Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi RS6 Avant

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mag wel wat op z'n snelheid letten, 260 doe je beter in Duitsland.

Comment

• Snel ff gephotoshopt:

Comment

• Comment

• Die 19 duimers = perfect

Die kar staat gewoon veel te hoog imo. En die 20 duimers versterken dat effect énorm.

Comment

• Ja inderdaad, matteus.

In sommige aanzichten staat hij te hoog, en gaat hij meer de toer van de Allroad op. Soms wel spijtig, al viel me dat op het salon niet zo neig op dat hij te hoog stond..

Van deze 3 velgen, vind ik die 20"er in Titanium toch het mooist.. Ik vind die brede gaten tussen de spaken perfect passen bij de RS 6 is het algemeen (brede luchthappers, enorme neus, brede wielkasten,..)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
              Voor mij zo eentje in het zwart

Comment

• Audi claims 100 km/h (62 mph) comes up in 4.6 seconds, with 200 km/h (124 mph) arriving in 14.9 seconds. Top speed is electronically capped at 155 mph, although Audi offers RS6 owners an opportunity to extend it to 174 mph. You'll be glad to know that Stephan Reil, the RS6's development boss, says he saw 205 mph during final prototype testing on a secret section of autobahn late last year.
                Hoe hard kon een E60 M5 met SMG nu ook weer al zonder de limiter? 204 mph zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                  Hoe hard kon een E60 M5 met SMG nu ook weer al zonder de limiter? 204 mph zeker?
                  Real of Tacho?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                    Real of Tacho?
                    Echte km's.

Comment

• Kan ik moeilijk geloven imo. Ik denk dat je al blij mag zijn als je echte 190 mph haalt met de M5.

Comment

Kan ik moeilijk geloven imo. Ik denk dat je al blij mag zijn als je echte 190 mph haalt met de M5.

The high-revving 5 litre V10 with 507 bhp and 520 Nm is not allowed to show off the full effects of its power in the series version. But just how fast might the M5 be able to race? HAMANN supplies the answer: 327 km/h, which is achieved solely by means of Vmax override.
                        327 kmh / 1.609 = 203 à 204 mph

Comment

• Kan zijn hoor, maar ik wil het eerst eens zien

Op youtube is er ergens een filmpje van 2 M6'en die cruisen tegen ca 340 km/h, tacho dacht ik.

Volgens mij mag je daar toch een 15 km/h afdoen.

En dat zijn 2 getunede M6'en dacht ik.

Ik betwijfel het, maar da's IMO he.

Comment

Kan zijn hoor, maar ik wil het eerst eens zien

Op youtube is er ergens een filmpje van 2 M6'en die cruisen tegen ca 340 km/h, tacho dacht ik.

Volgens mij mag je daar toch een 15 km/h afdoen.

En dat zijn 2 getunede M6'en dacht ik.

Ik betwijfel het, maar da's IMO he.

Ik zou het eerlijkgezegd ook eens met mijn eigen ogen willen zien, want 't is echt wel hard!

Comment

• 353 km/h in M6, hell yeah

HD version of this video now posted on my video page!Kelleners-Sport BMW M6 on the German Autobahn.To watch this video in better resolution with stereo sound...

Comment

• stomme linksrijder wel, stomme AMI's

Comment

• Die zafira ging mooi op zij

Comment

Een Dinan rijdt dat er nog af.

Comment

Edit: 332 km/h dus. En het is een getunede. Dus volgens mij haalt een M5 no way 204 mph

Comment

Edit: 332 km/h dus. En het is een getunede. Dus volgens mij haalt een M5 no way 204 mph
                                        Lijkt me ook het meest logische.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten

't Zal eens ni duidelijk zijn dat ze streken van de raging bull overnemen ofwat???

Comment

Working...
                                          X