Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi RS6 Avant

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ja, in wit en zwart dacht ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
      Ja, in wit en zwart dacht ik.
      In 't wit op het salon natuurlijk, heb zelf foto's genomen...

Zwart ben ik nog niet tegengekomen.

Comment

• Een Audi dealer zei mij een paar weken geleden dat Tommeke Boonen zich een RS6 besteld had.

Comment

• ik wacht op een donkergroene met titanium wielen en zwarte accenten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thomas G Bekijk Berichten
            Een Audi dealer zei mij een paar weken geleden dat Tommeke Boonen zich een RS6 besteld had.
            Hopelijk heeft hij dan nu 580 pk onder z'n gat die hij wel in bedwang kan houden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
              ik wacht op een donkergroene met titanium wielen en zwarte accenten.
              Ik ook op een groene, maar liever alles alu/chroom in dat geval denk ik.
              En bruin leder met carbon...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                Hopelijk heeft hij dan nu 580 pk onder z'n gat die hij wel in bedwang kan houden...
                Quattro en gewoon in het algemeen minder giftig.
                Hij wordt slimmer met de jaren.

Comment

• Z'n verhaal met die Murcie was toch dat hij moest uitwijken voor een kat?
                  Ik geloof daar niet zo bijster veel van eigenlijk...

Comment

Z'n verhaal met die Murcie was toch dat hij moest uitwijken voor een kat?
                    Ik ook niet.
                    Ookal heeft het ding 4WD, het blijft gevaarlijk.

Comment

Z'n verhaal met die Murcie was toch dat hij moest uitwijken voor een kat?
                      wie wel

Comment

Krijg alleen die alu spiegels niet weg
                        Gaat ook niet lukken.

RS6 is altijd met chromé spiegels zoals de S6, zelfs met schadowlook ed.

Is geen optie, de enigste mogelijkheid is andere plaatsen achteraf of uitdrukkelijk aan de fabriek vragen dacht ik.

Maar aangezien de pinkers bij de RS6 in de spiegels zitten in tegenstelling tot de A6 op de flanken, denk ik wel dat dit problemen kan geven...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                          ik wacht op een donkergroene met titanium wielen en zwarte accenten.
                          Voor mij 'n donkergroene, 't standaard chroom, chroom daklijsten, de 20" wielen met uiteraard de Ceramics, en binnenin Stage 2 Exclusive leder in amaretto of iets in die aard, en bovendien nog de Exclusive dashboardbekleding in zwart leder. Standaard carbon interieurlijsten, standaardzetels (geen kuipjes met harde schaal achteraan).

Dank u.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                            Gaat ook niet lukken.

Is geen optie, de enigste mogelijkheid is andere plaatsen achteraf of uitdrukkelijk aan de fabriek vragen dacht ik.

Maar aangezien de pinkers bij de RS6 in de spiegels zitten in tegenstelling tot de A6 op de flanken, denk ik wel dat dit problemen kan geven...
                            Bij de RS4 kan je nochtans wel kiezen voor spiegels in koetswerkkleur, zal bij de RS6 ook wel mogelijk worden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                              Bij de RS4 kan je nochtans wel kiezen voor spiegels in koetswerkkleur, zal bij de RS6 ook wel mogelijk worden...
                              Bij de S6 wanneer we hem kochten iig geen optie.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Alleen de spiegels nog in koetswerkkleur.

Comment

• Zoiets moet je IRL zien, ziet er niet uit op die foto's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                    Gaat ook niet lukken.

Is gewoon een optie die momenteel blijkbaar nog niet beschikbaar is. Op een S5 kan je gewoon "Außenspiegelgehäuse in Wagenfarbe" aanvinken en dan ziet ie er zo uit:

Comment

Zoiets moet je IRL zien, ziet er niet uit op die foto's
                                      Ik heb een gevoel dat het IRL echt prachtig zal zijn Al is het wel een dure gok natuurlijk, beter eerst in het echt zien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten

Alleen de spiegels nog in koetswerkkleur.
                                        groen als kleur ? waarschijnelijk omwille van uw affiniteit met het milieu ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                          Ik heb een gevoel dat het IRL echt prachtig zal zijn Al is het wel een dure gok natuurlijk, beter eerst in het echt zien
                                          Stel je voor

Naar Ingolstadt voor levering..."Bah, nah doe toch maar niet"

Comment

Working...
                                          X