Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Mondeo

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
    Er is wel een 4-deurs hoor
    staat een test van in de autogids van deze week

Comment

• Die is inderdaad echt wel niet mooi, die vierdeurs of de vijfdeurs.
      Ik heb er van de week een paar zien rijden en ik vond dat echt op niks trekken.
      Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
      Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
      If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

• er worden veel mondeo's verkocht in bijzonder lelijke kleuren imho
        zo van dat lichtblauw met dan een beige stoffen interieur op, dat vloekt als je dat ziet in het echt amaikes

Comment

• Er is inderdaad nog geen 4-deurs, wel een 5-deurs. De 4-deurs zal er hetzelfde als de 5-deurs uitzien (koffer is een paar cm langer).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mathias Bekijk Berichten
            Er is inderdaad nog geen 4-deurs, wel een 5-deurs. De 4-deurs zal er hetzelfde als de 5-deurs uitzien (koffer is een paar cm langer).
            Er is wel al een 4-deurs.

Comment

• Van de Ford-website (http://www.nl.ford.be/ns7/mondeo/mdo...body/-/-/-/-):

"Bij de lancering zullen er 2 koetswerkvarianten beschikbaar zijn. Een sportieve, maar praktische 5-deur Clipper en een flexibele, stijlvolle 5-deur. Eind 2007 wordt de verfijnde, klassieke 4-deur gelanceerd."

Voor zover ik weet is het nog geen eind 2007. Misschien wordt hij al geproduceerd voor andere markten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mathias Bekijk Berichten
                Van de Ford-website (http://www.nl.ford.be/ns7/mondeo/mdo...body/-/-/-/-):

"Bij de lancering zullen er 2 koetswerkvarianten beschikbaar zijn. Een sportieve, maar praktische 5-deur Clipper en een flexibele, stijlvolle 5-deur. Eind 2007 wordt de verfijnde, klassieke 4-deur gelanceerd."

Voor zover ik weet is het nog geen eind 2007. Misschien wordt hij al geproduceerd voor andere markten?
                Ik heb op mijn vakantiejob al aan heel wat 4-deurs gewerkt, dus hij bestaat zeker al. Hij zal dan wss in Belgie nog niet leverbaar zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                  idd raar want normaal heb je bij het bussines pack enkel een klein scherm en moet je voor de premium bijbetalen.
                  ofwel is dat enkel bij leasing en bedrijfswagen natuurlijk. Want die packs zijn iets anders. zo zit in het x-pack bij de titan metaalkleur inbegrepen en bij het "gewone" pack niet.
                  Ja das echt raar bij die leasingwagen laten ze dan zetelverwarming en geheugen voor zetel en spiegels weeral weg en dan mag je van ford wel die gewone navigatie hebben....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door noname Bekijk Berichten
                    Ja das echt raar bij die leasingwagen laten ze dan zetelverwarming en geheugen voor zetel en spiegels weeral weg en dan mag je van ford wel die gewone navigatie hebben....
                    zetelverwarming en geheugen heb ik ook bij het bussises pack. (wel x-pack)
                    ik heb eigenlijk volledig hetzelfde als het gewone pack buiten als extra de metaallak.

Comment

• idem hier ik heb een Business X-Pack en heb ook zetelverwarming en geheugen op de zetels (8 wegbediening). Business X-Pack heeft normaal 1 optie meer dan het gewone X-Pack ik dacht de key-less start

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                        zetelverwarming en geheugen heb ik ook bij het bussises pack. (wel x-pack)
                        ik heb eigenlijk volledig hetzelfde als het gewone pack buiten als extra de metaallak.
                        Voor mij is daarstraks de knoop doorgehakt geworden en het is een ghia clipper met een Xpack geworden daarbij 18 ers,donker glas,alu dakrails,phanther black,en dat peperduur minireservewiel van 25eurokes .Voor men premium navigatie kan ik nog effe bezinnen,ga eerst eens rondkijken wat er te krijgen is via garmin of iets dergelijks als het maar niet tegen die voorruit moet kleven want die lijkt zoal zo klein van binnenuit.
                        Dat hout moet ik er dan maar bij nemen.

Comment

Voor mij is daarstraks de knoop doorgehakt geworden en het is een ghia clipper met een Xpack geworden daarbij 18 ers,donker glas,alu dakrails,phanther black,en dat peperduur minireservewiel van 25eurokes .Voor men premium navigatie kan ik nog effe bezinnen,ga eerst eens rondkijken wat er te krijgen is via garmin of iets dergelijks als het maar niet tegen die voorruit moet kleven want die lijkt zoal zo klein van binnenuit.
                          Dat hout moet ik er dan maar bij nemen.
                          Met beige leder...? Mjammie...!

Mvg,
                          =================
                          2016 Skoda Octavia RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door The_ReBeL Bekijk Berichten
                            Met beige leder...? Mjammie...!

Mvg,
                            Like mine
                            Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door findecano Bekijk Berichten
                              Like mine
                              Nope all in black,kennis van me heeft beige gehad in de vorige generatie en die vloekte en tierde continue als er ene zijn schoenen niet gekuisd had, en vermits ik een pietje precies ben op men voiture heb ik maar wijselijk gekozen voor black.

Ps uwe passagierszetel is die ook 8-weg el.verstelbaar,want als ik zo de uitrusting bekijk is dat niet aanwezig in een ghia Xpack?

Comment

Ps de passagierszetel is die ook 8-weg el.verstelbaar,want als ik zo de uitrusting bekijk is dat niet aanwezig in een ghia Xpack?
                                Nope.. Is slechts manueel verstelbaar.. heb afgelopen zaterdag ook een Ghia met X-pack als testwagen gehad...

Mvg,
                                =================
                                2016 Skoda Octavia RS

Comment

Nope all in black,kennis van me heeft beige gehad in de vorige generatie en die vloekte en tierde continue als er ene zijn schoenen niet gekuisd had, en vermits ik een pietje precies ben op men voiture heb ik maar wijselijk gekozen voor black.

Ps uwe passagierszetel is die ook 8-weg el.verstelbaar,want als ik zo de uitrusting bekijk is dat niet aanwezig in een ghia Xpack?

Ik heb er zwarte tapijtjes in gelegd (allez bijgekregen), dat is minder gevoelig voor vuiligheid, voor de rest geen problemen mee. Heb nog beige matjes maar dat is voor "De zondag"

Passagierszetel is niet elektrisch verstelbaar, wel manueel vooruit en achteruit en omhoog en omlaag, ook lendensteun is op de passagierszetel aanwezig. Enkel bestuurderszetel is elektrisch verstelbaar.

Cheers

Comment

• Ze blijven gelukkig nog exclusief hier in de omstreken. Kheb nog maar 3mondeo's tegengekomen ondertussen.

man ik ben ongeduldig. Zeggen dat we hem al van 3juli konden hebben.

Comment

• Wat zijn tegenwoordig de levertermijnen?
                                      De Mondeo komt ondertussen toch weer in the picture...

't Zou ne Clipper zijn met 140 PK in Titanium Blue uitvoering met de aluminium dakrails, 18ers, Titanium X pack, donkere ruitjes, Premium navigatie, afneembare trekhaak, electrische passagierszetel, volledig lederen interieur, het reservewielleke, gekoeld handschoenvakje en parkeersensoren.
                                      Vermoedelijk alles in 't zwart ofwel de buitenkant donkergrijs.
                                      Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                                      Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
                                      If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door The_ReBeL Bekijk Berichten
                                        Nope.. Is slechts manueel verstelbaar.. heb afgelopen zaterdag ook een Ghia met X-pack als testwagen gehad...

Mvg,
                                        alé dan de optielijst begint toch al meer bmw en audi-achtig te worden,maar we hebben toch al standaard muziek in de karrekes ,dat durven ze nog niet als optie te zetten,zal voor de volgende reeks worden

Comment

• te klein

Wel, ben er van het weekend eens gaan inzitten, en ik vond dat bijzonder klein uitvallen.
                                          Ik ben 1m96 en kon nog net mijn hand tussen mijn hoofd en het dak krijgen met de zetel helemaal achteruit en beneden.
                                          Schijnt dus meer een designbreak te zijn, dan echt een grote wagen.
                                          In Passat break en Vectra break is stukken meer plaats, da's voor mij de reden om deze van mijn lease lijstje te schrappen.
                                          Ik kan ook niet meer achterin zitten, als ik de zetel vooraan goed heb gezet voor mezelf.
                                          Bij Vectra lukt dit vlot, Passat is het nipter.

Vind het wel een mooie wagen, maar die Business pack navi is weer zo'n pijltjes ding, en dat moet ik niet meer. In de huidige passat zit dit ook en dat wil ik niet meer.

Voor mij ontgoochelt deze dus wat..

Misschien de nieuwe mondeo ?

Comment

Working...
                                          X