Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De Phaeton had op 't salon in Genève opvallend weinig belangstelling. Ten eerste waren de wagens dicht (goeie zet, Volkswagen... ), en bovendien zag je quasi geen mensen door de ruitjes turen.
Het is alsof Volkswagen dat obees stuk oudheidkunde niet wíl verkopen.
De Phaeton had op 't salon in Genève opvallend weinig belangstelling. Ten eerste waren de wagens dicht (goeie zet, Volkswagen... ), en bovendien zag je quasi geen mensen door de ruitjes turen.
Het is alsof Volkswagen dat obees stuk oudheidkunde niet wíl verkopen.
Is wel spijtig dat die Phaeton niet meer belangstelling kreeg, het is en blijft in mijn ogen een pracht van een auto. Ik vind het heel spijtig dat je zo een Phaeton maar zelden tegenkomt.
Is wel spijtig dat die Phaeton niet meer belangstelling kreeg, het is en blijft in mijn ogen een pracht van een auto. Ik vind het heel spijtig dat je zo een Phaeton maar zelden tegenkomt.
De meesten die zoveel geld uitgeven zien volgens mij liever een ander logo op hun stuur staan... De ster of dat van BMW.
Er rijden toch duidelijk meer S-klasses en 7-series rond.
De meesten die zoveel geld uitgeven zien volgens mij liever een ander logo op hun stuur staan... De ster of dat van BMW.
Daar moet ik je wel gelijk in geven, maar soms wordt de Phaeton toch wel onterecht ondergewaardeerd en dat is wat ik er spijtig aan vind. Ik weet ook wel dat een S of een 7 of een A8 meer uitstraling hebben, maar stel dat ik het geld voor ze allemaal zou hebben en de Phaeton zou me het meeste liggen zou ik daarvoor niet voor de andere 3 kiezen omwille van het feit dat deze een beter logo hebben. Btw mijn voorkeur gaat in eerste plaats naar de A8 dus ik wil zeker geen pleidooi houden vr de Phaeton
Ik denk dat de nieuwe Lexus LS460 meer verkoopt in Europa dan de Phaeton.
Comment