Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi RS6 Avant
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten40 à 50 km/h, niet?
Is dat zo?
Hangt af van de overbrenging hé. Onze 320CDI rijdt 70 per uur achteruit, de 300TD mss 40 ofzo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenHeb er ook nog eentje gevonden:
In deze kleur vind ik hem echt goed meevallen.
Heel 'normaal', niet teveel schreeuwen. I like it.
Dat blauw is op zich een supervette kleur natuurlijk, maar op deze auto... i dunno... het is té.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenIs dat zo?
Hangt af van de overbrenging hé. Onze 320CDI rijdt 70 per uur achteruit, de 300TD mss 40 ofzo.
Maar de S6 doet zoiets dacht ik, allé, wanneer ik achteruit rij, kijk ik niet naar de teller natuurlijk!
Ik zou het raar vinden dat er zo veel verschil zou zijn met de RS6...
Comment
-
Voor mij zo'n blauwe graag.
Die zwarte, is die verlaagd? Die lijkt een pak dichter tegen de grond te hangen dan die blauwe op de eerste foto's.
Zo ongelofelijk vet dees kar.Ziet eruit als een 136pk FWD diesOltje met velgskes van den bandenboer, maar ... *KNOTS* it could keep the world from spinning, if you'd only floor it in the correct direction.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenZe beginnen te komen...
Alleen, die 20inch zijn té groot naar m'n gedacht.
Maar die 19" S6 velgjes zijn ook oké hoor!
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenBinnen zwart leder met rood alcantara.
Heb je daar een foto van ofzo?
Ik denk niet dat dit echt past...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
En: qu'est-ce que je vois in de rechterbenedenhoek? MTM is er zich al mee aan het moeien? Fak...
Deze in zo'n donkerrood als in het A5-topic moet anders ook de moeite zijn, spijtig genoeg te weinig mensen die originele kleuren kiezen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenNeen, past niet echt op een R6. Voor mij een full black, 19" velgen en een zwart interieur met gekleurde stiksel. Ofwel duotone interieur in zwart-wit (gebroken wit), vorig jaar in een D3 S8 gezien, echt prachtig.
Anyway, dat blauw staat hem véél beter...
Comment
Comment