Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Mondeo

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten

Zalig dank u doedel.
    Zo wordt hij dus buiten dat lelijke sportpack.
    Zelfde velgen en kleurencombinatie met de donkere ruiten. Kheb wel geen dakrails genomen
    mercikes

Dat wordt een pracht van een wagen als je het mij vraagt
    1982 BMW E28 528i
    2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

Hey mag je zeker doen.
      Liefst op een zondag dan indien mogelijk, ofwel na 19uur.
      Zaterdag & zondag zit ik in de UK (Goodwood FOS) dus helaas niet mogelijk, vrijdag of maandag wss wel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten
        Zaterdag & zondag zit ik in de UK (Goodwood FOS) dus helaas niet mogelijk, vrijdag of maandag wss wel
        Je ziet maar.
        Tis geen verplichting hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten
          Moest ik nu een Mondeo kopen dan plaats ik er Oxigin's in 19" onder,deze zijn toch identiek van design!
          Dat is misschien de beste oplossing. Deze velgen zullen minder duur en even goed van kwaliteit zijn terwijl 19" meer dan groot genoeg is...
          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten

Duidelijk ontworpen met het oog op een aluminium-afwerking

Comment

• Vandaag eens een kijkje gaan nemen bij Ciac in Gent. Toen ik tegen de verkoper zij dat ik enkel uit interesse kwam is hij terug naar zijn bureau gegaan en kon ik dus rustig een kijkje nemen.
              Eerst naar een Clipper gestapt in Ghia uitvoering. De dingen die meteen opvielen waren het hout. Neem een vijfde ofzo van de totale "houtinleg" en het kan misschien nog knap zijn. De armsteun vond ik ook iets te hard om comfortabel te zijn. Toen is de koffer aanschouwd, die is echt groot.
              Dan eens plaatsgenomen in een 5 deurs titanium met x-pack. Toen voelde ik me plots beter. De zetels geven meteen een goed gevoel en dat laagje metaal staat hem zoveel beter.
              Naar mijn mening heeft hij vooral in titanium en trend uitrusting toch veel in zich om klanten te lokken. Al zal dat misschien aan de liefde voor het merk liggen.

Comment

• memmenenievenotto

maar hij staat nog in de garage.
                en ze worden blijkbaar aan de lopende band geleverd, want er is pas volgende week tijd voor die van ons

Comment

• Ik zal mijn vraag hier ook even stellen, mijn pa is van plan om een nieuwe mondeo te kopen maar hij vraagt zich wanneer hij hem het best koopt, nu tijdens de lanceringsprijzen of wachten tot op het autosalon? Zou het kunnen dat er tijdens het salon nog extra kortingen gegeven worden?

Alvast bedankt.

Comment

• Ik vermoed dat de lanceringsprijs lager is dan de salonprijzen zullen zijn. In vergelijking met de concurrentie zijn de prijzen nu wel heel scherp !
                    Hou er wel rekening mee dat de leveringstermijn nu wel langer begint te worden, ik heb mijn Mondeo 5 weken geleden besteld en moet reeds wachten tot einde September/Oktober.

Bij de S-Max/Galaxy zitten ze nu al aan Januari 2008 !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude Bekijk Berichten
                      Voor Tuscani:

Zalig knap, ik had hem nog nooit gezien. Deze gaat het wel doen denk ik!

Ik vind hem eigenlijk zeer mooi Maar dat interieur zorgt ervoor dat het feestje niet helemaal kan doorgaan. Zo'n overdreven symmetrisch instrumentenpaneel met knopjes en kottekes vind ik afschuwelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hanshantson Bekijk Berichten
                        Ik vermoed dat de lanceringsprijs lager is dan de salonprijzen zullen zijn. In vergelijking met de concurrentie zijn de prijzen nu wel heel scherp !
                        Hou er wel rekening mee dat de leveringstermijn nu wel langer begint te worden, ik heb mijn Mondeo 5 weken geleden besteld en moet reeds wachten tot einde September/Oktober.

Bij de S-Max/Galaxy zitten ze nu al aan Januari 2008 !
                        de prijs is nu bij de lancering niet lager dan later. De mondeo is gewoon heel scherp geprijsd en dat blijft zo - tot spijt van wie het prestige van een premium merk wil en daar gemakkelijk 10.000 euro meer voor moet op tafel moet leggen voor een auto met dezelfde specs maar met een andere badge op de radiatorgril.
                        Het interessante is dat je de optiepacks bij de lancering gratis krijgt - dat is een ferme korting en het maakt dat iedereen een titanium x-pack neemt en dat de wachttijden dus de pan uitswingen.
                        Als je je mondeo besteld met ford personeels-korting dan is die X-pack niet meer gratis - de ford korting is nog genereuzer dan de gratis x-pack en bij ford geloven ze in sinterklaas, maar net niet in de kerstman. Ik heb mijn mondeo begin april besteld - met ford familiekorting, zonder x-pack en volgende dinsdag ga ik hem afhalen.

De prijs die je nu betaalt voor een x-pack is dus geduld. Een koopje als je het mij vraagt...

De vraag is of ze op het autosalon de gratis x-pack lanceringsactie gaan overtreffen. En als de mondeo zo goed verkoopt dat de productiecapaciteit al vol zit tot in het najaar - waarom zouden ze dan nog forse kortingen geven als ze er niet meer door kunnen verkopen. De interessant kortingen en acties komen pas terug als het model op zijn retour is en dat zou in dit geval wel even kunnen duren...

Een voordeel van te wachten tot het autosalon is dat de kans op kinderziekten kleiner is, dat is misschien ook iets om in overweging te nemen.

Comment

*walg*

Zélden past een (namaak)houtinleg een wagen goed.

Comment

• Heb vorige weekend in een Ghia met houtinleg gereden, en moet zeggen dat het in het echt beter aanziet dan op de foto's. Gelukkig heb ik een Titanium Business X-pack genomen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hanshantson Bekijk Berichten
                              Heb vorige weekend in een Ghia met houtinleg gereden, en moet zeggen dat het in het echt beter aanziet dan op de foto's. Gelukkig heb ik een Titanium Business X-pack genomen
                              zelfde als de mijne.

Comment

• De auto is knap, maar zo een lelijke velgen heb ik nog nooit gezien ...

Comment

• aan bovenstaande post, kan ik zo zien dat we nog met een maagd te maken hebben.

Comment

aan bovenstaande post, kan ik zo zien dat we nog met een maagd te maken hebben.
                                    LOL, die is raak

Comment

• Met dank aan m'n idiote broertje, die nog wat sukkelt met z'n emoties...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nightfox Bekijk Berichten
                                        Met dank aan m'n idiote broertje, die nog wat sukkelt met z'n emoties...
                                        Dus die post van hierboven was van een kerel jonger dan 18?

Ik ga een aanvraag indienen voor een gesloten instelling.

Comment

• Ik heb de post verwijderd...

Het was nochtans grappig, maar het taalgebruik kon helaas niet door de beugel.
                                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Working...
                                          X