpwielen biedt Abt nu aan?!!!!

Comment

• Echt hé, die staan visueel op de laagste schavotten in het tuningwereldje...

Comment

Wat een afschuwelijke lowlife pimpwielen biedt Abt nu aan?!!!!
                          OMG ik kan daar zelfs niet naar kijken gewoon.

Heiligschennis!!!!

Comment

• B&B biedt 715pk

3.6s naar 100

Comment

• Ik wil niks zeggen hé maar B&B is eigenlijk een koude bakker tov warme bakkers;

Ik bedoel hiermee dat ze de marketing enz beter dan eender welk ander tuningbedrijf doen, maar eigen ontwikkelingen hebben ze niet; De audi tuning wordt vaak door MTM verzorgt..

Zelfs de foto's op autoblog zijn shops van de RS6 die H&R des tijds verlaagd heeft..

maakt in c weinig uit .. alleen hecht ik geen geloof aan de 3.6 seconden als de 2 andere toptuners (MTM en ABT) dit niet halen..

Die RS6 is echt heerlijk alleen best nutteloos als auto..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk Berichten
                                Die RS6 is echt heerlijk alleen best nutteloos als auto..

Ga je mond spoelen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                  Ga je mond spoelen!

Snorry dude na mijn derde mondspoeling en het nodige gegorgel .. blijf ik erbij, en das simpelweg uit ervaring met mijn huidige wagen!

let wel ik herhaal ; ik zou hem zelf meteen kopen hé!!!! Vind hem uberzalig , enkel .. al die peekaas is goed voor op de dragstrip maar de handeling zal er niet op verbeteren;

Het woord rendement ga ik zelfs bewust niet aanhalen ..

Voorbeeld uwe bak; Zaaalig machien (herinner me nog steeds dat ritje in m .. waarvoor dank) trekken en blijven trekken doet het .. maar geef toe als ideale autobahn cruiser is ie niet efficient genoeg. Laat staan op circuit?

But again nevermind want dees is ff mijn rationele kant die weer de bovenhand kreeg..
                                  Als ik in de showroom stond, en er eentje uit de indivual reeks voor mijn neus zou staan, (met dus alcantara tot in het kleinste puntje) en Ceramic brakes , dit voor 80k .. ik zou m onmiddellijk aanschaffen ;-)

Comment

let wel ik herhaal ; ik zou hem zelf meteen kopen hé!!!! Vind hem uberzalig , enkel .. al die peekaas is goed voor op de dragstrip maar de handeling zal er niet op verbeteren;

Zoals Matteus en anderen al meermaals aangehaald hebben: een RS6 koop je niet voor circuit he, hoewel de nieuwe daar toch ook meer dan zijn mannetje staat (voor zo'n heavyweight champ).

Voorbeeld uwe bak; Zaaalig machien (herinner me nog steeds dat ritje in m .. waarvoor dank) trekken en blijven trekken doet het .. maar geef toe als ideale autobahn cruiser is ie niet efficient genoeg. Laat staan op circuit?

But again nevermind want dees is ff mijn rationele kant die weer de bovenhand kreeg..
                                    Als ik in de showroom stond, en er eentje uit de indivual reeks voor mijn neus zou staan, (met dus alcantara tot in het kleinste puntje) en Ceramic brakes , dit voor 80k .. ik zou m onmiddellijk aanschaffen ;-)
                                    Het stootte me gewoon tegen de borst dat je een RS6 een nutteloze wagen vindt...dan kan ik even goed zeggen: ik vind een Lotus Elise een nutteloze wagen.

Een RS6 koop je niet voor circuit, en een Elise koop je evenmin om op de Autobahn te knallen...ieder heeft z'n specialiteit.

Comment

Wat is dan de ideale autobahn cruiser, volgens jou?

Als er één ding is waar zo'n auto in uitblinkt, zal het toch wel als autobahnstormer zijn, denk ik...

Comment

• Ik interpreteerde dat ook zo Matteo, maar ik denk dat Nas z'n zinsconstructie wat ongelukkig formuleerde....kan me vergissen natuurlijk.

Ik denk dat ie bedoelde: RS6 = ideale autobahncruiser, en elsewhere niet efficiënt genoeg.

Comment

• Mij lijkt hij overal nuttig en efficient behalve op circuit. Groot koffer, veel pk's quattro, wat nog meer dan, ge kunt er alleen niet het bos mee in :p En hij verbruikt wel veel ja

Comment

Working...
                                          X