Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5 Serie G30

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • ReV
    replied
    Megaretesnel

    Leave a comment:


  • Tomski
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
    Is die M voor de 235I iets speciaals?
    Marketing

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Is die M voor de 235I iets speciaals?

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door stefspain Bekijk Berichten
    en waar zitten de liefhebbers van de enige 6 in lijn, 540i ? Of zal het een basis 520d worden ?
    Ongelooflijk dat bmw een nieuw model moet voorstellen met m pakket anders zien we nog minder verschil.
    een 5 met m pakket ?
    Wagen is maar anders tov voorganger in de opties die de meeste niet nemen !
    Dus eenheidskoek bij audi, mercedes en nu bij bmw ! Liever voor dat geld, een echte .... M235i !
    De enige? De 30d is ook een zes in lijn toch? Of ja, diesel telt niet.

    Leave a comment:


  • order66
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door stefspain Bekijk Berichten
    en waar zitten de liefhebbers van de enige 6 in lijn, 540i ? Of zal het een basis 520d worden ?
    Ongelooflijk dat bmw een nieuw model moet voorstellen met m pakket anders zien we nog minder verschil.
    een 5 met m pakket ?
    Wagen is maar anders tov voorganger in de opties die de meeste niet nemen !
    Dus eenheidskoek bij audi, mercedes en nu bij bmw ! Liever voor dat geld, een echte .... M235i !
    Hier, ik heb er eentje, F10 535i Ipv een 235i koop je dan beter een ouder model met een dikke motor, cause atmo fun
    Last edited by order66; 14/10/2016, 08:02.

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
    De nieuwe BMW 5 Reeks Berline wordt standaard voorzien van onder meer de volgende uitrustingen:

    - LED koplampen (zonder Iconic Design)
    - Alarmsysteem
    - Active Guard (Botswaarschuwing met noodremfunctie)
    - Sportstuur
    - PDC voor / achter
    - LED mistlampen vooraan
    - Navigatiesysteem Business
    - BMW ConnectedDrive Services
    - Spiegelpakket
    - Neerklapbare achterbank (40/20/40)

    520d MT
    € 47.950

    520d AT
    € 50.250

    520d xDrive AT
    € 52.950

    530d AT
    € 59.900

    530d xDrive AT
    € 62.550

    530i AT
    € 54.400

    530i xDrive AT
    € 57.100

    540i AT
    € 61.650

    540i xDrive AT
    € 64.350

    Prijzen inclusief BTW
    en waar zitten de liefhebbers van de enige 6 in lijn, 540i ? Of zal het een basis 520d worden ?
    Ongelooflijk dat bmw een nieuw model moet voorstellen met m pakket anders zien we nog minder verschil.
    een 5 met m pakket ?
    Wagen is maar anders tov voorganger in de opties die de meeste niet nemen !
    Dus eenheidskoek bij audi, mercedes en nu bij bmw ! Liever voor dat geld, een echte .... M235i !

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Ik vind hem mooi maar de vorige twee generaties waren 'baanbrekend' (toch voor een BMW) qua design, terwijl deze heel evolutionair is en het verschil met enerzijds de 7 en anderzijds de 3 op een vreemde manier allebei kleiner maakt (lijkt een beetje op een 'love child' van beiden). Ben benieuwd hoe de break er gaat uit zien, van de f10 had ik een voorkeur voor de berline maar deze keer ben ik daar niet zo zeker van.

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
    Mmmm, vind de huidige 5 mooier.
    Idem.

    Leave a comment:


  • BertVS
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
    Ik niet. De huidige 5 is sowieso een heel knap machien, en dat zal ook altijd zo blijven. Deze nieuwe 5 is een mooie evolutie, herkenbaar, en toch voldoende anders. Imo is 'm eleganter geworden.
    Thumbsup voor BMW die erin slaagt om een herkenbaar design neer te pennen, waarbij je een duidelijke evolutie ziet, en waarbij je nog steeds gemakkelijk het verschil ziet met de 3 en de 7. Hier kunnen ze bij Mercedes een voorbeeld aan nemen.
    Ben ik het mee eens. Zolang die wagen ook verkrijgbaar blijft zonder de hondslelijke M bumpers en het verschrikkelijk pooier-aandoende chrome van de luxury line

    Oorspronkelijk geplaatst door BelgianTriple Bekijk Berichten
    Vind die M bumpers echt niet passen. Te klassieke lijn om er zo'n sportieve bumpers op te kleven. Ze mogen wat origineler uit de hoek komen met hun M-bumpers trouwens.
    I agrre

    Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk Berichten
    Kan kloppen. Al vind ik de tweede generatie Z4 nog steeds een hok op wielen, de Bangle 5-er een tank, en de vorige 6 "ducktail" een complete design-mislukking. Er zijn er dus bij wie voortdurende blootstelling aan de lelijkheid niets verandert aan hun opinie, wel integendeel. Maar dat zal wel aan mijn koppig karakter liggen
    Die Z4 vind ik OK. De andere twee zijn inderdaad hondslelijk.

    Leave a comment:


  • order66
    replied
    Ik ben vooral benieuwd naar de standaard bumpers. Ik heb het niet voor de M toestanden op een 5 reeks, is meer een klassewagen die andere accenten vraagt.

    Leave a comment:


  • davy
    replied
    Prachtig!
    Voor mij een grijze touring met M pack en het bruine interieur...

    Leave a comment:


  • Gastje
    Guest replied
    Dat ziet er bijna goed uit.

    Leave a comment:


  • Ian
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk Berichten
    Voor een sedan vind ik de daklijn (achterruit) te ver doorlopen in de koffer, verhoudingen motorkap dak en koffer kloppen niet .

    Het zelfde voor de 3 en de 4 serie.
    Idd.. En heeft ook de motorkap die plots naar beneden duikt, zoals de 3. Kofferdeksel is idd te kort, is de mode bij sedans nu blijkbaar.


    Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk Berichten
    Kan kloppen. Al vind ik de tweede generatie Z4 nog steeds een hok op wielen, de Bangle 5-er een tank, en de vorige 6 "ducktail" een complete design-mislukking. Er zijn er dus bij wie voortdurende blootstelling aan de lelijkheid niets verandert aan hun opinie, wel integendeel. Maar dat zal wel aan mijn koppig karakter liggen
    Ik vind de E60 nog steeds mottig. Zeker de pre-fl. De facelift met chrome trim en een mooi setje velgen is ergens nog te smaken, maar die lelijke voorkant met uitgerokken nieren en koplalpen blijft... lelijk. Bij het zien van een propere E39 facelift is het nog altijd Ook het interieur van een E39 vind ik veel knapper dan van een E60.

    De F10 is ook veel geslaagder, maar kan qua looks toch niet tippen aan de E39, voor mij.


    Ik weet het, ik val in herhaling.

    Leave a comment:


  • zeramed
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
    Ik vind de F10 reeksen occasie veel te duur . Ze vragen gemiddeld een 5K meer dan het hoort .
    Ge moet ne keer ene verkopen...
    Als ge 30% van de nieuwwaarde krijgt na 5 jaar mag ge al uw tevreden zijn.

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door TT-911 Bekijk Berichten
    Voor de rest het 100% eens met BMWMB. De nieuwe 5 is zeer knap en zoals gewoonlijk gaan al de naysayers van vandaag over een paar maand schrijven dat na wat wennen hij toch echt geslaagd is.
    Lees je hier keer op keer
    hmm
    de 2 serie tourer, of X6 of 3 of 5GT vind ik toch al een aantal jaren aan een stuk monsterlijk ...

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door ReV Bekijk Berichten
    De voorganger begint serieus betaalbaar te worden in okazie! Nog steeds mooie wagen. Hmm... 530 of 535d?
    Ik vind de F10 reeksen occasie veel te duur . Ze vragen gemiddeld een 5K meer dan het hoort .

    Leave a comment:


  • Löwe
    replied
    Kan niet zeggen dat ik van mijn sokken ben geblazen (was met de F10 wel het geval).
    Desalniettemin toch wel een mooi ding hoor, zeker in klassieke Luxury trim.

    Leave a comment:


  • berengun
    replied
    te lang voor mij...no can do

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door TT-911 Bekijk Berichten
    Voor de rest het 100% eens met BMWMB. De nieuwe 5 is zeer knap en zoals gewoonlijk gaan al de naysayers van vandaag over een paar maand schrijven dat na wat wennen hij toch echt geslaagd is.
    Lees je hier keer op keer
    Kan kloppen. Al vind ik de tweede generatie Z4 nog steeds een hok op wielen, de Bangle 5-er een tank, en de vorige 6 "ducktail" een complete design-mislukking. Er zijn er dus bij wie voortdurende blootstelling aan de lelijkheid niets verandert aan hun opinie, wel integendeel. Maar dat zal wel aan mijn koppig karakter liggen

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door TT-911 Bekijk Berichten
    Is dat bij een X5 dan zoveel beter? Zijn toch geen 3 volwaardige zetels?
    De middelste is toch nog steeds wat harder, smaller en minder comfi ?

    Ik zou graag een BMW willen als family car. Heb voor mij een 135i maar als familiewagen een new Espace.

    Voor de rest het 100% eens met BMWMB. De nieuwe 5 is zeer knap en zoals gewoonlijk gaan al de naysayers van vandaag over een paar maand schrijven dat na wat wennen hij toch echt geslaagd is.
    Lees je hier keer op keer

    Leave a comment:

Working...
X