Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes-Benz C 63 AMG

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Los daarvan : 't zijn anderen die met die karren rijden, en er wordt niks gefoefeld ofzo. 't Enige dat je kan zeggen is dat de sprint niet "mechanisch" is gestart, dat wil zeggen, dat de ene vroeger op 't gas kan gegaan zijn dan de andere.

'k Begrijp je wrok (allez ja ) tegen die kerel niet, elke video van GTboard of M5board die wordt gepost vindt in jou ne criticaster van jewelste. Hettem uw vakantielief afgepakt vande zomer ofzo?
    tegenwoordig kan je ook foefelen met ECU, schakelsnelheid en weet ik veel..

NO WAY dat een M3 DKG een C63 er zo af rijdt..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
      tegenwoordig kan je ook foefelen met ECU, schakelsnelheid en weet ik veel..

NO WAY dat een M3 DKG een C63 er zo af rijdt..
      Dat dacht ik ook al

Comment

• Sound

Mika Häkkinen bei Renntaxi-Fahreten im AMG C63 anläßlich derMercedes Benz ChampionshipADAC-Fahrsicherheits-Zentrum-Grevenbroich11.09.2008

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
        2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
        2012-...
        '07 BMW 118d

Comment

• ik heb het al eens gezegd maar dat geluid van AMG ''pakt'' niet op film of geluidsfragment, dat is een van de weinige auto's die je in het echt moet horen om dan deze blik te maken
          -->

Comment

• idd.. de meeste V8'en met een beetje een diepe bassige sound moet je horen en voelen in 't echt.. wereld van verschil!

die C63 klink super.. maar de E55 die ik gisteren gehoord heb.. man man

Comment

• Ik vond die C63 gisteren veruit beter klinken als die CLS55AMG.

Comment

• uhu.. maar die E55 AMG had iets met zijn uitlaat gedaan zeker weten.. dat klonk gewoon zo goed..

't was die zwarte.. komt geregeld

Comment

• ow yes!

2012-...
                  '07 BMW 118d

Comment

• Dat is perfect...
                    nls2000

Comment

• Bruut

Comment

• Tjoening

Comment

• 680Nm, 580 pk
                          nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                            Tjoening
                            ²²²²²²

Comment

• Gisteren de GT-063 gespot aan in de ondergrondse parking van de Metropolis.

Member ?

Vriendelijke man + vrouw en wat een hemels geluid. Hij rijdt er ook mee zoals het hoort

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denise Bekijk Berichten
                                Gisteren de GT-063 gespot aan in de ondergrondse parking van de Metropolis.

Member ?

Vriendelijke man + vrouw en wat een hemels geluid. Hij rijdt er ook mee zoals het hoort
                                Dat was de papa en (hopelijk) de mama

Heb je hem gesproken ofzo?

2012-...
                                '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
                                  Dat was de papa en (hopelijk) de mama

Heb je hem gesproken ofzo?
                                  Rijdt gij daar eigenlijk regelmatig eens mee of is en blijft dat speelgoed van de papa?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                                    Rijdt gij daar eigenlijk regelmatig eens mee of is en blijft dat speelgoed van de papa?
                                    Eigenlijk dat laatste

Ik heb er nog maar één keer mogen mee rijden, vorige week zondag! Dus de verbetering zit eraan te komen .

Was ineens een deftig ritje van anderhalf uur. Damn, wat hou ik van die auto

Er zijn ook wel niet zoveel momenten dat ik ermee kan rijden, ben meestal weg en zie de auto dus ook niet zooveel...

2012-...
                                    '07 BMW 118d

Comment

• Ik hoop inderdaad ook dat het je mama was ... maar daar twijfel ik niet aan.

Toevallig was ik met een vriendin waar ze thuis een witte RS4 hebben staan. Zij maakte de hele professionele opmerking : amaai das ook wel ne schone , maar die spoilers op da dak moeten eraf ( dakrails ). Konnen ze met lachen ...

Geen praatje , was nogal gehaast en ik vind ook niet dat het hoort op zulke momenten. Op een meeting kan je al eens iets vragen en/of een praatje slaan , maar in het openbaar laat je dergelijke mensen gewoon gerust.

Comment

• Mercedeske lees mijn pm eens

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                          Mercedeske lees mijn pm eens
                                          Heb het al gelezen maar ik zal je pas vanavond kunnen inlichten, ik zou het zelf eens aan m'n vader moeten vragen.

Excuus

2012-...
                                          '07 BMW 118d

Comment

Working...
                                          X