Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Mondeo

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
    dan is de neus van een passat ook passé? Ze lijken erg op mekaar.
    de passat zijn neus is gewoon saai ( maar mooi ), die was bij wijze van spreken al passé wanneer hij uitkwam

Die van de Mondeo vind ik niet geslaagd ( ik kan er niet aandoen )

het kont van de auto vind ik dan wel geslaagd

En het interieur kan me ook wel bekoren

Comment

staan daar nu een hele hoop Hyundai's op de parking van ford?
      Zijn dat geen Kia's ?
      1991 Mazda MX-5 NA
      Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
      www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Kia is Hyundai, dus das 't zelfde

Comment

• hete kolen

heeft er iemand een idee wanneer de eerste mondeo's geleverd worden? Ik heb begin april een 5 deurs titanium besteld en ik zit nu al twee maand op hete kolen.
          de verkopers in ieder geval niet...

Comment

• vandaag in de nieuwe mondeo gezeten, en ik was echt onder de indruk. Tuscani zal daar veel plezier aan beleven!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jiskefet Bekijk Berichten
              heeft er iemand een idee wanneer de eerste mondeo's geleverd worden? Ik heb begin april een 5 deurs titanium besteld en ik zit nu al twee maand op hete kolen.
              de verkopers in ieder geval niet...
              maar dutske toch.
              bestelling april zal levering augustus zijn, vrees ik. ik heb de mijne ook in april besteld en alle slots zaten al vol.
              De eerste modellen worden nu geleverd maar dat zijn bestellingen van februari.

Oorspronkelijk geplaatst door krulle Bekijk Berichten
              vandaag in de nieuwe mondeo gezeten, en ik was echt onder de indruk. Tuscani zal daar veel plezier aan beleven!
              ik weet het. zeg dat toch niet altijd. ik moet verdorie nog wachten tot augustus!!!!

zopas de CO-uitstoot nagekeken. wegens de nieuwe wetgeving is hij maar 70% meer afschrijfbaar. Nuja moest ik de coupé nog hebben was het erger. Die is maar voor 60% meer afschrijfbaar wegens meer dan 190gr uitstoot

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                zopas de CO-uitstoot nagekeken. wegens de nieuwe wetgeving is hij maar 70% meer afschrijfbaar. Nuja moest ik de coupé nog hebben was het erger. Die is maar voor 60% meer afschrijfbaar wegens meer dan 190gr uitstoot
                ben je dit zeker? ik dacht dat die nieuwe regels maar in werking treden bij aankopen&inschrijvingen in aanslagjaar 2009, dus vanaf 1 januari 2008, alle inschrijvingen in 2007 kunnen dus nog 5 jaar afschrijven aan 75% ongeacht de uitstoot
                die wetgeving verandert echter zodanig rap (zelfs na de goedkeuring ervan) dat een kat er zijn eigen jongen niet meer in terug vindt, wetgeving met retro-actieve werking behoort ook tot de mogelijkheden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichten
                  ben je dit zeker? ik dacht dat die nieuwe regels maar in werking treden bij aankopen&inschrijvingen in aanslagjaar 2009, dus vanaf 1 januari 2008, alle inschrijvingen in 2007 kunnen dus nog 5 jaar afschrijven aan 75% ongeacht de uitstoot
                  die wetgeving verandert echter zodanig rap (zelfs na de goedkeuring ervan) dat een kat er zijn eigen jongen niet meer in terug vindt, wetgeving met retro-actieve werking behoort ook tot de mogelijkheden

deze regeling geldt voor alle nieuwe auto's die aangekocht zijn na 1 april 2007. Vanaf 1 april 2008 gelden de regels ook voor auto's.
                  Dus ook voor degene die aangekocht zijn voor 1 april 2007.

Met andere woorden. als je wagen voor 1 april 2007 aangekocht is mag je hem nog 75% inbrengen. Vanaf volgend jaar 1april moet je rekening houden met de CO-norm. 70% in mijn geval.

Comment

deze regeling geldt voor alle nieuwe auto's die aangekocht zijn na 1 april 2007. Vanaf 1 april 2008 gelden de regels ook voor auto's.

Met andere woorden. als je wagen voor 1 april 2007 aangekocht is mag je hem nog 75% inbrengen. Vanaf volgend jaar 1april moet je rekening houden met de CO-norm. 70% in mijn geval.
                    dank voor de toelichting, beperking van de aftrek geldt sowieso enkel voor vennootschapsbelasting, vrije beroepers en eenmanszaken zijn sowieso uitgesloten en mogen nog de goorste vervuilende bak kopen: 75% aftrekbaar

Comment

• zaag toch allemaal niet. Ik moet m'n auto's 100% zelf financieren. Geen aftrek, geen voordeel.

Comment

zaag toch allemaal niet. Ik moet m'n auto's 100% zelf financieren. Geen aftrek, geen voordeel.
                        Me too.

Comment

zaag toch allemaal niet. Ik moet m'n auto's 100% zelf financieren. Geen aftrek, geen voordeel.
                          niets belet u een commerce op te starten, een goede zaag als uzelf zou een goede meubelmaker kunnen worden

Comment

ik zaag toch niet.
                            ik ga zelfs van 60 naar 70%
                            en de CO-taks (nog een ander beest van belasting) moet ik zelfs niet betalen wegens het zijn van bedrijfslijder. al de andere gewone bedienden en dergelijke mogen die wel betalen maar ikke niet.

Comment

wegens het zijn van bedrijfslijder
                              Nu ook niet gaan overdrijven, hé. Zie je zoveel af?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
                                Nu ook niet gaan overdrijven, hé. Zie je zoveel af?

12345

Comment

• Deze avond opnieuw voorstelling nieuwe Mondeo
                                  + opening nieuwe showroom Cegeac NV
                                  + bijhorend hapje & drankje

M'n foto's van de voorstelling door Ford zelf ben ik trouwens kwijt... Blijkbaar heb ik een verkeerd kaartje gewist

Comment

jij krijgt dan weer een pensioen... dus hey, probleem opgelost

Comment

• Ze maken er sinds vandaag (denk ik) al volop reclame over op de radio. Ik wist niet eens dat hij al uit was.
                                      Zijn er zaterdag toevallig opendeurdagen? Anders ga ik dan eens kijken.
                                      120d Hatch Edition Sport

Comment

Zuper,
                                        mijn sportback 2.0TFSI quattro net op tijd gekocht :-)
                                        23 maart 2007 :-)
                                        want ik vermoed dat die slecht scoort op de CO2-norm.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten
                                          Deze avond opnieuw voorstelling nieuwe Mondeo
                                          + opening nieuwe showroom Cegeac NV
                                          + bijhorend hapje & drankje

M'n foto's van de voorstelling door Ford zelf ben ik trouwens kwijt... Blijkbaar heb ik een verkeerd kaartje gewist
                                          jaja, je bent gewoon niet geweest. Faker.

Comment

Working...
                                          X