Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi RS6 Avant
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenIk begin verliefd te worden..
Dit of een E63T, ik zou het niet meer weten frankly
RS6 all the way.
Alleen kutvergelijking van Tiff.
M5 = McLaren F1
RS6 = Veyron
RS6 > M5, maar Veyron < F1
Comment
-
Niet alles is uit te drukken in wiskundige tekentjes heee.Ik vond z'n vergelijking treffend, en zeer terecht trouwens (al heb ik uiteraard nog niet met de RS6 gereden).
Ik kies ook de RS6 voor de E63T, maar met tegenzin, omdat ik die E63T één van de lekkerste breaks ooit vind. 't Zou me spijten die Benz te moeten laten staan, want ik vind 'm emotioneler dan die RS6.Die RS6 komt mij (itt. de vorige) zeer koel over. Gewoon *boenk* here i am met al m'n macht en voor de rest kan 't me de fuk schelen.
Allez, moeilijk uit te drukken.
En 'ie staat écht wel te hoog op z'n poten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDie RS6 komt mij (itt. de vorige) zeer koel over. Gewoon *boenk* here i am met al m'n macht en voor de rest kan 't me de fuk schelen.
Allez, moeilijk uit te drukken.
Ik heb dat ook, snap perfect wat je bedoelt.
It just gets the job done, niet meer, niet minder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk heb dat ook, snap perfect wat je bedoelt.
It just gets the job done, niet meer, niet minder.
Zou die RS6 slachtoffer zijn van de downside of perfection? Als iets geen issues heeft, lijkt 't niet meer menselijk en is 't moeilijker om er passioneel tegenaan te kijken? Want issues heeft die RS6 echt niet. Comfy, hypersnel, goed op circuit, mooi, ruim, goed ineengezet, ... al wat je wil eigenlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenNiet alles is uit te drukken in wiskundige tekentjes heee.Ik vond z'n vergelijking treffend, en zeer terecht trouwens (al heb ik uiteraard nog niet met de RS6 gereden).
De McLaren is een wagen die het moet hebben van zijn goed onderstel en prachtige motor.
De M5 moet het hebben van zijn elektronische gadgets.
Buiten de AWD-RWD tegenstelling zou ik die vergelijking omdraaien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenIk niet.
De McLaren is een wagen die het moet hebben van zijn goed onderstel en prachtige motor.
De M5 moet het hebben van zijn elektronische gadgets.
Buiten de AWD-RWD tegenstelling zou ik die vergelijking omdraaien.
Jezus, over effe de bal mis slaan gesproken.Allez, naar mijn mening toch.
De McLaren F1 is een hypersportwagen, de beste ever zo mogelijk, maar zonder meer. Comfort biedt 'ie in marginale mate, maar dat was uiteindelijk niet de bedoeling. De Veyron biedt dat, mét extra comfort, en ook zonder de "nadelen" van een klassieke hypercar te zijn. En alsof de Veyron het niet moet hebben van een fantastisch chassis en fantastische motor... oké er is electronica bijgekomen, maar dat is bij elke auto zo. Ook bij de RS6, for that matter.
De M5 is net zoals de McLaren F1 ook beenhard, compromisloos (in zijn segment), luid, wild en it's got issues too. De Veyron is net als de RS6 een "pedal-to-the-metal-easy" auto met verbluffende prestaties, die weinig tot niks van het "hypersport"-karakter van die McLaren F1, of die M5 (in zijn segment dan), heeft. Ze zijn sterieler, in zekere zin, en zoeken de slagkracht van hun gebalde vuist niet in de uitdaging naar de chauffeur toe, maar in het verpletterende gewicht van de alles verslaande "makkelijke" prestatiecijfers. Jij verwijt de M5 teveel elektronica, maar het is net in de M5 (en niet in de RS6) dat de chauffeur het verschil zal moeten maken, terwijl de RS6 makkelijker te rijden valt. Net zoals dat het geval is bij de Veyron en de McLaren F1.
Bovendien : waar de McLaren F1 en de M5 zeer duidelijke raakpunten hebben met de racerij, hebben de Veyron en de RS6 dat op geen enkele manier.
Dat jij de M5 aan de Veyron wil koppelen omdat die twee auto's van de twee duo's jou geenszins (of zeer weinig) aanstaan, kan ik begrijpen, maar een andere reden is daar toch echt niet voor te vinden. Tiff Needell maakt een moeilijke vergelijking, die uiteraard voor discussie vatbaar is, maar het omgekeerde is in ieder geval 1.000 keer minder correct.
Vind ik toch.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
Dat jij de M5 aan de Veyron wil koppelen omdat die twee auto's van de twee duo's jou geenszins (of zeer weinig) aanstaan, kan ik begrijpen, maar een andere reden is daar toch echt niet voor te vinden.
Enige waarvoor ik een veyron leuk vind is om ff boven de 330 te gaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichtenqoud watte???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenNiet alles is uit te drukken in wiskundige tekentjes heee.Ik vond z'n vergelijking treffend, en zeer terecht trouwens (al heb ik uiteraard nog niet met de RS6 gereden).
Ik kies ook de RS6 voor de E63T, maar met tegenzin, omdat ik die E63T één van de lekkerste breaks ooit vind. 't Zou me spijten die Benz te moeten laten staan, want ik vind 'm emotioneler dan die RS6.Die RS6 komt mij (itt. de vorige) zeer koel over. Gewoon *boenk* here i am met al m'n macht en voor de rest kan 't me de fuk schelen.
Allez, moeilijk uit te drukken.
En 'ie staat écht wel te hoog op z'n poten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenvoorgaande feiten van uwen twege deden me toch voor die optie kiezen.
Ik heb hier anders wel nog een paar leuke foto's liggen van jou...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
Ik heb hier anders wel nog een paar leuke foto's liggen van jou...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenJe mag dat ook niet laten slippen eigenlijk
Een goed piloot doet dat niet
Comment
Comment