Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Die kieuwen zijn dan ook noodzakelijk voor de power die deze wagen beschikbaar heeft. Andere merken kunnen het inderdaad stellen met een normale koeling en reminstallatie. Vermits MB staat voor veiligheid, willen ze dan ook hier hun meest performante systemen in toepassen
Die kieuwen zijn dan ook noodzakelijk voor de power die deze wagen beschikbaar heeft. Andere merken kunnen het inderdaad stellen met een normale koeling en reminstallatie. Vermits MB staat voor veiligheid, willen ze dan ook hier hun meest performante systemen in toepassen
Kan ik best begrijpen, maar 't design van die kieuwen staat mij langs geen kanten aan...
Vet, maar wat hadden we anders verwacht?
Wel jammer van de zeer grote cilinderinhoud. Het zal wel een unieke wagen worden in ons land. Niet dat dat met de vorige anders was, maar of deze meer zal verkopen?
Mercedes komt met deze C AMG qua styling agressiever uit de hoek dan we in het verleden hebben gezien. Er is nu een groter verschil met het AMG-pakket wat een goede zaak is.
Persoonlijk vind ik ook dat deze kleur de wagen een beetje oneer aandoet. Persoonlijk zou ik een zwarte willen...
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment