Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi RS6 Avant

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Velen snappen dat niet, maar dat geeft mij zo'n heerlijke kick he

Snoeihard rechtdoor op een 3 vaks in Duitsland...

Ik zou bv meer kicken op de topspeed van een veyron dan de acceleratie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
      't Zal eens ni duidelijk zijn dat ze streken van de raging bull overnemen ofwat???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
        't Zal eens ni duidelijk zijn dat ze streken van de raging bull overnemen ofwat???
        Is dat niks voor u Rami zo een snelle break? Zo voor als extraatje erbij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
          Oh, man, zo'n vet interieur...

Sorry, maar ik mis zo'n zetels écht wel.

Eneuh, pianolak -> cool, maar de carbon-inlegplaatjes passen beter bij die kar.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Leuk filmpje!

Maarja, onze Noorderburen weer...

'maar, er is een maar...

De prijs honderd (enz.)

Goeiemiddag zeg

(...)

Je zou dan beter een Range Rover V8 kopen... '
            ->

Je hebt er duidelijk ook niet genoeg kaas van gegeten hoor!

Allé, een RS6 zit toch IMO nog altijd op een ander niveau dan een RR V8...

Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
            Ik vind dat die V10 nogal V8-achtig klinkt
            Ewel, ik juist niet.

Dat geluidsfragment helemaal op het einde van het fimpje zou ik het zeggen dat het een S6 was.

Niet helemaal hetzelfde, maar ze liggen verdomd dicht bij elkaar...

Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
            Mag wel wat op z'n snelheid letten, 260 doe je beter in Duitsland.
            Echt hé!

Ze zouden die man moeten opsluiten!

Is dat nu zo erg?

Maarja, hij heeft wel nog eens het cliché bevestigd dat Hollanders dom zijn.

260 rijden in FR en dan het op het internet nog ook zetten met z'n naam erbij...

Comment

• Ja ik vind zoiets wel onverantwoord.

Comment

• Trouwens, ik vind dat rond frame in het midden van het sportstuur niet geslaagd.

De afplatting wel, maar dat cirkelvormig gedoe niet echt.

Mss was het beter om een soort singelframe te steken zoals op het standaard stuurtje...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                  Trouwens, ik vind dat rond frame in het midden van het sportstuur niet geslaagd.

De afplatting wel, maar dat cirkelvormig gedoe niet echt.

Mss was het beter om een soort singelframe te steken zoals op het standaard stuurtje...
                  Nee? Ik vind het nogthans enorm mooi die cirkel..

Volgens mij gaat een afgeplat stuurtje niet zo goed samen met dat rechthoekig singelframe, zoals bij de standaard stuurtjes..

Comment

• + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Bron: http://www.carmagazine.co.uk/Video/S...deo-road-test/

Comment

• De sound van dat ding is toch wel geslaagd hoor.

Comment

• kan iemand me eens zeggen waar ik de configurator kan vinden voor de rs6 want dat vind ik nergens op de site

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fromalk_ Bekijk Berichten
                          kan iemand me eens zeggen waar ik de configurator kan vinden voor de rs6 want dat vind ik nergens op de site
                          Voor de moment nog nergens.

Op de Duitse site zal hij er als eerste opstaan. Nog even geduld dus..

Ik heb ook al een paar keren gekeken vorige week, maar het is nog wat vroeg precies

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                            Is dat niks voor u Rami zo een snelle break? Zo voor als extraatje erbij
                            Ik zou de CTT daar wel voor durven inruilen maar ik vrees dat de madam daar over zou kijven

Comment

• RS6

Ik vind de sound ook best knap. Een wat getemde V10-sound is mooier dan een V10-sound. En een Rami-V10-sound (die wél weer mooi is) in zo'n "familiehok" past niet echt, vind ik.

Maar 'ie staat inderdaad een beetje hoog op z'n poten. Maar 't zou me niks kunnen deren.

Wat die M5/M6 betreft... zonder limiter loopt een M5 en goeie (echte) 310 km/u, een M6 doet daar nog zo'n 5 km/u bij. Standaard, op de delimitering na dan.

Comment

• "The M5's geabox isn't good enough anymore, in fact, it never was."

duuh

Comment

• Ever since Audi tickled Porsche's belly in the early 90's and produced the RS2, the estate car's homely image has been cleverly hijacked by the Germans

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                    Schitterend! 'k Heb al een tijdje gezocht vandaag naar die comparo!

LL

Comment

• Fak dat stuur van die M

Comment

• Commentje over de oude RS6 is ook wel priceless.

"You'll average about 20 mpg and leave the gearbox in D because the paddles are rubbish, but the car is damn near indestructible"

Comment

Working...
                                        X