Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MINI CLUBMAN

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ben zelf net erug van de voorstelling in Antwerpen in club industria.

Eerst en vooral bedankt aan de antwerp MINI store voor de uitnodiging. Bij het binnenkomen kregen we direct de keuze tussen een wodka burn of wodka cola en nog 2 jetons voor nadien te drinken. De danseresjes waren echt NICE , sfeer en muziek top.

En uiteraard de clubman zelf.... echt knap, veel beter dan op foto. Doe mij maar een witte met zwart dak en deurstijlen of een donkerblauwe met zilver

Binnenkort een testritje en morgen of zo post ik her nog wel foto's

Antwerpen is't Stad
    en al de rest is parking!!

Comment

• Ook hier net terug... maar dan vanuit de voorstelling te Hasselt.
      Vree saai, geen hapjes en alleen maar drank.

Wel goeie sfeer, muziek, maar voor de rest maar een stijve bedoening.
      De Clubman zelf, vond ik wel geslaagd. Beter irl dan op foto's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten
        Ook hier net terug... maar dan vanuit de voorstelling te Hasselt.
        Vree saai, geen hapjes en alleen maar drank.

Wel goeie sfeer, muziek, maar voor de rest maar een stijve bedoening.
        De Clubman zelf, vond ik wel geslaagd. Beter irl dan op foto's

Ben ook thuis geraakt.

'k Zal 't kort houden : 'k snap 't nut niet van een Clubman (Mini's are supposed to be small) en 'k vind 'm lelijk

Comment

• ik ga deze avond nog eens met het vrouwke kijken bij Vanavondt in leuven....zij zou er echt eentke willen...maar ik zie dat niet zitten om de JCW daarvoor in te ruilen....en een full JCW bijkopen zou ik ook wat van het goede teveel vinden ( dan heb ik straks voor 90.000€ minikes staan) dan zou ik liever alles inruilen tegen een M3...
          en een basic kopen erbij is ook zo dom...dan gaat ze met een kale uitvoering rondtuffen terwijl er een full pull in de garage staat.....

ik ben er niet uit hoe we dat gaan oplossen....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
            ik ga deze avond nog eens met het vrouwke kijken bij Vanavondt in leuven....zij zou er echt eentke willen...maar ik zie dat niet zitten om de JCW daarvoor in te ruilen....en een full JCW bijkopen zou ik ook wat van het goede teveel vinden ( dan heb ik straks voor 90.000€ minikes staan) dan zou ik liever alles inruilen tegen een M3...
            en een basic kopen erbij is ook zo dom...dan gaat ze met een kale uitvoering rondtuffen terwijl er een full pull in de garage staat.....

ik ben er niet uit hoe we dat gaan oplossen....
            'k Vind het op welke manier dan ook te zot om de TOY 007 buiten te doen voor een Clubman, of die laatste nu een JCW is of niet ...

'k Vind de middenconsole écht lelijk (designed by FisherPrice ??), en 't nut van de extra deur ontgaat mij een beetje ...

Als uw klein mannen bij u in de garage willen uitstappen kunt ge niet eens gebruik maken van die suicide-deur aan de rechterkant, omdat ge daar met een muur zit, en ge die 2 deuren dus niet volledig kunt openklappen. Ge zou hem er al ver in achteruit moeten inrijden ... Wat te zot is, want dan kunt ge uwe koffer niet meer openen omdat ge met uw gat van de Clubman tegen de '5 staat ...

Om hem echt af te maken zou het dak en de behuizing van de achterlichten dan nog es in carroseriekleur moeten zijn (wat fabrieks-af niet mogelijk is), wat ook weer veel centen kost ...

En tot slot, wat ik u gisteren ook zei : thuis een full full option JCW Parklane hebben staan, om dan een basic Clubman bij te kopen zodat ze daarmee kan rondrijden is ....

Comment

• clubman diesel automaat,
              met bestikkering v/d winkel,
              gene last met inspectie
              en een leuke mini er bij

of zet de JCW op privé en kleed hem uit,
              rolkooi erin (halve als ge nog naar de ring wilt, hele voor circuit/slalomwedstrijden)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                clubman diesel automaat,
                met bestikkering v/d winkel,
                gene last met inspectie
                en een leuke mini er bij
                Dan blijft er nog altijd de vraag: waarom met een diesel automaat rijden als ge de real deal thuis hebt staan ?? 'k Zou het een enorme stap terug vinden, en 'k vind eerlijkgezegd de Works nog te duur om 'r een circuitmachien van te maken ... Dan heeft hij al 2 auto's die maar zelden buitenkomen ...

Comment

• met die gedachte heb ik ook al zitten spelen ..den toy omvormen naar een circuitracer...met shortshift, rolkooi , semislicks, speciale oliekoeler.... maar daarvoor vind ik de basis eigenlijk wat duur....da n kan ik beter een afgedankte challenge cup kopen....

het liefst van alles zou ik willen dat die van ons verliefd wordt op de E 92

Comment

• Ik ben gisteren ook geweest, in Hasselt !

Waar ik dan ook voor de eerste keer mijn MINI met mijn eigen ogen, (in de donker en al wat minder nuchter) heb kunnen bekijken.. Mini is it love ?

Comment

• De works.

Last edited by ; 08/11/2007, 22:33.

Comment

• is dat een grap

gisteren naar de voorstelling in kortrijk geweest ... mooi gearrangeerd.
                        nieuwe kleur hot chocolate = echt vet !!!

de auto vind ik qua concept geniaal (kofferdeuren, extra zijdeur) en origineel .. maar toch zou ik hem niet verkiezen boven een gewone MINI.
                        Onhandig: de kofferafdekking en de kofferdeurtjes ... daar zit een veersysteem in, je kan ze alleen maar dichtdoen door ze effectief vast te nemen en dicht te duwen ... dus je kan ze niet dichtslaan zoals een gewone kofferklep

interieur is echt heel chique in vgl met de Mk I ... maar de middenconsole steekt zo af tegen de rest, hoe cheap zeg !

al bij al een geslaagde verschijning, ik zou het wel zien zitten .. ideaal voor zij die een gewone MINI niet praktisch genoeg vinden ... toffe auto
                        1963 Land Rover Series IIa
                        1994 Mercedes SL320
                        2015 Land Rover Discovery SDV6
                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                          ... maar de middenconsole steekt zo af tegen de rest, hoe cheap zeg !
                          ²nd that !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                            nieuwe kleur hot chocolate = echt vet !!!
                            Inderdaad, zeker in combinatie met een bruin lederen interieur (zo stond hij gisteren in de Industria in Antwerpen). Ik ben geen minikenner, maar schrok wel van de kleine koffer, ziet er van buiten een stuk ruimer uit dan hij in werkelijkheid is.
                            Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichten
                              Inderdaad, zeker in combinatie met een bruin lederen interieur (zo stond hij gisteren in de Industria in Antwerpen). Ik ben geen minikenner, maar schrok wel van de kleine koffer, ziet er van buiten een stuk ruimer uit dan hij in werkelijkheid is.
                              De koffer is nog steeds niets hoor maar je hebt meer plaats achteraan.

Dat interieur; lederen zetels met dat beige boordje, cream white interior in combo met pianolak en en chromeline interior => AF

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
                                Dat interieur; lederen zetels met dat beige boordje, cream white interior in combo met pianolak en en chromeline interior => AF
                                Trek ineens wat leder over die 2 ton plastiek, die moet doorgaan voor een dashboard.

Comment

• Auto voor kappers die graag gaan vissen in hun vrije tijd lijkt mij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
                                    De koffer is nog steeds niets hoor maar je hebt meer plaats achteraan.

deze combinatie stond daarnet bij Vanavond in leuven...echt wel knap!!
                                    het vrouwke vind de kleur van de zetels maar niks...

ik kan er niet aan doen , maar ik krijg het niet over mijn hart om de TOY hiervoor in te ruilen....

heb al verschillende denkpistes geprobeerd.....ik kan maar niet beslissen wat er moet gebeuren...

Comment

• Gisteren geweest naar de voorstelling in Ieper, dat bruin is echt zeer knap. Ik ben 1.85m (of nog ietske meer) en kan achteraan op't gemak zitten, ruimte over zelfs.

De extra zijdeur is handig, makkelijk instappen als je niet aan de gordel blijft hangen.

En de kofferdeuren vind ik subliem.

conclusie: ik was al zot van MINI, nu nog meer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                                        ik kan er niet aan doen , maar ik krijg het niet over mijn hart om de TOY hiervoor in te ruilen....

heb al verschillende denkpistes geprobeerd.....ik kan maar niet beslissen wat er moet gebeuren...
                                        Ik zei gisteren nog dat ge evt. de TOY kon overlaten voor een JCW Clubman, als ze dan toch persé een Clubman wilt ... Maar na er even over nagedacht te hebben ... Gelijk uwe Mini (JCW én Parklane) rijden er geen 2 rond !

Comment

• hieronder mijn beloofde foto's. Vooral sfeerbeelden

Antwerpen is't Stad
                                          en al de rest is parking!!

Comment

Working...
                                          X