Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Mondeo

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
    Die 18'ers ogen toch al vrij groot, en veel band heb je niet meer. Ik vraag me af hoe dat met 20'ers rijdt...
    Persoonlijk vind ik 18" voor de nieuwe Mondeo het absolute minimum in grootte om een beetje een 'gevulde' look te hebben.

Mede door de hoge gordellijn en de hiermee met zich meebrengende hoge poep is een grote velg nodig om zeker achteraan een mooie vulling te krijgen. Ook vragen de gebolde wielkasten naar grote velgen.

Persoonlijk vond ik de 20'ers echt knap voor de Mondeo...
    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
      Ga zelf kijken, en neem een catalogusje mee. Dan kan je er zoveel naar kijken als je zelf wil.
      Hup, ge moest al weg zijn!

Niks van, ik ben er vandaag alleen al een stuk of 8 tegengekomen, telkens met 3-4 achter elkaar
      Eentje had die velgen wat BMWMB heeft gepost, maar dan in 19" denkik.

Knappe velgen, maar de auto ben ik echt beu al

Comment

• Ik vraag me eigenlijk af waarom zoveel Mondeo's de ganse tijd rond het fabriek in Genk liggen te rijden. Als je voor bij het fabriek rijdt kom je er zeker 10 tegen, allen met Z-platen. Dikwijls houden ze zich zelfs niet aan de snelheid...
        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Mwa, die wat ik tegenkom op de boudewijnlaan rijden meestal zelfs behoorlijk traag

Moet wel een leuk (vakantie ) jobke zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
            Ik vraag me eigenlijk af waarom zoveel Mondeo's de ganse tijd rond het fabriek in Genk liggen te rijden. Als je voor bij het fabriek rijdt kom je er zeker 10 tegen, allen met Z-platen. Dikwijls houden ze zich zelfs niet aan de snelheid...
            Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
            Mwa, die wat ik tegenkom op de boudewijnlaan rijden meestal zelfs behoorlijk traag

Moet wel een leuk (vakantie ) jobke zijn

Er zijn momenteel grote problemen met de servopompen, de dichtingen hiervan zijn niet allemaal goed waardoor er vuil tussen komt --> gekraak bij het draaien dus er zijn wagens die een slechte pomp ingebouwd krijgen. 1 wagen op 15 heeft hier problemen mee maar om er zeker van te zijn dat alle afgeleverde wagens over een goede pomp beschikken, word iedere wagen die momenteel van de band loopt getest door er een 30 km lange rit mee te maken.

Comment

• En ze zoeken niemand die met die dingen moet rijden ofzo?

Comment

• gisteren ook naar de garage gegaan.
                en ze zoeken me toch wel. 2 trends en een ghia maar geen titianium
                Opmerkingen:
                -Zalige wagen de clipper, en enorm ruim. Man wat een koffer, als je achter het stuur zit ben je precies met een boot op zwier, zo lang is hij.
                alles valt perfect in de handen en het stuur is nog altijd om je vingers van af te likken.
                -Wat me ook opviel was dat de ghia en de trend een gewoon dahsboard krijgen tegenover het speciale van de titanium. Die krijgen dus gewone ronde wijzerplaten met een ordinair rood schermpje tegenover de speciale toerenteller met ingewerkt kleurenscherm. Kan ik alleen maar om zijn.
                -De verdonkerde ruiten zijn zalig op een zwarte. Deze zijn immers ipv van 75% getint 90% getint. met andere woorden je kijkt van buitenaf precies op een zwarte spiegel. Niets zie je nog van de binnenkant. ferm.
                -De 20inch velgen zijn not done. Ten eerste ze zijn gewoon veel te groot. Er zit bijna niet smeer van rubber rond, en hij krijgt gewoonweg SUV trekjes. Zo hoog staat hij op zijn poten ermee. Lelijk met andere woorden. de velgen zijn ook te zwaar van motief om mooi te zijn. Plus de prijs 4500€ voor de velgen en banden.
                En dan te bedenken dat er een trend stond met die velgen. belachelijk gewoon. die komt duurder uit dan een titanium maar heeft niets van opties.
                -Wat me ook opviel was dat de trend geen recht heeft op de verluchtingsmonden achteraan in de deurstijlen. ze gaan ver in hun onderscheid moet ik zeggen.

Besluit ik was direct weer verkocht. Dat hij maar snel geleverd wordt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                  Klopt, je kan de Ford moeilijk links laten liggen als je een voorwielaangedreven sedan zoekt. Best een chique wagen met veel ruimte, en voor een zacht prijsje.

Heb jij er in feite al mee gereden, Wim?
                  Ik heb 2maanden geleden met een benzine-versie gereden.
                  Gisteren had ik geen tijd om een proefrit en ben gewoon eens gaan kijken naar de clipper. Want die had ik nog niet gezien; De wagen die ik toen immers proefgereden heb was een sedan.

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                  Gisteren ben ik even een kijkje gaan nemen bij
                  Ik had gehoopt eens de optionele 20" velgen te zien, en ik had geluk. Het zijn dus 20" velgen in het gekende design. Ze lagen onder een zwarte Clipper met beige lederen interieur en houtafwerking.

Opletten.
                  dit zijn niet de 20duimers die normaal bij de mondeo komen. Dit zijn de 20duimers van de S-max. De 20duimers die normaal op de mondeo komen zijn dezelfde zoals doedel hieronder post maar dus gewoon 2 maten groter.
                  (die van doedel zijn 18inchers) en die 20 duimers trekken echt op niets. deze (dus van de s-max vallen idd goed mee. Maar ik zeg het nog eens. Hij staat er veel te hoog mee, en 4500€

Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude Bekijk Berichten
                  Voor Tuscani:

Zalig dank u doedel.
                  Zo wordt hij dus buiten dat lelijke sportpack.
                  Zelfde velgen en kleurencombinatie met de donkere ruiten. Kheb wel geen dakrails genomen
                  mercikes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude Bekijk Berichten
                    Er zijn momenteel grote problemen met de servopompen, de dichtingen hiervan zijn niet allemaal goed waardoor er vuil tussen komt --> gekraak bij het draaien dus er zijn wagens die een slechte pomp ingebouwd krijgen. 1 wagen op 15 heeft hier problemen mee maar om er zeker van te zijn dat alle afgeleverde wagens over een goede pomp beschikken, word iedere wagen die momenteel van de band loopt getest door er een 30 km lange rit mee te maken.
                    Zover rijden ze thans meestal niet. Het fabriek uit, ronde punt over, baantje volgen, rode lichten voorbij, en dan draaien ze terug aan de sluis van diepenbeek... al bij al zo'n 10 km denk ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                      -De 20inch velgen zijn not done. Ten eerste ze zijn gewoon veel te groot. Er zit bijna niet smeer van rubber rond, en hij krijgt gewoonweg SUV trekjes. Zo hoog staat hij op zijn poten ermee. Lelijk met andere woorden. de velgen zijn ook te zwaar van motief om mooi te zijn. Plus de prijs 4500€ voor de velgen en banden.
                      En dan te bedenken dat er een trend stond met die velgen. belachelijk gewoon. die komt duurder uit dan een titanium maar heeft niets van opties.
                      Dat zou me toch enigszins verwonderen, normaal blijft de omvang van je band hetzelfde (want anders moet de kilometerteller specefiek aangepast worden voor je andere velgen bijvoorbeeld, als winterbandjes legt ofzo).

Dus hoger kan hij er in principe niet mee staan, maar het lijkt misschien wel zo

Comment

gisteren ook naar de garage gegaan.
                        Ik heb een Titanium 2.0TDCI als demo van 22 tem 28 juni
                        Als je wil dan passeer ik wel eens

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                          Dat zou me toch enigszins verwonderen, normaal blijft de omvang van je band hetzelfde (want anders moet de kilometerteller specefiek aangepast worden voor je andere velgen bijvoorbeeld, als winterbandjes legt ofzo).

Dus hoger kan hij er in principe niet mee staan, maar het lijkt misschien wel zo
                          In mijn ogen stond hij hoger en was het kotslelijk.
                          Hij smeekte nog om een verlaging van zeker 10cm.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten

Dit zijn toch andere 20" velgen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten
                              Zijn deze van de S-max.

Comment

Opletten.
                                dit zijn niet de 20duimers die normaal bij de mondeo komen. Dit zijn de 20duimers van de S-max. De 20duimers die normaal op de mondeo komen zijn dezelfde zoals doedel hieronder post maar dus gewoon 2 maten groter.
                                (die van doedel zijn 18inchers) en die 20 duimers trekken echt op niets. deze (dus van de s-max vallen idd goed mee. Maar ik zeg het nog eens. Hij staat er veel te hoog mee, en 4500€
                                Nu ben ik mee met die 20" velgen !
                                Moest ik nu een Mondeo kopen dan plaats ik er Oxigin's in 19" onder,deze zijn toch identiek van design!

Comment

tegenover de speciale toerenteller met ingewerkt kleurenscherm. Kan ik alleen maar om zijn.
                                  Ik hoop wel dat dat groot lcd scherm automatisch dimt of tenminste mee gaat met de helderheidsregeling van de dashboard verlichting - anders gaat dat 's nachts serieus storen. Ik vind daar echter niets van terug in de handleiding

Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                                  ja en is het nog de moeite van er lucht in te doen - beter inneens vol rubber, dan kan je er ook sneller dan vijftig per uur mee rijden zonder lek te rijden op het eerste kiezeltje dat ge tegenkomt
                                  Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                                  Dat hij maar snel geleverd wordt.
                                  ja en dat ze dat met die servopomp maar goed in het oog houden - want daar zijn de kinderziekten al

Comment

gisteren ook naar de garage gegaan.
                                    Opmerkingen:
                                    -Zalige wagen de clipper, en enorm ruim. Man wat een koffer, als je achter het stuur zit ben je precies met een boot op zwier, zo lang is hij.
                                    alles valt perfect in de handen en het stuur is nog altijd om je vingers van af te likken.
                                    -Wat me ook opviel was dat de ghia en de trend een gewoon dahsboard krijgen tegenover het speciale van de titanium. Die krijgen dus gewone ronde wijzerplaten met een ordinair rood schermpje tegenover de speciale toerenteller met ingewerkt kleurenscherm. Kan ik alleen maar om zijn.
                                    -De verdonkerde ruiten zijn zalig op een zwarte. Deze zijn immers ipv van 75% getint 90% getint. met andere woorden je kijkt van buitenaf precies op een zwarte spiegel. Niets zie je nog van de binnenkant. ferm.
                                    -Wat me ook opviel was dat de trend geen recht heeft op de verluchtingsmonden achteraan in de deurstijlen. ze gaan ver in hun onderscheid moet ik zeggen.

Besluit ik was direct weer verkocht. Dat hij maar snel geleverd wordt.
                                    Dacht dat het scherm meeging met de navi. Is dus niet zo? Als je geen navi neemt, is het scherm dan een soort reuze-boordcomputer?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                                      Dacht dat het scherm meeging met de navi. Is dus niet zo? Als je geen navi neemt, is het scherm dan een soort reuze-boordcomputer?
                                      idd via de knoppen op je stuur kan je door dat scherm scrollen. om zo je radio cd telefoon en alles te bedienen.
                                      Kan dus enkel met een titanium. de trend en ghia hebben daar geen recht op.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten
                                        idd rechts onderaan zijn d e20duimers voor de mondeo. die van bmwmb zijn er normaal voor de s-max. Ik heb degene links onderaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten
                                          Ik heb een Titanium 2.0TDCI als demo van 22 tem 28 juni
                                          Als je wil dan passeer ik wel eens
                                          Hey mag je zeker doen.
                                          Liefst op een zondag dan indien mogelijk, ofwel na 19uur.

Comment

Working...
                                          X