Mag wel wat op z'n snelheid letten, 260 doe je beter in Duitsland.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi RS6 Avant
Collapse
X
-
Ja inderdaad, matteus.
In sommige aanzichten staat hij te hoog, en gaat hij meer de toer van de Allroad op. Soms wel spijtig, al viel me dat op het salon niet zo neig op dat hij te hoog stond..
Van deze 3 velgen, vind ik die 20"er in Titanium toch het mooist.. Ik vind die brede gaten tussen de spaken perfect passen bij de RS 6 is het algemeen (brede luchthappers, enorme neus, brede wielkasten,..)
Comment
-
-
Audi claims 100 km/h (62 mph) comes up in 4.6 seconds, with 200 km/h (124 mph) arriving in 14.9 seconds. Top speed is electronically capped at 155 mph, although Audi offers RS6 owners an opportunity to extend it to 174 mph. You'll be glad to know that Stephan Reil, the RS6's development boss, says he saw 205 mph during final prototype testing on a secret section of autobahn late last year.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenHoe hard kon een E60 M5 met SMG nu ook weer al zonder de limiter? 204 mph zeker?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenKan ik moeilijk geloven imo. Ik denk dat je al blij mag zijn als je echte 190 mph haalt met de M5.
The high-revving 5 litre V10 with 507 bhp and 520 Nm is not allowed to show off the full effects of its power in the series version. But just how fast might the M5 be able to race? HAMANN supplies the answer: 327 km/h, which is achieved solely by means of Vmax override.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenKan zijn hoor, maar ik wil het eerst eens zien
Op youtube is er ergens een filmpje van 2 M6'en die cruisen tegen ca 340 km/h, tacho dacht ik.
Volgens mij mag je daar toch een 15 km/h afdoen.
En dat zijn 2 getunede M6'en dacht ik.
Ik betwijfel het, maar da's IMO he.
Ik zou het eerlijkgezegd ook eens met mijn eigen ogen willen zien, want 't is echt wel hard!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenEdit: 332 km/h dus. En het is een getunede. Dus volgens mij haalt een M5 no way 204 mph
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
Comment
Comment