Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik dacht wel dat de verdeling achter/voor tot 85/15 ging in plaats van 60/40. En tja, logische conclusie ook. Gewoon een kanon, en geen circuitbeest. Waarvoor geen hond zo'n auto ooit zal kopen.
Ik dacht wel dat de verdeling achter/voor tot 85/15 ging in plaats van 60/40. En tja, logische conclusie ook. Gewoon een kanon, en geen circuitbeest. Waarvoor geen hond zo'n auto ooit zal kopen.
Gebruikt het klassieke quattro systeem, zoals uit de S6.
't Is een bruikbaar kanon, maar qua handling is 't blijkbaar weer typisch old-skool Audi dus dat betekend = onderstuur onderstuur en nog 'es onderstuur
Nu ja, de gripgrens van de RS6 zal naar goede gewoonte weer heel hoog liggen dus zo'n issue is dat niet in dagelijks gebruik.
Dus de nieuwe RS6 is eigenlijk de oude RS6 maar zwaarder, betere versnellingsbak en vooral meer power.
Wel ja, op die manier zetten ze het in zekere zin verder op hun eigen manier. Wat ik alleen maar kan goedkeuren.
En toch is het een beetje in tegenspraak met wat de Duitse magazines beweren in hun eerste impressies. Volgens hen is het namelijk een wagen die zeer goed te gooien en smijten valt. Maar hun conclusies komen, denk ik, vooral uit circuitritten en da's andere koek.
Ligt dat aan mij of is die RS6 best wel goedkoop. (relatief gezien uiteraard)
In Nederland mogen we er 166.000 euro voor achterlaten bij de Audi-dealer
Dan heb ik liever een S6 Avant... nog anoniemer en misschien iets minder snel, maar nogsteeds indrukwekkend.
Comment