Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vw Phaeton

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door demoke
    da moet normaal wel hoeng zijn zeker! nav hangde whiiiiiiiiiiii
    jaa!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tompie
      net als de Bugatti Veyron. Die laatste heeft 1001 pk... Dus als dat geen referentie is, weet ik het niet.
      Heeft de Veyron geen permanente vierwielaandrijving?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bram S
        Heeft de Veyron geen permanente vierwielaandrijving?
        Denk ik ook, ik denk dat een Haldex dat zelfs niet aankan...

Comment

• En mij niet geloven hé :-)

Kijk hier eens:

De Bugatti staat in het lijstje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tompie
            En mij niet geloven hé :-)

Kijk hier eens:
            http://www.haldex-traction.com/awdclub/carmodels.htm

De Bugatti staat in het lijstje.
            Ok , thx dat weet ik weer meer!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door demoke
              da moet normaal wel hoeng zijn zeker! nav hangde whiiiiiiiiiiii

*Haalt taalboek Swahili boven en leest: "Ik wens u paarse krokodil, rotsblok!".*

*Verliest alle hoop in de mensheid*

Comment

• Toch wel een knappe auto hoor. Velgen passen er mooi onder en ook een schitterend interieur!

Comment

• Comment

• Idd een pareltje

Weet er iemand of de Phaeton goed verkoopt (het gewenste verkoopaantal behaalt)?
                    nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk Berichten
                      Weet er iemand of de Phaeton goed verkoopt (het gewenste verkoopaantal behaalt)?
                      Nee. Verre van...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                        Toch wel een knappe auto hoor.
                        De Phaeton had op 't salon in Genève opvallend weinig belangstelling. Ten eerste waren de wagens dicht (goeie zet, Volkswagen... ), en bovendien zag je quasi geen mensen door de ruitjes turen.

Het is alsof Volkswagen dat obees stuk oudheidkunde niet wíl verkopen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                          De Phaeton had op 't salon in Genève opvallend weinig belangstelling. Ten eerste waren de wagens dicht (goeie zet, Volkswagen... ), en bovendien zag je quasi geen mensen door de ruitjes turen.

Het is alsof Volkswagen dat obees stuk oudheidkunde niet wíl verkopen.
                          Is wel spijtig dat die Phaeton niet meer belangstelling kreeg, het is en blijft in mijn ogen een pracht van een auto. Ik vind het heel spijtig dat je zo een Phaeton maar zelden tegenkomt.

Comment

• tweedehands natuurlijk gouden zaken met te doen...

een 3.0 tdi van zo'n 2.5 jaar oud voor de prijs van een golfke

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                              Is wel spijtig dat die Phaeton niet meer belangstelling kreeg, het is en blijft in mijn ogen een pracht van een auto. Ik vind het heel spijtig dat je zo een Phaeton maar zelden tegenkomt.
                              De meesten die zoveel geld uitgeven zien volgens mij liever een ander logo op hun stuur staan... De ster of dat van BMW.
                              Er rijden toch duidelijk meer S-klasses en 7-series rond.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arktiaxs Bekijk Berichten
                                tweedehands natuurlijk gouden zaken met te doen...

een 3.0 tdi van zo'n 2.5 jaar oud voor de prijs van een golfke

Om nog maar te zwijgen van die 6.0 W12...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mister M3 Bekijk Berichten
                                  De meesten die zoveel geld uitgeven zien volgens mij liever een ander logo op hun stuur staan... De ster of dat van BMW.
                                  Daar moet ik je wel gelijk in geven, maar soms wordt de Phaeton toch wel onterecht ondergewaardeerd en dat is wat ik er spijtig aan vind. Ik weet ook wel dat een S of een 7 of een A8 meer uitstraling hebben, maar stel dat ik het geld voor ze allemaal zou hebben en de Phaeton zou me het meeste liggen zou ik daarvoor niet voor de andere 3 kiezen omwille van het feit dat deze een beter logo hebben. Btw mijn voorkeur gaat in eerste plaats naar de A8 dus ik wil zeker geen pleidooi houden vr de Phaeton

Comment

• Ik vind het ook spijtig dat maar weinigen een Phaeton kopen !
                                    Prachtige wagen, toch !

Comment

• Zo'n gebruikte V10TDI zie ik mezelf ooit nog wel kopen.
                                      Ongekend goedkoop 2dehands.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mister M3 Bekijk Berichten
                                        Ik denk dat de nieuwe Lexus LS460 meer verkoopt in Europa dan de Phaeton.
                                        Last edited by ; 16/03/2007, 15:36.

Comment

• Zeer knappe Phaeton op die foto's!

Comment

Working...
                                          X