Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ford Mondeo
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door The_ReBeL Bekijk Berichten
@ Roboflup; heb kwa interieur dezelfde indruk bij de vernieuwde focus. Nog steeds vrij plastiekerig hoewel er bij reviews gesproken werd van een verbetering van de materialen.
Comment
-
ik vind de interieurs van ford er met 100% op vooruit gegaan tegenover vroeger.
als ik een interieur bekijk uit een vw jetta of passat bekijk
ik was eerst gaan prijsvragen voor een jetta, en als ik leder wou nemen zat er verplicht zo een "bompa" houtinleg in(dat vind ik dus afschuwelijk he)
dan komt dat van de mondeo toch 100x meer sportiever over en met meer design.
en plastiekerig, alsof dat bij VW of audi niet zo is
in zijn prijsklasse en groote heeft de moneo toch wel 1 van de aantrekkelijkste interieurs vind ik ze.
als je dat mondeo titanium interieur bekijkt met het leder, rode stiknaden, en mat carbon inlegjes, dat vind ik prachtig
ik rij maar met een focus 2, en zelfs dat interieur vind ik veel mooier dan dat van een audi A3 of vw golf 5 kwa design.
ik rij op men werk regelmatig met een wagen uit de VAG groep en uit de bmw 3 reeksen, ook al zijn die wagens veel meer waard dan mijn fordje ik zou hem toch niet ruilen.
Comment
-
even voorstellen
Hoi, heb ook mondeootje besteld
1.8 tdci clipper titanium in frozen white met expression kit, travelpilot gps, cruise control, afneembare trekhaak, parkeersensoren en inklapbare spiegels in optie. Moet er 6 maanden op wachten, levering normaal begin augustus. groeten aan iedereen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yorick Bekijk BerichtenHoi, heb ook mondeootje besteld
1.8 tdci clipper titanium in frozen white met expression kit, travelpilot gps, cruise control, afneembare trekhaak, parkeersensoren en inklapbare spiegels in optie. Moet er 6 maanden op wachten, levering normaal begin augustus. groeten aan iedereen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yorick Bekijk Berichtenexpression kit + afneembare trekhaak
Mvg,=================
2016 Skoda Octavia RS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yorick Bekijk Berichtende dealer heeft er alleszins toch niets over gezegd dat het niet mogelijk zou zijn...
Zeg maar tegen de dealer dat ie de cijfertjes naast de opties ook even moet linken aan de commentaar die er op het einde van de optieprijslijst staat.
Verder wordt dit natuurlijk een prachtige wagen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yorick Bekijk BerichtenHoi, heb ook mondeootje besteld
Proficiat!
Wanneer word ie geleverd?
Comment
-
1.8 tdci clipper titanium in frozen white met expression kit, travelpilot gps, cruise control, afneembare trekhaak, parkeersensoren en inklapbare spiegels in optie. Moet er 6 maanden op wachten, levering normaal begin augustus. groeten aan iedereenOorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk BerichtenProficiat!
Wanneer word ie geleverd?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Shoves Bekijk BerichtenExpression styling kit is niet verkrijgbaar in combinatie met adaptive cuirse control en trekhaak.
Zeg maar tegen de dealer dat ie de cijfertjes naast de opties ook even moet linken aan de commentaar die er op het einde van de optieprijslijst staat.
Verder wordt dit natuurlijk een prachtige wagen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yorick Bekijk Berichtenals ik de prijslijst goed bekijk zie ik alleen bij de trekhaak met vaste bol de vermelding dat dit alleen met de standaard ophanging past. Men spreekt niet over de expression kit en ook niet over de afneembare trekhaak, zoals ik besteld heb. Ik heb het voor alle zekerheid toch nog eens nagevraagd bij de dealer.
Op de interne prijslijst staat die er wel, met bijhorend cijfertje voor opmerkingen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichteniemand enig idee of er al vooruitzichten zijn wat betreft een face-lift van de mondeo?
Comment
-
wanneer zou er evt een sterkere diesel in komen? Nieuwe 2.2 of mischien de machtige 2.7 biturbo?
Overall vind ik deze Mondeo erg geslaagdBMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
Comment