Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Je kan er gewoon niet omheen dat de M3 het beste is. Toch op circuit...
Dat wist je vantevoren natuurlijk ook al wel.
Maar toch staat dat beest mij meer aan
't was idd een beetje voorspelbaar, puur naar de rijkwaliteiten gekeken zal die M3 echt wel creme the la creme zijn. Maar....'k vind hem niet altijd mooi soms wel, soms niet. 't hangt af van kleur en velgen en de hoek waaruit je hem bekijkt.
De mercedes vind ik gewoon lelijk, punt. echt men ding ni.
'k zou voor een RS4 gaan, vind ik mooi in een donker kleurtje en die V8 klinkt lekker ruig en toch nog beschaafd... geen driftkot, maar een o zo lekker straatvoiture...
Pfff, die kar onderstuurt soms en is niet precies op de cm te rijden.(zie: bocht met de appel)
Neenee, kmoet zeggen: schitterende kar en wat een beest man! Ik had dit niet verwacht! Machtige wagen, ongelofelijk! Moet schitterend zijn om op de autobahn van jetje te geven!
Bon, waar kan ik die Top Gear aflevering opnieuw bekijken ? Zonder te moeten betalen ?
Normaal gezien woensdagavond op BBC2. Maar nu zei hij iets van op kerstmis zelf, dinsdag wil dat dus zeggen , dus raadpleeg misschien even een tv-gids ofzo om zeker te zijn.
Comment