Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes-Benz C 63 AMG

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Prachtig hoe goed die C overweg kon met z'n power

dijk van een wagen!

Comment

• Ja, oke, het is iets teveel natuurlijk als je zo hard op de gas gaat.

Mooi onderstuur ook van de RS4

Comment

• Test tussen de 3 Duitsers?

Wat was de conclusie?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten

Ja, oke, het is iets teveel natuurlijk als je zo hard op de gas gaat.

Mooi onderstuur ook van de RS4
          echt é! te snel bocht genomen -> tegen de slow in fast out regel.
          maar 5 sec daarvoor wel een dikke drift

Comment

• C 63 AMG = een beetje een beest. compleet overpowerd en at de RS4 en M3 in rechte lijn op.

De M3 kwam er als beste uit, 't moet echt iets bijzonder speciaal zijn want zelfs JC -die zot is van de C- gaf toe dat de M3 de betere was

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door soepap Bekijk Berichten
              C 63 AMG = een beetje een beest. compleet overpowerd en at de RS4 en M3 in rechte lijn op.

De M3 kwam er als beste uit, 't moet echt iets bijzonder speciaal zijn want zelfs JC -die zot is van de C- gaf toe dat de M3 de betere was
              Je kan er gewoon niet omheen dat de M3 het beste is. Toch op circuit...

Dat wist je vantevoren natuurlijk ook al wel.

Maar toch staat dat beest mij meer aan

Comment

• Die C63 AMG is werkelijk zo bruut, zo machtig..

Can't ignore that engine!

I love it.

Comment

• Maar after all who cares ...

Wat gebruik je t meeste in dagdagelijkse leven: straight line power

En op t circuit zal die C63 ook wel presteren dat is zeker.

Comment

• Onverwachts resultaat toch... maar de nieuwe RS4 moet nog komen zeker?

De C is echt mijn lievelingscreactie van Mercedes.

Comment

BMW heeft het segment uitgevonden van de sportsaloon. "It's in their blood" (dixit Jezza)

Comment

• "sportsaloon", maar het ding wordt getest in coupé vorm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                          "sportsaloon", maar het ding wordt getest in coupé vorm
                          My bad, 'k zat met de M5 in m'n gedachten.

Je weet wel wat ik bedoel.

Comment

• Schitterende wagen, alledrie eigenlijk...
                            nls2000

Comment

't was idd een beetje voorspelbaar, puur naar de rijkwaliteiten gekeken zal die M3 echt wel creme the la creme zijn. Maar....'k vind hem niet altijd mooi soms wel, soms niet. 't hangt af van kleur en velgen en de hoek waaruit je hem bekijkt.

De mercedes vind ik gewoon lelijk, punt. echt men ding ni.

'k zou voor een RS4 gaan, vind ik mooi in een donker kleurtje en die V8 klinkt lekker ruig en toch nog beschaafd... geen driftkot, maar een o zo lekker straatvoiture...

Comment

• Bon, waar kan ik die Top Gear aflevering opnieuw bekijken ? Zonder te moeten betalen ?

Comment

• Cars that try to kill you

Comment

• De reactie van James May over de motor van de C vond ik geweldig. Op't einde toen hij met de C reed.

Blijkbaar is de motor iets vrij spectaculair.

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                                    2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                                    2012-...
                                    '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                                      Bon, waar kan ik die Top Gear aflevering opnieuw bekijken ? Zonder te moeten betalen ?
                                      Ik zou al voldoende hebben aan dat stukje van de C63 en de M3

Comment

• Pfff, die kar onderstuurt soms en is niet precies op de cm te rijden.(zie: bocht met de appel)
                                        Neenee, kmoet zeggen: schitterende kar en wat een beest man! Ik had dit niet verwacht! Machtige wagen, ongelofelijk! Moet schitterend zijn om op de autobahn van jetje te geven!

Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                                        Bon, waar kan ik die Top Gear aflevering opnieuw bekijken ? Zonder te moeten betalen ?
                                        Normaal gezien woensdagavond op BBC2. Maar nu zei hij iets van op kerstmis zelf, dinsdag wil dat dus zeggen , dus raadpleeg misschien even een tv-gids ofzo om zeker te zijn.

Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
                                        De reactie van James May over de motor van de C vond ik geweldig. Op't einde toen hij met de C reed.

Echt hé!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
                                          De reactie van James May over de motor van de C vond ik geweldig. Op't einde toen hij met de C reed.

Die motor is geschift

Ik heb hem al gereden in de E-T en de CLS.

Eigenlijk is dat crimineel dat ze zoiets in een C mogen leggen

Op de moment dat ze dat blok in de SLK leggen moet en zal ik het eens testrijden, dat gaat er gewoon over

Comment

Working...
                                          X