Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Mondeo

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [Linkje]...

Mvg,
    =================
    2016 Skoda Octavia RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door The_ReBeL Bekijk Berichten
      [Linkje]...

Mvg,
      Effe snel gekeken, break is ginds precies niet beschikbaar??

@ Roboflup; heb kwa interieur dezelfde indruk bij de vernieuwde focus. Nog steeds vrij plastiekerig hoewel er bij reviews gesproken werd van een verbetering van de materialen.
      Last edited by ; 18/03/2008, 16:20.

Comment

• ik vind de interieurs van ford er met 100% op vooruit gegaan tegenover vroeger.

als ik een interieur bekijk uit een vw jetta of passat bekijk
        ik was eerst gaan prijsvragen voor een jetta, en als ik leder wou nemen zat er verplicht zo een "bompa" houtinleg in (dat vind ik dus afschuwelijk he)
        dan komt dat van de mondeo toch 100x meer sportiever over en met meer design.
        en plastiekerig, alsof dat bij VW of audi niet zo is
        in zijn prijsklasse en groote heeft de moneo toch wel 1 van de aantrekkelijkste interieurs vind ik ze.
        als je dat mondeo titanium interieur bekijkt met het leder, rode stiknaden, en mat carbon inlegjes, dat vind ik prachtig

ik rij maar met een focus 2, en zelfs dat interieur vind ik veel mooier dan dat van een audi A3 of vw golf 5 kwa design.
        ik rij op men werk regelmatig met een wagen uit de VAG groep en uit de bmw 3 reeksen, ook al zijn die wagens veel meer waard dan mijn fordje ik zou hem toch niet ruilen.

Comment

• Tegenover vroeger zal er duidelijk een verschil zijn, 't zou maar erg zijn als 't niet zo was. Maar een verschil tussen de Focus II en zijn facelift zie ik toch niet zo duidelijk als men in de pers heeft verkondigd. Misschien is 't niet zichtbaar, maar voelbaar

Comment

• even voorstellen

Hoi, heb ook mondeootje besteld
            1.8 tdci clipper titanium in frozen white met expression kit, travelpilot gps, cruise control, afneembare trekhaak, parkeersensoren en inklapbare spiegels in optie. Moet er 6 maanden op wachten, levering normaal begin augustus. groeten aan iedereen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yorick Bekijk Berichten
              1.8 tdci clipper titanium in frozen white met expression kit, travelpilot gps, cruise control, afneembare trekhaak, parkeersensoren en inklapbare spiegels in optie. Moet er 6 maanden op wachten, levering normaal begin augustus. groeten aan iedereen
              je zegt het toch

Comment

expression kit + afneembare trekhaak
                Wist niet dat dit te combineren was?

Mvg,
                =================
                2016 Skoda Octavia RS

Comment

• de dealer heeft er alleszins toch niets over gezegd dat het niet mogelijk zou zijn...

Comment

de dealer heeft er alleszins toch niets over gezegd dat het niet mogelijk zou zijn...
                    Expression styling kit is niet verkrijgbaar in combinatie met adaptive cuirse control en trekhaak.

Zeg maar tegen de dealer dat ie de cijfertjes naast de opties ook even moet linken aan de commentaar die er op het einde van de optieprijslijst staat.

Verder wordt dit natuurlijk een prachtige wagen.
                    Last edited by ; 03/04/2008, 09:50.

Comment

Proficiat!

Wanneer word ie geleverd?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
                        Proficiat!

Wanneer word ie geleverd?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten

ooooooooooooooooooooooow srr

Comment

• het is een mondeo dus levering is wss niet augustus, dus cimonium (het eerste woord in een latijnse woordenboek trouwens ) zijn vraag was zo verkeerd nog ni

Ik ken mensen die er iets langer op hebben moeten wachten dan de verwachte datum

Comment

• 1.8 tdci is normaal 3-4 maanden wachttijd
                              2.0 tdci : 6 maanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Shoves Bekijk Berichten
                                Expression styling kit is niet verkrijgbaar in combinatie met adaptive cuirse control en trekhaak.

Zeg maar tegen de dealer dat ie de cijfertjes naast de opties ook even moet linken aan de commentaar die er op het einde van de optieprijslijst staat.

Verder wordt dit natuurlijk een prachtige wagen.
                                als ik de prijslijst goed bekijk zie ik alleen bij de trekhaak met vaste bol de vermelding dat dit alleen met de standaard ophanging past. Men spreekt niet over de expression kit en ook niet over de afneembare trekhaak, zoals ik besteld heb. Ik heb het voor alle zekerheid toch nog eens nagevraagd bij de dealer.

Comment

als ik de prijslijst goed bekijk zie ik alleen bij de trekhaak met vaste bol de vermelding dat dit alleen met de standaard ophanging past. Men spreekt niet over de expression kit en ook niet over de afneembare trekhaak, zoals ik besteld heb. Ik heb het voor alle zekerheid toch nog eens nagevraagd bij de dealer.
                                  Klopt, maar op de klantenprijslijst staat ook het expression styling kit niet vermeld.
                                  Op de interne prijslijst staat die er wel, met bijhorend cijfertje voor opmerkingen.

Comment

• iemand enig idee of er al vooruitzichten zijn wat betreft een face-lift van de mondeo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
                                      iemand enig idee of er al vooruitzichten zijn wat betreft een face-lift van de mondeo?
                                      De Mondeo is amper een jaar op de markt, dat zou dus wel zéééér snel zijn... MY wijzigingen zijn er misschien wel maar dat zal eerder naar het najaar zijn als MY2009 gelanceerd wordt en dan is het nog de vraag of er wijzigingen zullen zijn, meestal beperkt dit zich tot kleine verbeteringen.

Comment

• wanneer zou er evt een sterkere diesel in komen? Nieuwe 2.2 of mischien de machtige 2.7 biturbo?

Overall vind ik deze Mondeo erg geslaagd
                                        BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Er is toch een 2.2 diesel van 175pk? Sportief genoeg voor een auto in deze klasse.

Comment

Working...
                                          X