Ja, in wit en zwart dacht ik.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi RS6 Avant
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenJa, in wit en zwart dacht ik.
Zwart ben ik nog niet tegengekomen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas G Bekijk BerichtenEen Audi dealer zei mij een paar weken geleden dat Tommeke Boonen zich een RS6 besteld had.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenik wacht op een donkergroene met titanium wielen en zwarte accenten.
En bruin leder met carbon...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenHopelijk heeft hij dan nu 580 pk onder z'n gat die hij wel in bedwang kan houden...
Hij wordt slimmer met de jaren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenZ'n verhaal met die Murcie was toch dat hij moest uitwijken voor een kat?
Ik geloof daar niet zo bijster veel van eigenlijk...
Ookal heeft het ding 4WD, het blijft gevaarlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenZ'n verhaal met die Murcie was toch dat hij moest uitwijken voor een kat?
Ik geloof daar niet zo bijster veel van eigenlijk...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenKrijg alleen die alu spiegels niet weg
RS6 is altijd met chromé spiegels zoals de S6, zelfs met schadowlook ed.
Is geen optie, de enigste mogelijkheid is andere plaatsen achteraf of uitdrukkelijk aan de fabriek vragen dacht ik.
Maar aangezien de pinkers bij de RS6 in de spiegels zitten in tegenstelling tot de A6 op de flanken, denk ik wel dat dit problemen kan geven...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenik wacht op een donkergroene met titanium wielen en zwarte accenten.
Dank u.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenGaat ook niet lukken.
Is geen optie, de enigste mogelijkheid is andere plaatsen achteraf of uitdrukkelijk aan de fabriek vragen dacht ik.
Maar aangezien de pinkers bij de RS6 in de spiegels zitten in tegenstelling tot de A6 op de flanken, denk ik wel dat dit problemen kan geven...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenBij de RS4 kan je nochtans wel kiezen voor spiegels in koetswerkkleur, zal bij de RS6 ook wel mogelijk worden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenGaat ook niet lukken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenZoiets moet je IRL zien, ziet er niet uit op die foto'sAl is het wel een dure gok natuurlijk, beter eerst in het echt zien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
Alleen de spiegels nog in koetswerkkleur.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenIk heb een gevoel dat het IRL echt prachtig zal zijnAl is het wel een dure gok natuurlijk, beter eerst in het echt zien
Naar Ingolstadt voor levering..."Bah, nah doe toch maar niet"
Comment
Comment